Merhabalar. İsmim Onur.
Geçen hafta Gürses'te MY2011 (2012 trafiğe çıkışlı) Insignia Cosmo DVD800 A16LET aracıma
-60.000 km bakımı
-Ön disk
-Ön balata
-Arka balata
şeklinde bakımımı yaptırdım. 2824TL gibi hatırı sayılır bir ücret ödedim.
Bana sabah 11:00 randevusu verildi ama aracı 13:00'da aldılar. 18:00'da aracı almam gerektiğini, yarım yamalak olacaksa acil olan frenleri değiştirmeleri, bakım için sonra da gelebileceğimi ısrarla söylememe rağmen; yetiştiririz diyerek aldılar.
Aracı teslim alıp Anadolu Yakası'na iş dolayısıyla geçtikten sonra arabada bazı bazı titreme, kesiklik, takır takır ses meydana geldi. Herhangi bir arıza ışığı yanmadığı için de elimde kanıt yoktu malesef. Bu 4-5 günlük süre içerisinde aracı hemen hemen her kullanışımda titreme ve kesiklik meydana geldi.
Aradım, getirmemi hemen ilgileneceklerini söylemelerine rağmen ancak 4-5 gün sonra işim bitince gelebileceğimi belirttim.
Müşteri hizmetleri de rutin şekilde aradı onlara da şikayetimi ve memnun kalmadığımı bildirdim.
Bugün aracı götürdüm, sitem de ettim. Usta ile teste çıktık ve tabi ki titreme yapmadı, direksiyona ben geçtim ben kullanırken yaptı ama daha az şiddetli şekilde.
-Dalga geçer gibi aracı düşük devirde kullanıyorsam titreme yapabilir gibi komik açıklamalar yaptı usta öyle olmadığını 59.000 km boyunca aracımdan memnun olduğumu, nasıl kullanmayı bildiğimi de nazikçe belirttim. Aslında küfürü hak ediyorlar ya neyse.
Aracı bırakmamı, kontrol edeceklerini belirttiler. Kabul ettim.
İşimi gücümü aksattıkları için araç verip veremeyeceklerini sordum. Beklenildiği üzere veremeyeceklerini belirttiler
17:00 civarı aradılar aracımı aldım. Mekanik olarak bir sıkıntı olmadığını, yazılımlarını baştan yüklediklerini, teste çıktıklarında da herhangi bir sorunla karşılaşmadıklarını belirttiler. Peki deyip aldım.
Bir saat önce dışarı yemek için çıktığımda araç ile turladım, seri şekilde de kullandım. Birkaç kere tekleme yaptıktan sonra düzelmiş gibi oldu. Ve sonunda ise arıza ışığını yakıp söndürmeye, sonrasında ise "Aracı en kısa sürede servise götürün" uyarısı çıktı.
Araç inanılmaz titreme ile çalışmaya devam etti sürekli. 2000-2500 devir aralığında özellikle.
Motoru kapatıp açtım normale döndü ama arıza kodlarını görebilecekler ve kanıtım olduğu için biraz daha rahatım.
Yarın ilk iş servise götüreceğim yine.
Objektif bir insan olarak sadece servisi suçlamıyorum, mümkün olan her olası sebepten şüpheleniyorum. Yakıttan da şüphelendim ama Anadolu Yakası'nda neredeyse 15 senedir aldığımız yerden aldım. Pek o konuda şüphem yok ama yine de mümkündür.
Araçta servis sonrası fark ettiğim bir başka gariplik ise U dönüşü yaparken araçtan gelen takır tukur sesler. İnanamıyorum açıkçası. Sadece frenlerinin değişmesi gereken ve 1 yılı dolduğu için bakım zamanı gelen aracımı mahvettiler.
Buji ve bobinden şüphelendim başlarda, işarlar onu andırıyordu. Titreme, kesiklik, ses. Ama ödediğim para, elimde sıkıntılı araba, kaybolan vakit ile kaldım.
Çok mutsuzum. Keşke eski servisim olan Değer (Maltepe) devam etseydim. Arabama dışarıda hiçbir şey yaptırmadım, kafam rahat olsun diye fahiş fiyatlarına bile aldırış etmedim ama ciddi anlamda başarısızlık görüyorum şu durumda.
Silecek suyunu bile Erikli koyduğum arabamdan soğuttular.
Başına buna benzer bir sorun gelen varsa tecrübelerinden faydalanmak isterim.
