Merhaba.
Birkaç zamandır dikkat ettiğim ve üzerinde biraz kafa patlattığım hadiseyi sizlere de açıklayıp fikir alışverişinde bulunmanın faydalı olacağını düşündüm. Malum durumu zamanında bir çok arkadaş yaşamış sanırım.
120 km hızda balans sorunum vardı. Malum yeni lastik değişimi sonrası olur. Balans baya düzeltildi. Çok az kalmıştı.
Fakat, şimdiki durum daha farklı. 120 km hız ile sabit giderken eğer yokuş yukarı çıkıyorsam araç genelinde hissedilir seviyede ( rahatsız etmeyen / hafif ) vibrasyon alıyorum. Fakat direksyon oynamıyor.
Aynı zamanda yine 120 km hız ile yokuş assa inerken veya tam düz yolda bu vibrasyon olmamaktadır. Bu da, insignialar da bir düzelen bir baş gösteren şu balans sorununu anımsattı. Aynısını şuan deniz yaşıyor sanırım.
Bu hadise beni lastik balanslarından olmadığı düşüncesine itti. Aynı zamanda jant da değil.
Aks vs hiç değil. Hizlanmada herhangibir problem yok.
İnsignia ' da kronik salıncak burc başı değişimi olmuştu zamanında. Henüz değiştirmedim. Bu durum olabilir ?
Tek aklıma gelen malum.salıncak burç başları.
Araç tırmanırken arka burç à baskı uygular.
Ve sorun var sa belirli hizlarda titreşim verebilir.
Lastik yeni. Jant ta yamuk luk vardı duzeltildi.
Bir ihtimal jant diyeceğim. Ama ağzım varmıyor.
Sizce?
Birkaç zamandır dikkat ettiğim ve üzerinde biraz kafa patlattığım hadiseyi sizlere de açıklayıp fikir alışverişinde bulunmanın faydalı olacağını düşündüm. Malum durumu zamanında bir çok arkadaş yaşamış sanırım.
120 km hızda balans sorunum vardı. Malum yeni lastik değişimi sonrası olur. Balans baya düzeltildi. Çok az kalmıştı.
Fakat, şimdiki durum daha farklı. 120 km hız ile sabit giderken eğer yokuş yukarı çıkıyorsam araç genelinde hissedilir seviyede ( rahatsız etmeyen / hafif ) vibrasyon alıyorum. Fakat direksyon oynamıyor.
Aynı zamanda yine 120 km hız ile yokuş assa inerken veya tam düz yolda bu vibrasyon olmamaktadır. Bu da, insignialar da bir düzelen bir baş gösteren şu balans sorununu anımsattı. Aynısını şuan deniz yaşıyor sanırım.
Bu hadise beni lastik balanslarından olmadığı düşüncesine itti. Aynı zamanda jant da değil.
Aks vs hiç değil. Hizlanmada herhangibir problem yok.
İnsignia ' da kronik salıncak burc başı değişimi olmuştu zamanında. Henüz değiştirmedim. Bu durum olabilir ?
Tek aklıma gelen malum.salıncak burç başları.
Araç tırmanırken arka burç à baskı uygular.
Ve sorun var sa belirli hizlarda titreşim verebilir.
Lastik yeni. Jant ta yamuk luk vardı duzeltildi.
Bir ihtimal jant diyeceğim. Ama ağzım varmıyor.
Sizce?
Yorum