Arkadaslar merhaba dun ankaradan 2010 1.6 t aracimla istanbula kadar geldim arac yolda 150 190 arasi hizla geldim bir saat kadar stop halinde kaldi tekrar calistirip evin onune geldim daha once vectrami palio mu parkettigim yokusa geri geri cikmak istedim cok degil bir oki deneme arabadan duman ve koku cikmaya basladi bende asagi biraktim ve benim girmek istedigim yerede bi badka insignia girmis soforlugum de cok acemide degilim bana gore arac gereksiz ve cok cabuk duman koki yapti baski balata 25.000 km once degismis ama debriyajda cok sert neden boyle olmus olabilir daha hic calistirmadim sorun devam edermi acaba korkuttu beni
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
Baski balatadan gelen asiri koku ve duman
Collapse
X
-
Ynt: Baski balatadan gelen asiri koku ve duman
Adem Bey,
Insignianın en kötü tarafı geri geri bir rampya çıkmak ve bu esnada turbo devreye girmediği için debriyaj ve gazla aşırı yüklenme oluyor bu tür yerlere geri geri değilde düz park etmeye çalışın yada aracınızı hiç zorlamayın düz bir yere park edin.
balata dan duman ve aşırı koku geldiğinde aracı hiç zorlamayın 1-2 saat bekleyin düzelir ama bu tür olaylar baskı balatanın çabuk bitmesine sebep verir.
2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ
-
Ynt: Baski balatadan gelen asiri koku ve duman
Cok sagolun icim rahat etti biraz diger araclarim dizeldi ve alismisliktan olsa gic sikinti cekmezdim dun bunda resmen acemi sofor gibi ortalik duman koku oldu gerci benzinli arac ve debriyajina yabanciyim onunda etkisi ile soylediginiz birlesince boyle bisey oldu isin kotu tarafi benim girmeyi beceremedigim yere benden sonra bi baska insignia girmis
Yorum
-
Ynt: Baski balatadan gelen asiri koku ve duman
Sigortaya 960 tl kaskoyada su an icin 1350 tl halk sigorta iyi degil diyolar 2150 tl euro sigorta fiyqt verdi
Hil holder yokusta kendi tuttu zaten onu bilmiyodum panikledim zaten fakat insignia nin geri vitrs rampa cikma olayi biraz sikinti bu kadar cabuk baski balata dumanmi olur tqmam benzinli araca ve debriyaja yabanciyim ama bana abartili geldi dahada geri vitese takmam bugunde dik rampa cikarken asr kayma isigi yanip yanip sondu
Yorum
-
Ynt: Baski balatadan gelen asiri koku ve duman
Soylediginiz gibi bizim araclar biraz dik acili yokuslarda geri geri o dumani atar,sizin yapacaginiz boyle bir durumda araci biraz sogutmaniz anlik yumusakliklar ve sertlikler olabilir .Bir zamanlar 34 KTN 03 (Biz kırmızı başlıklı kızın hikayesinde bile kurttan yanayız)
Kasabadaki en iyi silahşör olunca,herkes sizinle boy ölçüşmek ister cool cool
F10 Msport
Yorum
-
Ynt: Baski balatadan gelen asiri koku ve duman
Sadece ornek vericek olursak bi 1-2 bin kmlik baski-balatanin omrunden yemissinizdirBir zamanlar 34 KTN 03 (Biz kırmızı başlıklı kızın hikayesinde bile kurttan yanayız)
Kasabadaki en iyi silahşör olunca,herkes sizinle boy ölçüşmek ister cool cool
F10 Msport
Yorum
-
Ynt: Baski balatadan gelen asiri koku ve duman
Yakın zamanda benzer sebepten 2 yaşında ve 23 bin km'deki aracımın baskı balatasını değiştirdim. Geri geri rampaya çok dikkat edin demiyorum, mümkünse hiç çıkmayın diyorum.
Insignia Cosmo 1.6 SIDI MT Su Mavisi + Sprint Booster + LED Aydınlatma + OPC Pedal Seti ve Sinyal Çerçevesi + Çift Çıkış Egzoz + Spoiler + BMC Kutu İçi Hava Filtresi + ATE PowerDisc
Yorum
-
Ynt: Baski balatadan gelen asiri koku ve duman
can sıkıcı bir durum. aracınızın baskı balatasını kontrol ettirin derim. 5-10 dk duman uzun bir süre. Geri geri rampa çıkmamak hoş gelmiyor kulağa, bu araca yakışmıyor.1.6 CDTI 136Hp Otomatik Cosmo/ Carbon Flash Black / UV Kaput Koruma Filmi / Boya KorumaFlexride Şasi/ Çevre görüş 2 + Opel Eye/ Stil Paket(19"J+Deri Döşeme+Isıtmalı Koltuklar+BOSE Ses Sistemi) / Sunroof / R700+Carplay/Adaptive Cruse Control
Yorum
-
Ynt: Baski balatadan gelen asiri koku ve duman
Diğer markalarında araçları ağır.Onlarda bu tür sıkıntı olmuyor mu? Böyle şahşahalı bir araçla yokuşta kalkış yapamamak sürücü acemiliği gibi gözükür dışarıdan.Geçmiş olsun."Herşeyi Senin için yarattım diyen" RABBİNE, "Herşeyden senin için vazgeçtim" diyebilmektir AŞK.
Yorum
-
Ynt: Baski balatadan gelen asiri koku ve duman
Surucu acemligi ile alakasi yok oguz hocam en kralini cakmak cebimden cikartirim ozellikle insigniada yillarimiz gecti dik acili bir yokusta bu aslinda opele has bir durum daha once astra h kasadada boyle bir sorun olmustu opeller yokusta zorlanir hele geri geri tamamen bitirirsiniz arabayi geri geri yokus cikmayin kesinlikle
Ne kadar gaz verirseniz verin baski balatanin gucsuzlugundemi nedenini bilmiyorum direk yakiyor malesef
Baski balata bitecegi zaman aracinizda hissedersiniz biraz bosa cevirme olur anlayinki balata bitmis ve genelde volan ile birlikte degisir.Bir zamanlar 34 KTN 03 (Biz kırmızı başlıklı kızın hikayesinde bile kurttan yanayız)
Kasabadaki en iyi silahşör olunca,herkes sizinle boy ölçüşmek ister cool cool
F10 Msport
Yorum
Yorum