Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Bu Soruna Bi Bakarmısınız Acil Tavsiyeleriniz...

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • Bu Soruna Bi Bakarmısınız Acil Tavsiyeleriniz...

    Merhabalar yaklaşık 1 ay önce kadar aracıma pedalchip taktım.Çok memnumdum aracım canavar gibi oldu.Dün aracımın sağ aks da sıkıntı olduğundan dolayı sanayiye çıktım.Arızamı giderdim.Buji değişimi yaptım orjinal gm marka buji taktırdım sonra lpg ayarına girdim tekrar ayarları kontrol ettirdim.aracımda hiçbir sıkıntı yoktu.Yanlız aracımın üzerinden çıkan buji irudyum lpg modeli idi.(gm yi tekrar söküp eski bujilerimi irudyum lpg yi taktım lpg ustamın tavsiyesi üzerine)Konuyu detaylı olarak aktarmamdaki kasıt belki atladığım bi yer olmuştur diye.Neyse taktıkdan sonra aracımın çekişinde falan hiçbir problem yoktu yalnız bu olay başıma gelmeden önce aracımı bi kaç defa iyi sıkıştırdığımda sanki bi hortum yada bi şey hava almış yada girip çıkan bi hortum sesi gibi birşey hissettim tabi bu arızadan önce yine pedalchip takılı idi tabi.Bu sabah itibari ile aracımda çekiş düşüklüğü hissettim sanki gaz yemiyordu aracım.belli bi süre sonra aracım arıza lambası yaktı.sonra sanayiye çıktım bilgisayara bağladık arkadaş abi pedali arıza olarak veriyor dedi.hata kodunda ise fakir karışım yazıyordu.arızayı sildi aracım düzeldi sonra şehir içi kullanımda tekrar farkettim aracımda 1 2 3 vites sıkıştırmalarımda performans düşüklügü vardı.uzun yola çıktım 60 km lik bi mesafe yol gittim gaz yiyişi ağır olmasına rağmen 245 km süraat e rahatlık çıktım ve bu süraat da devam ettim.şehir içine yetiştigimde ise dur kalklarda kalkışlarda gazın çok geç algıladığını hissediyordum tabi bu sabah dan akşam dönüşüne kadar arıza lambam yanmıyordu.bu konuyu pedalchip yetkili servisle ile görüştüm bana cihazı kapalı denememi tekrar yapacakmı onu tespit edelim gibi bi test söyledi bende aracı istop edip cihazı kapatım performans dahada düştü sanki kapatıktan sonra yine arıza lambam yandı daha servise gitmedim sabah itibari ile gidecegim arıza lambası yandıkdan sonra chip i tekrar eski moduna aldım çekişi arttı ama eskisi gibi degil. yine aracım pedalchip deki arkadaş bi not daha iletti bana 1.6 turbolarda turbo hortumunu kontrol ettirmem gerektigini çatlak da olsa bu dedigim sıkıntıyı yapacagını iletti kronik bi sorunmuş bu araçlarda hortumun çıkması veyahut çatlaması.şimdi siz değerli arkadaşlardan fikir olarak yada başına gelmiş tecrübesi olan varmı.benim tahmininde turbo hortumu gibi geliyor baktırtacağım.bunun kontrolu için bi püf noktası varmı acaba turbo hortumun test edilmesi gibi çatlağı görebilirmiyiz kontrol edince.yada pedalchipde mi arıza var söküp bi müddet öylemi deneyeyim.bende golf 1.4 tsi aracımda tek modlu kullanıyordum sprintbooster markasıydı ondada bu dedigim sıkıntı bi kaç defa oldu ama o gevşeklik vardı sıkıştırında düzeldi aracım bi daha yapmadı.bu arada tekrar belirteyim eski bujilerim üzerinde lpg irudyum ngk gm leri söktüm.
    Böyle bi konu ile karşı karşıyayım tavsilerinizi bekliyorum saygı ve saygılar...
    tmr plish srk
    İnsignia 1.6 Turbo Cosmo 2010 Model..

  • #2
    Ynt: Bu Soruna Bi Bakarmısınız Acil Tavsiyeleriniz...

    öncelikle geçmiş olsun benimde başıma gelmıişti bu olay hortumdan çıkmıştı sorun. değiştirdim sorun kalktı. yalnız dikkatimi ceken lpg li bir araçta o kadar yüksek hızlara çıkmak hiçmi hiç sağlıklı değil. bende antep urfa yolunda araçta 5 kişi vardık. ortalama 200 km hızla giderken aracım yatak sardı. aman ha aman dikkat et bence.
    edit: bende arıza motor güzü azaltıldı. servise koşun yazıyordu.

    Yorum


    • #3
      Ynt: Bu Soruna Bi Bakarmısınız Acil Tavsiyeleriniz...

      Sorunun Pedalchipten olup olmadığını anlamak için cihazın gaz pedalının olduğu yerden yapılmış bağlantıdan da sökülüp tamamen orjinal bağlantısına alıp öyle denemeniz gerekiyor. Yine aynı sorun olursa kesinlikle pedal chipten değildir.
      @Murat
      2014 1.6t 170hp 260nm + pedal commander

      Yorum


      • #4
        Ynt: Bu Soruna Bi Bakarmısınız Acil Tavsiyeleriniz...

        Merhabalar arızayı çözmüş bulunmaktayız güzel bi ustaya denk geldim bugün allah razı olsun kendisinden lpg ayarına baktı ve test ederek lpg enjektörlerinin birinin arızalı olduğunu tespit etti başka bi tane deneyerek ve garantiden değişecegiz servisde ayarladı güzelde bi ayar verdi servis getirene kadar.5 tl de para aldı benden ) şimdi yine kafama yatmaya başladı arabam..
        İnsignia 1.6 Turbo Cosmo 2010 Model..

        Yorum

        İşleniyor...
        X