Duyuru

Collapse
No announcement yet.

LPG

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • LPG

    Arkadaşlar aracım 1.6 Turbo 180hp
    Bugün Atiker GOLD marka Obd kitli yağlamalı sistem LPG taktırdım.
    Yakıt olarak epey avantajlı olduğu bariz birşekilde ortada.
    Yalnız beni üzen konu LPG de epey performans kaybı yaşanıyor. Tabiki normaldir işin tuhaf yanı Ancak aracı Benzine aldığımda da hantallaştı gibi gelmeye başladı. Bu durum hayal kırıklığına uğrattı.
    Sizce bir dyno testine girmeli miyim
    LPG Kiti takılı değilken 176hp güç almıştık...
    Yardımlarınızı bekliyorum.

  • #2
    Ynt: LPG

    Merhaba ben de yeni bir insignia aldım ve LPG bağlatmak istiyorum son durum nedir acaba?

    Yorum


    • #3
      Ynt: LPG

      Güzel bir kit taktırmışsınız. Atiker Gold ile alakalı denemelerimizi ve ayarlarımızı diğer konularda paylaştık. Büyük ihtimalle enjektör uçlarınız ve basıncınız yetersiz veya tam gaz ayarlarınız pek iyi olmadığı için aracınız oldukça fakir çalışıyor ve güç kaybı yaşanıyor. LTFT verisi de bu sebepten dolayı değişiyorsa benzinde de aracınız hantallaşabilir. Bir süre benzinli kullanım sonrası araç benzin haritasını düzeltir ve sorun düzelir.

      Forumda bu araç ile Atiker Gold kit kullanan ben de dahil üyeler var. Hassas ayarlar ile subap sorununun da performans düşüklüğünün de önüne geçtik. Konuları incelerseniz ayrıntıları görebilirsiniz.

      Yorum


      • #4
        Ynt: LPG

        Orjinal yazı sahibi: nalbantoglu
        Güzel bir kit taktırmışsınız. Atiker Gold ile alakalı denemelerimizi ve ayarlarımızı diğer konularda paylaştık. Büyük ihtimalle enjektör uçlarınız ve basıncınız yetersiz veya tam gaz ayarlarınız pek iyi olmadığı için aracınız oldukça fakir çalışıyor ve güç kaybı yaşanıyor. LTFT verisi de bu sebepten dolayı değişiyorsa benzinde de aracınız hantallaşabilir. Bir süre benzinli kullanım sonrası araç benzin haritasını düzeltir ve sorun düzelir.

        Forumda bu araç ile Atiker Gold kit kullanan ben de dahil üyeler var. Hassas ayarlar ile subap sorununun da performans düşüklüğünün de önüne geçtik. Konuları incelerseniz ayrıntıları görebilirsiniz.
        Konu hakkında henüz araştırmaya başladım, Ankaradayım ve daha önceki araçlarımdan edindiğim kadarıyla montaj en önemli faktör, yaşadığınız benzer sıkıntıları yaşamamak veya hızlı çözümlemek adına öneriniz var mı? Forumda epeyce yazı çıkıyor çok konuşulmuş, zamanla okuyacağım ama dikkat etmem gereken noktalar malum araç için önemli olacağı kanısındayım. Teşekkür ediyorum.

        Yorum


        • #5
          Ynt: LPG

          Montaj sırasında dikkat edilmesi gerekenleri de konularda yazdık. Tekrardan özet geçeyim. Depodan gelen boru 8mm olmalı, ucun ve basıncın düşük tutulmaması gerekli büyük yapılması gerekli enjeksiyon sürelerinin kısa olması için. Ayar konusunun hassas yapılması gerekiyor. Motoru tanıyan bir ustanın montaj yapması gerekli, deliklerin doğru yerden açılması için. Eğer örnek olması için diyorum; Atiker Gold veya Romano gibi AEB ecu kullanan bir kit takarsanız kablo alır ayarlarınızı paylaşırsınız, ayarları mükemmel hale getirmeye çalışırız. Bu iki kit için tecrübe edilmiş ayarlarımız hazır.

          Yorum


          • #6
            Ynt: LPG

            bende de prins sistemi mevcut fakat güç kaybı felan pek hissedilir gibi değil. Çok hafif hantallaşma var gibi oluyo ama bunuda lpg ye bağlıyorum
            Ergün GÜRBÜZ

            Yorum

            İşleniyor...
            X