Duyuru

Collapse
No announcement yet.

INSIGNIA KRONİK ARIZA

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • emrekeskin97
    replied
    Arkadaşlar konuyu hortlatacağım ama bir motor hayal kırıklığı da ben yaşadım maalesef. 185k km deki aracımın bakımını yaptırdıktan sonra ki bu bakımda dpf rejenerasyonu da yaptırmıstım. Öncesinde de yağ pompası ile ilgili sıkıntıdan dolayı sıfır orjinali ile yağ pompasını da değiştirmiştim. Herneyse seyahat halinde iken hiçbir sıkıntı yok iken aracın 3000 devirlerde yeterli performansı göstermediğini hissettim ve motor sesi de çok normal gelmiyordu. Tam hanıma arabada bir gariplik var demeye kalmadan hemen yağ uyarısı akabinde hararet uyarısı geldi. Bir baktım ki hararet fırlamış ve sağa çekmeye fırsat olmadan araç stop etti ve bir daha da çalışmadı, motor kilitledi. Arkasından akü de bitti. Çoluk çocuk Kaş-Demre aradında yolda kaldık ve perişan olduk. Aracımı hemen çekici ile Antalyaya oradan da Ankaraya gönderdim. Şuanda Ankarada ve motor revizyon edilecek. Aracımı çok sevmeme ve vazgeçmek istemememe rağmen yaptırabilirsem yaptırdıktan sonra satmak zorunda kalacağım herhalde. Araştırma yaparken malum sitede bu motorlarla ilgili bir ilanın açıklamasını da aşağıda paylaşıyorum. Görüş ve yorumlarınız nedir merak ediyorum.




    Leave a comment:


  • 34CHN85
    replied
    Ynt: INSIGNIA KRONİK ARIZA

    Geçmiş olsun kardeşim inşallah çok masraf çıkarmadan halledersin.
    Dizel motor nazlıdır .
    Motoru ısıtmadan kalkmıycan bakımını kacirmiycan nacizane tecrubelerim.

    Leave a comment:


  • MonsterOII
    Guest replied
    Ynt: INSIGNIA KRONİK ARIZA

    Hepinize fikirlerinden dolayı teşekkürler. Hepsini ayrintili bir sekilde okudum.
    Orjinal yazı sahibi: akif hoca1
    Geçmiş olsun, egzosttan mavi duman atmıyorsa yatak sarmamış olabilir.;
    1- Würth motor yağ temizleyici eski yağa ekleyip 10 dk. rolantide çalıştırıp, yağı boşaltıyosunuz.
    Sonra,
    2-Orijinal yağ filtresi ve yağ değişimi denemenizi önerim.

    Akif bey, dediğiniz şeyi uygulayıcam. Umarım dediğiniz şekilde bişeyleri çözebiliriz. Tekrardan teşekkürler.

    Leave a comment:


  • akif hoca1
    replied
    Ynt: INSIGNIA KRONİK ARIZA

    Geçmiş olsun, egzosttan mavi duman atmıyorsa yatak sarmamış olabilir.;
    1- Würth motor yağ temizleyici eski yağa ekleyip 10 dk. rolantide çalıştırıp, yağı boşaltıyosunuz.
    Sonra,
    2-Orijinal yağ filtresi ve yağ değişimi denemenizi önerim.

    Leave a comment:


  • Sufy
    replied
    Ynt: INSIGNIA KRONİK ARIZA

    Orjinal yazı sahibi: JackOfHearts
    Orjinal yazı sahibi: Sufy
    Orjinal yazı sahibi: Davudx
    Hiç duymamıştım, benzinlide oluyor mu bu sıkıntı?
    lbenzinlidede silindir kapak çatlaması gözküyor
    biraz daha açarmısınız bu sorunu?
    silindirde çatlak .. sıkıntıları rastlandı.. opelin hurdacıları (ataurk sanayi sitesi) sandık sandık motor getirtip taktırttılar..

    Leave a comment:


  • aSya
    replied
    Ynt: INSIGNIA KRONİK ARIZA

    bakım km si geçen her araç saatli bombadır. 2 - 3 - bin km değil, 10-20 bn kmler söz konusu.

    Leave a comment:


  • Uğur K
    replied
    Ynt: INSIGNIA KRONİK ARIZA

    Geçenlerde yetkili servis müdürü ile yaptığım bir görüşmede 2.0 dizel bir araçta bahsettiğiniz gibi bir problem olduğunu söyledi. Fakat aracın bir kaç bakımı servis dışında yapılmış ve 15.000km gecikmeli yapılmış. Motorlar için bakım zamanları büyük önem taşıyor. Eğer ki araç servis bakımlı olsaydı opel iyi niyet garantisi dahilinde 4/1 fiyatına motor yapabilirdi.

    Yurtdışından motor getirtilmiş araca sahibine maliyeti 17.000 lira olmuş. Eğer ki üzerindeki motoru rektefiye ettirseydi(Üst kapak çatlamış, kaynak vs. olacakmış) 20.000 lira masrafı çıkmış.


    Bende 2.0 dizel kullanıyorum 79.000 kmde aracım. Motor performansından, sesinden vs. memnunum. Ki bakımlarını kilometresi gelmeden yaptırır, dikkatli kullanırım.

