Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Gürses 60.000 KM bakım sonrası problemler

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • Gürses 60.000 KM bakım sonrası problemler

    Merhabalar. İsmim Onur.

    Geçen hafta Gürses'te MY2011 (2012 trafiğe çıkışlı) Insignia Cosmo DVD800 A16LET aracıma

    -60.000 km bakımı
    -Ön disk
    -Ön balata
    -Arka balata

    şeklinde bakımımı yaptırdım. 2824TL gibi hatırı sayılır bir ücret ödedim.

    Bana sabah 11:00 randevusu verildi ama aracı 13:00'da aldılar. 18:00'da aracı almam gerektiğini, yarım yamalak olacaksa acil olan frenleri değiştirmeleri, bakım için sonra da gelebileceğimi ısrarla söylememe rağmen; yetiştiririz diyerek aldılar.
    Aracı teslim alıp Anadolu Yakası'na iş dolayısıyla geçtikten sonra arabada bazı bazı titreme, kesiklik, takır takır ses meydana geldi. Herhangi bir arıza ışığı yanmadığı için de elimde kanıt yoktu malesef. Bu 4-5 günlük süre içerisinde aracı hemen hemen her kullanışımda titreme ve kesiklik meydana geldi.

    Aradım, getirmemi hemen ilgileneceklerini söylemelerine rağmen ancak 4-5 gün sonra işim bitince gelebileceğimi belirttim.
    Müşteri hizmetleri de rutin şekilde aradı onlara da şikayetimi ve memnun kalmadığımı bildirdim.

    Bugün aracı götürdüm, sitem de ettim. Usta ile teste çıktık ve tabi ki titreme yapmadı, direksiyona ben geçtim ben kullanırken yaptı ama daha az şiddetli şekilde.

    -Dalga geçer gibi aracı düşük devirde kullanıyorsam titreme yapabilir gibi komik açıklamalar yaptı usta öyle olmadığını 59.000 km boyunca aracımdan memnun olduğumu, nasıl kullanmayı bildiğimi de nazikçe belirttim. Aslında küfürü hak ediyorlar ya neyse.

    Aracı bırakmamı, kontrol edeceklerini belirttiler. Kabul ettim.
    İşimi gücümü aksattıkları için araç verip veremeyeceklerini sordum. Beklenildiği üzere veremeyeceklerini belirttiler

    17:00 civarı aradılar aracımı aldım. Mekanik olarak bir sıkıntı olmadığını, yazılımlarını baştan yüklediklerini, teste çıktıklarında da herhangi bir sorunla karşılaşmadıklarını belirttiler. Peki deyip aldım.

    Bir saat önce dışarı yemek için çıktığımda araç ile turladım, seri şekilde de kullandım. Birkaç kere tekleme yaptıktan sonra düzelmiş gibi oldu. Ve sonunda ise arıza ışığını yakıp söndürmeye, sonrasında ise "Aracı en kısa sürede servise götürün" uyarısı çıktı.
    Araç inanılmaz titreme ile çalışmaya devam etti sürekli. 2000-2500 devir aralığında özellikle.

    Motoru kapatıp açtım normale döndü ama arıza kodlarını görebilecekler ve kanıtım olduğu için biraz daha rahatım.
    Yarın ilk iş servise götüreceğim yine.

    Objektif bir insan olarak sadece servisi suçlamıyorum, mümkün olan her olası sebepten şüpheleniyorum. Yakıttan da şüphelendim ama Anadolu Yakası'nda neredeyse 15 senedir aldığımız yerden aldım. Pek o konuda şüphem yok ama yine de mümkündür.

    Araçta servis sonrası fark ettiğim bir başka gariplik ise U dönüşü yaparken araçtan gelen takır tukur sesler. İnanamıyorum açıkçası. Sadece frenlerinin değişmesi gereken ve 1 yılı dolduğu için bakım zamanı gelen aracımı mahvettiler.

    Buji ve bobinden şüphelendim başlarda, işarlar onu andırıyordu. Titreme, kesiklik, ses. Ama ödediğim para, elimde sıkıntılı araba, kaybolan vakit ile kaldım.

    Çok mutsuzum. Keşke eski servisim olan Değer (Maltepe) devam etseydim. Arabama dışarıda hiçbir şey yaptırmadım, kafam rahat olsun diye fahiş fiyatlarına bile aldırış etmedim ama ciddi anlamda başarısızlık görüyorum şu durumda.
    Silecek suyunu bile Erikli koyduğum arabamdan soğuttular.

    Başına buna benzer bir sorun gelen varsa tecrübelerinden faydalanmak isterim.

  • #2
    Ynt: Gürses 60.000 KM bakım sonrası problemler

    Servisler cidden büyük sorun,inşallah kısa zamanda sorunlarınız çözülür.

    Bir zamanlar 1.6 CDTİ 136 hp Flexride, ÇG2, Sunroof , Ergonomik PerforjeSpor Deri koltuklar, Bose 19" jant
    Şimdi F30 Modernline Sunroof

    Yorum


    • #3
      Ynt: Gürses 60.000 KM bakım sonrası problemler

      Yetkili servis böyle işe özel servis düşünemiyorum. Geçmiş olsun inşallah en kısa sürede çözülür
      2011 Opel İnsignia 1.6 Turbo Cosmo

      Yorum


      • #4
        Ynt: Gürses 60.000 KM bakım sonrası problemler

        Allah yardımcın olsun
        2016 - İNSİGNİA - SPORT + STİL PAKET - BEYAZ

        Yorum


        • #5
          Ynt: Gürses 60.000 KM bakım sonrası problemler

          60.bin bakımda 2824 tl tutucak neler degişti?