Geçen hafta Gürses'te MY2011 (2012 trafiğe çıkışlı) Insignia Cosmo DVD800 A16LET aracıma
-60.000 km bakımı
-Ön disk
-Ön balata
-Arka balata
şeklinde bakımımı yaptırdım. 2824TL gibi hatırı sayılır bir ücret ödedim.
Bana sabah 11:00 randevusu verildi ama aracı 13:00'da aldılar. 18:00'da aracı almam gerektiğini, yarım yamalak olacaksa acil olan frenleri değiştirmeleri, bakım için sonra da gelebileceğimi ısrarla söylememe rağmen; yetiştiririz diyerek aldılar.
Aracı teslim alıp Anadolu Yakası'na iş dolayısıyla geçtikten sonra arabada bazı bazı titreme, kesiklik, takır takır ses meydana geldi. Herhangi bir arıza ışığı yanmadığı için de elimde kanıt yoktu malesef. Bu 4-5 günlük süre içerisinde aracı hemen hemen her kullanışımda titreme ve kesiklik meydana geldi.
Aradım, getirmemi hemen ilgileneceklerini söylemelerine rağmen ancak 4-5 gün sonra işim bitince gelebileceğimi belirttim.
Müşteri hizmetleri de rutin şekilde aradı onlara da şikayetimi ve memnun kalmadığımı bildirdim.
Bugün aracı götürdüm, sitem de ettim. Usta ile teste çıktık ve tabi ki titreme yapmadı, direksiyona ben geçtim ben kullanırken yaptı ama daha az şiddetli şekilde.
-Dalga geçer gibi aracı düşük devirde kullanıyorsam titreme yapabilir gibi komik açıklamalar yaptı usta öyle olmadığını 59.000 km boyunca aracımdan memnun olduğumu, nasıl kullanmayı bildiğimi de nazikçe belirttim. Aslında küfürü hak ediyorlar ya neyse.
Aracı bırakmamı, kontrol edeceklerini belirttiler. Kabul ettim.
İşimi gücümü aksattıkları için araç verip veremeyeceklerini sordum. Beklenildiği üzere veremeyeceklerini belirttiler
17:00 civarı aradılar aracımı aldım. Mekanik olarak bir sıkıntı olmadığını, yazılımlarını baştan yüklediklerini, teste çıktıklarında da herhangi bir sorunla karşılaşmadıklarını belirttiler. Peki deyip aldım.
Bir saat önce dışarı yemek için çıktığımda araç ile turladım, seri şekilde de kullandım. Birkaç kere tekleme yaptıktan sonra düzelmiş gibi oldu. Ve sonunda ise arıza ışığını yakıp söndürmeye, sonrasında ise "Aracı en kısa sürede servise götürün" uyarısı çıktı.
Araç inanılmaz titreme ile çalışmaya devam etti sürekli. 2000-2500 devir aralığında özellikle.
Motoru kapatıp açtım normale döndü ama arıza kodlarını görebilecekler ve kanıtım olduğu için biraz daha rahatım.
Yarın ilk iş servise götüreceğim yine.
Objektif bir insan olarak sadece servisi suçlamıyorum, mümkün olan her olası sebepten şüpheleniyorum. Yakıttan da şüphelendim ama Anadolu Yakası'nda neredeyse 15 senedir aldığımız yerden aldım. Pek o konuda şüphem yok ama yine de mümkündür.
Araçta servis sonrası fark ettiğim bir başka gariplik ise U dönüşü yaparken araçtan gelen takır tukur sesler. İnanamıyorum açıkçası. Sadece frenlerinin değişmesi gereken ve 1 yılı dolduğu için bakım zamanı gelen aracımı mahvettiler.
Buji ve bobinden şüphelendim başlarda, işarlar onu andırıyordu. Titreme, kesiklik, ses. Ama ödediğim para, elimde sıkıntılı araba, kaybolan vakit ile kaldım.
Çok mutsuzum. Keşke eski servisim olan Değer (Maltepe) devam etseydim. Arabama dışarıda hiçbir şey yaptırmadım, kafam rahat olsun diye fahiş fiyatlarına bile aldırış etmedim ama ciddi anlamda başarısızlık görüyorum şu durumda.
Silecek suyunu bile Erikli koyduğum arabamdan soğuttular.
Başına buna benzer bir sorun gelen varsa tecrübelerinden faydalanmak isterim.
Yorum