Orjinal yazı sahibi: serkankara06
View Post
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
Bugün yaşadığım problem...
Collapse
X
-
1.6 CDTI 136Hp Otomatik Cosmo/ Carbon Flash Black / UV Kaput Koruma Filmi / Boya KorumaFlexride Şasi/ Çevre görüş 2 + Opel Eye/ Stil Paket(19"J+Deri Döşeme+Isıtmalı Koltuklar+BOSE Ses Sistemi) / Sunroof / R700+Carplay/Adaptive Cruse Control
-
Verdi lastik konum hatasıda verdi, vites bölümündeki ısıklarda söndü öylece bindim arabaya ötmeye devam ediyordu iki dakika sonra kendiliginden kesildi ses, servise gittim arıza kodu yok dediler, kutup basını söküp taktılar daha sonra ben konunun üzerine gittim opel türkiyeye yazdm tekrar servisten aradılar gelin tekrar bakalm diye, problemi bulmaya calısırlarken aracın icerisindeki kumandalar dikkatlerini cekmis olacak ki bunlar aracta durmasın sinyali bozar dediler bana mantıklı geldi çünkü 3 adet garaj kumandası vardı, aynı problemi eskisehirde yasayan bir arkadasımız daha varmıs, onunda arac anahtarlarını degistirmisler bozuk diye, yani tek tip bir uygulama yok her servis kafasına göre hüküm veriyor
Yorum
-
Garaj kapısı kumandası benim araçta da vardı. Muhtemel geliyo evet. Akü kutup başını sökeyim bi bakayım bekleyeyim birdaha yapacakmı bakalım. Ya da düzelecek mi? Eğer elektronik bir arızaysa kısa sürede bir kez daha yapmalı. Ama korkum garanti bittikten sonra arızalı elektroniği değiştirme masrafı korkutuyor. Çünkü servisteki Tarık bey, tesisatı değiştirmemiZ gerekebilir garanti vardı diymi sizin dedi.1.6 CDTI 136Hp Otomatik Cosmo/ Carbon Flash Black / UV Kaput Koruma Filmi / Boya KorumaFlexride Şasi/ Çevre görüş 2 + Opel Eye/ Stil Paket(19"J+Deri Döşeme+Isıtmalı Koltuklar+BOSE Ses Sistemi) / Sunroof / R700+Carplay/Adaptive Cruse Control
Yorum
-
2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ
Yorum
-
Orjinal yazı sahibi: FacomX View Postfurkangnc34 öncelikle hoşgeldiniz
Yorum
-
Bu gün bir Tuhaflık ta benim başıma geldi, arkadaşın kafesinin önüne aracı park ettim, 10 dakika sonra kahve içerken bir anda hiç bir sebep yokken alarm çaldı, araç görüş alanımın içindeydi. Neyse kumandanın kilit tuşuna bastım sustu. Bir on dakika sonra kalktım kapıdaki düğmeye bastım, hiç hareket yok, kumanda ile açmayı denedim yine yok. Manuel olarak açtım girdim, araçta elektrik namına hiçbir şey yok. Uzatmayacağım, takviye ile çalıştırdık, sadece "Hırsız alarmı servis" uyarısı verdi. Aküyü ölçtük, 12,6 çıktı marşta 10,7 çalışınca 13-14 lere çıktı. Gün içinde daha sonraki çalıştırmalarda hiçbir sorun olmadı..Sizce nedir bu olay?
Yorum
-
Orjinal yazı sahibi: HaniBanaDemiş View PostYnt: Bugün yaşadığım problem...
Ben de bir keresinde meraktan anahtarla açığımda bende de alarm ötmüştü ama kumandayı kullandığımda sustuğunu hatırlıyorum.
Siz neden anahtar kullandınız, yoksa kullanmak zorunda mı kalmıştınız?
