Insigniateam ailesi tekrardan merhaba. Eski sifremi unuttugumdan yeni bir hesapla tekrardan dondum buralara. Konuya gelirsek. 150.000 den sonra oluşan kronik bir arıza varmış Insignia'da.(ustaların soyledigine gore) Piston alt yataklarindaki bozulmadan girerek serviste 8000-20000 arasi.bir masraftan soz ediyorlar. Bu zamana kadar basina gelmis olan cozumunu bilen varsa yardimlarinizi bekliyorum.
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
INSIGNIA KRONİK ARIZA
Collapse
X
-
Ynt: INSIGNIA KRONİK ARIZA
tekrar hoşgeldin o halde. Bundan önce kullandığın kullanıcı adını bilmek isteriz. belki tanıyanlar vardır.
bana kalırsa önce kendi aracındaki sorundan bahset. sonra bu sorun problem üzerine ustanın ne dediğine bakalım. 8000-20000 Arası masraf büyük rakamlar. süper ustalar var gerçekten. Opel hakkında bilgi sahibi olmayan usta kalmadı piyasada. hepsi kronik(!) problem üretmeyi biliyor ama çözüm??? Yok.. Büyük rakamlar söyleyerek sıyrılmaya çalışıyor. Anlamıyorum ben bunu yapamam maçam yemiyor demiyorda. Neyse umarım probleminiz basit bir şekilde çözülecek tarzdadır.
Piston Alt yatak ???1.6 CDTI 136Hp Otomatik Cosmo/ Carbon Flash Black / UV Kaput Koruma Filmi / Boya KorumaFlexride Şasi/ Çevre görüş 2 + Opel Eye/ Stil Paket(19"J+Deri Döşeme+Isıtmalı Koltuklar+BOSE Ses Sistemi) / Sunroof / R700+Carplay/Adaptive Cruse Control
-
Ynt: INSIGNIA KRONİK ARIZA
150 bin den sonra kronik arızayı ilk kez duydum.
Ayrıca, hangi motor modeline sahip insignia için geçerli bu ?CARRARO 806 ELITE HD - SHIMANO ALTUS M310 - SHIMANO TOURNEY TX51 - SHIMANO M355 HİDROLİK DİSK -
SHIMANO ALTUS M310 3X8 - ALÜMİNYUM 1.1/8″ YARI ENTEGRE
Yorum
-
Ynt: INSIGNIA KRONİK ARIZA
Orjinal yazı sahibi: aSya150 bin den sonra kronik arızayı ilk kez duydum.
Ayrıca, hangi motor modeline sahip insignia için geçerli bu ?Bir zamanlar 34 KTN 03 (Biz kırmızı başlıklı kızın hikayesinde bile kurttan yanayız)
Kasabadaki en iyi silahşör olunca,herkes sizinle boy ölçüşmek ister cool cool
F10 Msport
Yorum
-
Ynt: INSIGNIA KRONİK ARIZA
Benzinli için zannetmiştim bende ondan şaşırdım. Dizel için evet duyumum var. Ama bu kronik değil ki tüm dizellerde olmuyor?CARRARO 806 ELITE HD - SHIMANO ALTUS M310 - SHIMANO TOURNEY TX51 - SHIMANO M355 HİDROLİK DİSK -
SHIMANO ALTUS M310 3X8 - ALÜMİNYUM 1.1/8″ YARI ENTEGRE
Yorum
-
Ynt: INSIGNIA KRONİK ARIZA
Bir onceki ismim de "MonsterOI" di. Bunu soyleyen ustalardan biri de Bursa Yalova Yolu Opel'deki kişi. Motor disarida yapildiginda 10000 diyorlar. Ama olay servise girince 8000-20000 oluyor. Aracım 2.0 dizel 2009 model. Bir anda boyle buyuk bir masrafin cikmasi sinir bozdu acikcasi.
Yorum
-
Ynt: INSIGNIA KRONİK ARIZA
Aractaki sikintida şöyle ki; hava ve yag filtresi degiseli 2 hafta falan olmustu ki bir gun seyir halindeyken bir anda yol bilgisayarinda "yağ basinci dusuk, motoru durdurunuz" uyarisi cikti. Ta ki servise goturene kadar arabayi eve cekip bir daha calistirmadim. Calistirdigimdada rolantide gittim servise. Arabada onceden bir ses varmista biz duymamisiz araba seslerinden iyi anlayan bir amcamiza gore. (Dizel oldugundan sesi bilmeden duyamazsiniz dedi bize)
Yorum
-
Ynt: INSIGNIA KRONİK ARIZA
Sorun aslında Motorun yağlanması ile ortaya çıkabiliyor kimi araçta 90.000 de kiminde 150.000 de kiminde çıkmıyor bu neye göre değişiyor bilmiyorum ama 2.0 dizel araçlarda bu sorunu duymaya başladık araçlar km yaptıkca ortaya çıkan bir durum.
2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ
Yorum
-
Ynt: INSIGNIA KRONİK ARIZA
Yağ kanallarımı tıkanıyor acaba? Yada yağ soğutucusu mu? Yada yağ pompası mı? Bu 3 lüden biri olsa gerek ?CARRARO 806 ELITE HD - SHIMANO ALTUS M310 - SHIMANO TOURNEY TX51 - SHIMANO M355 HİDROLİK DİSK -
SHIMANO ALTUS M310 3X8 - ALÜMİNYUM 1.1/8″ YARI ENTEGRE
Yorum
-
Ynt: INSIGNIA KRONİK ARIZA
Yağ Pompası yağlamayı zamanla ihtiyaç dahilinde yapamıyor ve motor yağsız kalıyor ve bir anda yolda bırakabiliyor ve son ana kadar anlaşılmıyor anlaşılması için motorun açılıp yağlama sisteminin gözden geçirilmesi gerekiyor buda yarım motor
2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ
Yorum
Yorum