Duyuru

Collapse
No announcement yet.

INSIGNIA KRONİK ARIZA

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • #61
    Çok geçmiş olsun. Ben de olsam yaptırma yoluna giderdim. Bence doğru bir karar verdiniz.
    @Murat
    2014 1.6t 170hp 260nm + pedal commander

    Yorum


    • #62
      Tekrardan merhabalar, 2.0 cdti 2011 insignia aracımın motor rektefiyesinin üzerinden 6 ay gibi uzun bir süre geçti, bu süreçte sonucu tam olarak değerlendirmeden yanlış bir şey yazmak istemedim foruma. Araç motoru içinde piston kolları haricinde her şey orijinali ile yenilendi. 2019 aralık şartlarında 7 bin TL gibi bir parça maliyeti oldu. yağ,su pompaları, krank mili, pistonlar,kayışlar,yataklar ve burçların tamamı,conta v.s değiştirilerek motor toplandı ve takıldı. Arızaya sebep olan partekül filtesi üzerinde altta bulunan egsoz gazı sıcaklık sensörü de değişti. Toplam maliyeti 12 bin lira oldu bana.
      Aracı yapan arkadaşımdı bana rektefiye konusunda cesaret veren o oldu. Bir kaç özel opel servisi rektefiye de sorunlar yaşandığını söylemişti ancak ben ona güvenerek yaptırdım ve çok da iyi oldu.Saat gibi çalışıyor.
      Aracı hala kullanıyorum. Satmak da istemiyorum açıkçası bu piyasada. Opel insignia alacak ya da kullanan arkadaşlara tavsiyem. eğer arabanız 170-190 bin km ye geldiyse 1500 lira civarı bir masrafa girip yağ pompasını ve iç kayışı değiştirin. Bu motora takılan yağ pompası gerçekten küçük ve bu km ye kadar çalışacak şekilde üretilmiş bence. Yeni pompayı alınca usta söyledi bu hacim için küçük olduğunu.
      Umarım kimse yaşamaz bu süreci ama her şeyde bir hayır vardır, artık çok daha bilgiliyim araçlar ve motorlar konusunda...

      Yorum


      • #63
        Orjinal yazı sahibi: restore View Post
        Tekrardan merhabalar, 2.0 cdti 2011 insignia aracımın motor rektefiyesinin üzerinden 6 ay gibi uzun bir süre geçti, bu süreçte sonucu tam olarak değerlendirmeden yanlış bir şey yazmak istemedim foruma. Araç motoru içinde piston kolları haricinde her şey orijinali ile yenilendi. 2019 aralık şartlarında 7 bin TL gibi bir parça maliyeti oldu. yağ,su pompaları, krank mili, pistonlar,kayışlar,yataklar ve burçların tamamı,conta v.s değiştirilerek motor toplandı ve takıldı. Arızaya sebep olan partekül filtesi üzerinde altta bulunan egsoz gazı sıcaklık sensörü de değişti. Toplam maliyeti 12 bin lira oldu bana.
        Aracı yapan arkadaşımdı bana rektefiye konusunda cesaret veren o oldu. Bir kaç özel opel servisi rektefiye de sorunlar yaşandığını söylemişti ancak ben ona güvenerek yaptırdım ve çok da iyi oldu.Saat gibi çalışıyor.
        Aracı hala kullanıyorum. Satmak da istemiyorum açıkçası bu piyasada. Opel insignia alacak ya da kullanan arkadaşlara tavsiyem. eğer arabanız 170-190 bin km ye geldiyse 1500 lira civarı bir masrafa girip yağ pompasını ve iç kayışı değiştirin. Bu motora takılan yağ pompası gerçekten küçük ve bu km ye kadar çalışacak şekilde üretilmiş bence. Yeni pompayı alınca usta söyledi bu hacim için küçük olduğunu.
        Umarım kimse yaşamaz bu süreci ama her şeyde bir hayır vardır, artık çok daha bilgiliyim araçlar ve motorlar konusunda...
        Benim aracimin motoru da 180k km de motoru yatak sarmisti ve ben de tum parcalarini orjinali ile degistirerek motoru rektefiye etmistim. Yapildiktan sonra yaklasik 15k km yol yaptim ve aynen sizin dediginiz gibi motor saat gibi calismakta ve cok memnunum. Aracimi da satmayi suan icin ben de dusunmuyorum. Satacak olsam bile ayni aracin makyajli kasasini alirim.
        2011 Sport Tourer 2.0 CDTI Cosmo

        Yorum

        İşleniyor...
        X