Gittiği Kadar, Gitmediği Kader...
Şaka Bi Yana 136 Ps. Dizel (Devir Arttıkça Tork u Düşen) Bir Araç İçin Düz Yolda 200 Üzeri Her Değer İyidir.
Hayırlı Olsun Araç.
Gittiği Kadar, Gitmediği Kader...
Şaka Bi Yana 136 Ps. Dizel (Devir Arttıkça Tork u Düşen) Bir Araç İçin Düz Yolda 200 Üzeri Her Değer İyidir.
Hayırlı Olsun Araç.
Hüseyin abi imza yanıyor maşallah..)) ne zaman gelecek bunlar ahh ahh..
1.4 T EDİTİON ELEGANCE + AFL+18 jant +NAVİ+sprintbooster+ses sistemi+opc sinyal çerçeveleri+turn push+kaliperler app +full led aydınlatma... vs..
Gittiği Kadar, Gitmediği Kader...
Şaka Bi Yana 136 Ps. Dizel (Devir Arttıkça Tork u Düşen) Bir Araç İçin Düz Yolda 200 Üzeri Her Değer İyidir.
Hayırlı Olsun Araç.
Hüseyin abi imza yanıyor maşallah..)) ne zaman gelecek bunlar ahh ahh..
Bence 220li hızlar 136 beygir için yeterli degil. Şanzımanın sınırladığı bir değer. Ancak ara hızlanmalara katkı sağlıyor güçlü motor. Mesela 1.6 litre 114 beygir vito da hız sınırlayıcı var. 6 viteste 3000 deviri araç geçmiyor ve 170km sabit kalıyor. Biri otomobil biri ticari. Ikisini kıyaslayınca ve insan sanki direk araba 200 üstüne çıkacak ve hep öyle kullanabilecekmişson gibo düşünüyor ama malesef öyle değil. Beygirler insanı kandırıyor.
Arkadaslar hiz olayi biraz karisik kombinansyonlarin dogru oldugu zaman en iyi degeri verir bazen bizim araclar 235 gecemiyor bazende 255 lere cikiyoruz arac ayni sofor ayni ama hiz ayni degil burada oksijen orani motor sıcaklığı yağ kalitesi ruzgarin yonu arac ici agirlik vites degisim devirleri lastik havalari klimanin durumu ve buna benzer bir cok etkenin hepsinin iyi durumda olmasi lazimki yuksek hizlara cikilabilsin
Keyifli surusler
2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ
Yorum