    Leave a comment:


  • aykutekim
    replied
    Ynt: INSIGNIA KRONİK ARIZA

    Öncelikle kardeş geçmiş olsun. Bu sıkıntı dizel araçların zamanında bakımlarının yapılmayarak laf meclisten dışarı abiyane tabirle af burun eşşek gibi kullanılması yüzünden kaynaklanıyor. Sıkıntının ana nedeni motorun çeşitli sebeplerden dolayı yağsız kalmasından dolayı yatak sarması... Bu da Dehşet pahalı sonuçlara neden olur. Kısacası motorun rektefiye edilecek. Bizimde başımıza 2013 senesinde satın aldığımız volvo s40 1.6 dizel arabamızda benzeri durum oluştu. Satın almadan önceki sahibi Edirne'nin Keşan ilçesinde yan sanayide aracı ucuz parçalar ile rektefiye edince bizim elimizde 30000 km sonra tam patladı. Volvo'nun anlaşması gereği volvo servisi olmayan yerlerde volvo araçlara Ford servisleri bakıyor. Çanakale Ford Aslanlar servisine gittiğimizde araç için yapılacak birşey olmadığı, kasa motor takılacağı, o zamanın parası ile (2013) 20000 lira işçilik hariç maliyet çıkarıldı. Bizde hurda niyetine 2013 değeriyle 17000 lira zarar ile elden çıkarmak zorunda kaldık ( akabinde Keşan WV Mercan acentasına 1.2TSI Highline Jetta siparişi vermiştik ki o tarihte aracın anahtar teslim fiyatı 52000 liraydı, 17000 liranın bugünkü satın alma değerini sen düşün...)

    Tavsiyem kardeş eğer araçtan aşırı memnun ve yıllarca satmadan kullanacağız derseniz opel'in yetkili servisinde motoru yaptırın ama nerden baksan 15000 lira fatura çıkacaktır.

    İşte bu sebeptendir ki (kendim sıfır dizel araç alırsam ya da çok yakından tanıdığım ve bakımlarından asla şüphe etmeyeceğim birinden olması şartı ile dizel arabaya göz kırparım) dizeli kapıma kolay kolay sokmam kardeş. Aracı satarsanız eğer yine aynı performansta bir dizel isterden şahsi tavsiyem bizim dizel insgnia'nın öz kardeşi GM çıkışlı Chevrolet cruze 2.0 163 HP LTZ paket arabayı öneririm. Bizim insignia'lar gibi sportif bir kasa olmasa da aynı sağlamlık,aynı yol tutuş karakterstiği ve insignia ile neredeyse aynı parçaları kullanması ile parça bulabilme avantajlılığından dolayı tercih edebilirsiniz, bu da diğer bir alternatif.

    Leave a comment:


  • FacomX
    replied
    Ynt: INSIGNIA KRONİK ARIZA

    Bance sanssizlik

    Leave a comment:


  • Tahaa
    replied
    Ynt: INSIGNIA KRONİK ARIZA

    Bende 2.0 dizel kullanıcısıyım aracımın maşallahı var nazar değmesin Ankarada 2.0 dizel kullanan ve sık aralıklarla görüştüğüm insanlar var ki bunların km si 130.000-250.000 arasında değişiyor ve böyle bir problemi onlarada sordum hiç biri böyle bir sorunla karşılaşmadıklarını söylediler.Bu duruma şanssızlıkmı demeliyiz yada bakımsızlıktan mı veya kronik mi diyeceğiz bilemedim

    Leave a comment:


  • JackOfHearts
    replied
    Ynt: INSIGNIA KRONİK ARIZA

    Orjinal yazı sahibi: Sufy
    Orjinal yazı sahibi: Davudx
    Hiç duymamıştım, benzinlide oluyor mu bu sıkıntı?
    lbenzinlidede silindir kapak çatlaması gözküyor
    biraz daha açarmısınız bu sorunu?

    Leave a comment:


  • MonsterOII
    Guest replied
    Ynt: INSIGNIA KRONİK ARIZA

    Orjinal yazı sahibi: Beschäler Insignia
    Kağan Geçmiş Olsun Abicim. Bu Sıkıntı Kronik Olmamakla Birlikte Benim de Ara Ara Duyduğum Ancak Özellikle de Zamanında Servis Bakımları Yapılmamış Araçlarda Olan Bir Durum.
    İzmir Yolu Neskarda Servis Müdürü Öner Bey Var, Mutlaka Baban İle Birlikte Yanına Gidip Bir Çayını İçin ve Olanı Biteni Anlatın.
    Servis Şef Ustasıyla Birlikte İnceleyip, Gereken Doğru Bilgiyi Verecektir.
    Benden Selam Söylemeyi Unutmayın
    Tekrar Geçmiş Olsun.
    Abicim cok saol. Babama ileticem bu fikrini gideriz konuşuruz o kişiylede. Açıkçası nasıl kurtarabilicegimizi dusunuyoruz su an. 8000-20000 arasi fiyat piyasanin durumu ortadayken insani kasıyor. Bu arada uzun zamandir gorusemiyoruz abim bir ara buluşma ayarlayalim

    Leave a comment:


  • FacomX
    replied
    Ynt: INSIGNIA KRONİK ARIZA

    Bende duymadim benzilide catlasaydi benim arac catlardi haha

    Leave a comment:


  • Sufy
    replied
    Ynt: INSIGNIA KRONİK ARIZA

    Orjinal yazı sahibi: Davudx
    Hiç duymamıştım, benzinlide oluyor mu bu sıkıntı?
    lbenzinlidede silindir kapak çatlaması gözküyor

    Leave a comment:


  • Sufy
    replied
    Ynt: INSIGNIA KRONİK ARIZA

    Orjinal yazı sahibi: aSya
    Yağ kanallarımı tıkanıyor acaba? Yada yağ soğutucusu mu? Yada yağ pompası mı? Bu 3 lüden biri olsa gerek ?
    yağ pompası yeteriz kranktaki yağlama kanalı yok eskilerde varmış :P yatak sarması ve piston kolunu yamultuyor ..

    Leave a comment:

İşleniyor...
X