          Yorum


          • #6
            Ynt: Gürses 60.000 KM bakım sonrası problemler

            arabanın bakımı yaklaşıyor diye bu tür şeyleri okurken korkuyorum. geçmiş olsun. inşallah çözülür sorunlarınız. ve fiyat çok yüksek
            1.6 CDTI 136Hp Otomatik Cosmo/ Carbon Flash Black / UV Kaput Koruma Filmi / Boya Koruma
            Flexride Şasi/ Çevre görüş 2 + Opel Eye/ Stil Paket(19"J+Deri Döşeme+Isıtmalı Koltuklar+BOSE Ses Sistemi) / Sunroof / R700+Carplay/Adaptive Cruse Control

            Yorum


            • #7
              Ynt: Gürses 60.000 KM bakım sonrası problemler

              Diskler ve balata maksimum 1.000 lira, 60.000 bakımına 1824 lira mı yani, yüksek değil mi?
              ahlaksızla birlikte yaşayacağına YİĞİTLE ÖLÜME GİT

              Yorum


              • #8
                Ynt: Gürses 60.000 KM bakım sonrası problemler

                Bana da yüksek geldi.Diğer servislerden telefonla yaptırdığınız işleri söyleyerek fiyat talep edin.Opel Odakta Tarık Bey bizim team ekibine yardımcı oluyor.Bir fikir alabilirsiniz.
                Geçmiş olsun diyelim.Benim tahminim 60.000 bakımında triger değişimi var.Anca izahı bu tip bir şey olabilir.
                "Herşeyi Senin için yarattım diyen" RABBİNE, "Herşeyden senin için vazgeçtim" diyebilmektir AŞK.

                Yorum


                • #9
                  Ynt: Gürses 60.000 KM bakım sonrası problemler

                  1300 civarıydı triger, periyodik bakım filan. Ön diskler 300 lira idi sanıyorum. Diğer parçalar hakkında bilgim yok. Fakat 60.000 bakımı için ücret fazla geldi bana da.

                  Yorum


                  • #10
                    Ynt: Gürses 60.000 KM bakım sonrası problemler

                    Orjinal yazı sahibi: SciNeLy
                    Yetkili servis böyle işe özel servis düşünemiyorum. Geçmiş olsun inşallah en kısa sürede çözülür
                    Özel servislerin çoğu yetkililerden çok daha iyidir.
                    2009 1.6 T 180 hp Edition Elegance,Sprintbooster,BMC kutuiçi spor filtre,KitMTM Keihin Enjektör,1.8 MB Genius Max regülatör...

                    Yorum


                    • #11
                      Ynt: Gürses 60.000 KM bakım sonrası problemler

                      Bence de çok yüksek fiyat...
                      2009 1.6 T 180 hp Edition Elegance,Sprintbooster,BMC kutuiçi spor filtre,KitMTM Keihin Enjektör,1.8 MB Genius Max regülatör...

                      Yorum


                      • #12
                        Ynt: Gürses 60.000 KM bakım sonrası problemler

                        İçinde triger olsa dahi ćok fahiş fiyat yazık günah...geçmiş olsun çözülür inşallah problem..
                        2010 insignia 1.6t cosmo karbon siyah..

                        Yorum


                        • #13
                          Ynt: Gürses 60.000 KM bakım sonrası problemler

                          60bin bakımı ağır bakım işte triger vs.
                          Servisinizde bakın fiyatına tablodan. 1800 küsür TL gibi bir fiyat. 2012 trafiğe çıkışlı olduğu için 20% gibi bir indirim ile 1500 küsür TL civarlarında. Net fiyat veremiyorum, fatura arabada, arada da serviste.

                          Ön disk takımı 660TL
                          Ön balata takımı 240TL
                          Arka balata takımı 170TL bunlara işçilik de ekleyince 1270TL gibi bir fiyat olması lazım. Aklımda böyle kalmış.

                          Fiyatlar böyle arkadaşlar. Opel'de fren ekipmanları hiçbir zaman ucuz olmadı. Ben 2004'den beri hatırlamıyorum tersini.

                          Arabada kendi yarattıkları sorunu çözsünler başka bir şey beklemiyorum.

                          Yorum


                          • #14
                            Ynt: Gürses 60.000 KM bakım sonrası problemler

                            Güncelleyelim.

                            Şüphelendiğim gibi, bobin çıktı sorunun kaynağı. Değiştirip kontrol ettik demişlerdi halbuki. Neyse, halloldu sonuç itibari ile.
                            Bu sıkıntılı süreçte 320i ve RX8 almaya kadar vardıracaktı beni arabayı yapamamaları. Şimdilik devam kararı aldım Insignia ile.

                            Yorum


                            • #15
                              Ynt: Gürses 60.000 KM bakım sonrası problemler

                              sorunun çözüldüğüne sevindim
                              geçmiş olsun



                              2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X