Size bir msj attım siteden acaba ulaştı mı sprint booster konusunda deneyiminizi merak ettim
Yorum
-
Orjinal yazı sahibi: Deniz Güler View PostBu gün bir Tuhaflık ta benim başıma geldi, arkadaşın kafesinin önüne aracı park ettim, 10 dakika sonra kahve içerken bir anda hiç bir sebep yokken alarm çaldı, araç görüş alanımın içindeydi. Neyse kumandanın kilit tuşuna bastım sustu. Bir on dakika sonra kalktım kapıdaki düğmeye bastım, hiç hareket yok, kumanda ile açmayı denedim yine yok. Manuel olarak açtım girdim, araçta elektrik namına hiçbir şey yok. Uzatmayacağım, takviye ile çalıştırdık, sadece "Hırsız alarmı servis" uyarısı verdi. Aküyü ölçtük, 12,6 çıktı marşta 10,7 çalışınca 13-14 lere çıktı. Gün içinde daha sonraki çalıştırmalarda hiçbir sorun olmadı..Sizce nedir bu olay?@Murat
2014 1.6t 170hp 260nm + pedal commander
Yorum
-
yazılım yükletme ya da tesisat değiştirtmeden önce akü kutup başlarını söküp 15 dakika bekleyip tekrar takar mısınız? bende de 1 kez yaptı ama 1 senedir herhangi bir problem çıkmadı. anlık sensör hataları oluşup devam edebiliyor.1.6 CDTI 136Hp Otomatik Cosmo/ Carbon Flash Black / UV Kaput Koruma Filmi / Boya KorumaFlexride Şasi/ Çevre görüş 2 + Opel Eye/ Stil Paket(19"J+Deri Döşeme+Isıtmalı Koltuklar+BOSE Ses Sistemi) / Sunroof / R700+Carplay/Adaptive Cruse Control
- Beğenmeler 1
Yorum
-
Dun gece arac gene kendi kendine duzeldi. Lastik izleme sistemi ogrenmeye basinca tek tek lastik havalarini gosterdi bu arada lastiklerde inmis biraz onlarada hava bastim. Yalniz fark ettimki arka kapi kolu uzerindeki dugmeye bastigimda yapmisti. Gecen seferde (3 ay once nerdeyse) cantami arka koltuga koymak icin gene arka kapi kolu dugmeye basinca kapilari acmamis ayni olay olmustu. Bir firsatta akuyu gene bir sokup takacagim.
Yorum
-
aslında bu benim anladığım kdarıyla bir yazılımsal bug. evet tespitiniz doğru. 2.5 senede sadece 1 kez başıma geldi. ve ben susturamamıştım ne yaptıysam. 4 lüler yanık korna car car öte öte yolda hareket halinde devam etmiştim. bir süre sonra aracı stop ettim kolçağın oraya anahtarı koyup bekleyip kendi kendine düzelmişti. evet bende anahtarsız girişi kullandığımda yapmıştı. yani kilit kalkma anında hızlıca kapıyı açma hamlesi yapınca alarm çalmaya başladı. kapı düğmesine basıp şlak sesinden sonra kapıyı açmayı huy edindim ve birdaha gerçekleşmedi. tabi akü kutup başınıda söküp 15 dakika bekleyip taktım. yazılımsal küçük buglar bunca sensörün koordineli şekilde çalışması kolay bir şey değil. zaman zaman koruma amaçlı devreye giren sensörler olacaktır. araçlarımızın bakımlarını yaptırıyoruz ama maalesef elimizde olmayan sebeplerle yazılım açısından çok az destek alıyoruz. araçlarımız 7/24 yaz kış hava koşulları yol şartları ve kullanım farklılıkları gibi değişkenlikleri (lastik basınç atmosferik değişikliklerde dahil) analiz edip veri kontrolü yapıyor. zaman zaman gereksiz uyarılar verebilir ki 3 yıla yakındır makyajlı araç sahibiyim 1 kez hata aldım daha da herhangi bir hata almadım. uzatmamın sebebi şöyle ki bir cihaz çok uyarı mesajı veriyor ise aslında bu kötü birşey değildir. mevcut durum değerleri hesaplanır karşılaştırılır ve olası ihtimallere karşı araç sizi uyarır. bu elektronikte çok önemsenen birşey. daha kötü sonuçlar öncesi ön ikaz. zaman zaman şartlar öğretilen değerlere döndüğünde ikazını geri çeksede her hatayı önemsemek lazım.
örneğin bazı arkadaşların vites konumunda yaşadıkları arıza beni daha çok düşündürüyor. elektronikten ziyade mekanik bir arıza ve seyir halinde switch arızalanıp ters yöne akım verse şanzımana etkisini bilemiyorum, sürüş güvenliğine bir etkisi olur mu, akıllı olan şanzıman araç seyir halinde ve vites değiştiremem der mi ?
velhasıl ben kısacası çok ağlayan ama yolda bırakmayan bir aracımın olmasını yeğlerim. ağlasın ki derdini bileyim önlem alayım. haa şükürler olsun tek 1 hata mesajı aldım o da lastik konumu. ama sonuçta aracın her zaman beni uyarmasından memnunum.1.6 CDTI 136Hp Otomatik Cosmo/ Carbon Flash Black / UV Kaput Koruma Filmi / Boya KorumaFlexride Şasi/ Çevre görüş 2 + Opel Eye/ Stil Paket(19"J+Deri Döşeme+Isıtmalı Koltuklar+BOSE Ses Sistemi) / Sunroof / R700+Carplay/Adaptive Cruse Control
Yorum
Yorum