Merhaba aracim 2010 1.6 cosmo. Araci.calistirdigimzaman. ekranda araci en.kisa zamanda.servise goturun.uyari veriyor ve teklemeli bi sekil de calisiyor. Fakat ayni gun.ilerleyen saatlerde ise hic.hatasiz calisiyor. Servise gittim bobin arizasi dediler bobin degisti fakat ayni problem devam ediyor. Delphi marka bobin.takti. Daha onceki de ayni markaydi. Fakat bosch platium buji taktiktan yaklasik 3000 km sonra bi problemi vermeye basladi. Aracin.subaplari celik. Yardim.istiyorum lutfen
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
BUJI ATESLEME SORUNU VE TEKLEME
Collapse
X
-
Ynt: BUJI ATESLEME SORUNU VE TEKLEME
silindirler tam beslenmediği için korumaya geçip kendisini kapatıyor, tekleme sorunu silindirlerin çalışmamasından ötürü kaynaklanan bir durum, yüksek ihtimal 2 ve 4 numaralı silindirleriniz çalışmıyor, lpg enjektörlerini değiştirerek daha güçlü enjektörler takın, tecrübeyle sabittir bu anlattıklarım maalesef
-
Ynt: BUJI ATESLEME SORUNU VE TEKLEME
valla bende lpg'den bu problemi yaptı, ne yetkili servis anladı sorunu ne de özel, özel servis silindirlere format attı araba düzeldi, bizde lpg vardı onu iptal ettik tabi evvelinde, yetkili servis bobin dedi ama bobin değil sorun, silndirler iyi beslenmediğinden ya da bujide bir sorun olduğu için de yapabilir
Yorum
-
Ynt: BUJI ATESLEME SORUNU VE TEKLEME
Takılan bobin yanlış. GM logolu delphi olmalı. Yakılan buji orjinal olmalı. Teklemeye sebep çok. Önce bunları düzelttirın.CARRARO 806 ELITE HD - SHIMANO ALTUS M310 - SHIMANO TOURNEY TX51 - SHIMANO M355 HİDROLİK DİSK -
SHIMANO ALTUS M310 3X8 - ALÜMİNYUM 1.1/8″ YARI ENTEGRE
Yorum
-
Ynt: BUJI ATESLEME SORUNU VE TEKLEME
Ayrıca, Tanışma bölümünüze kendinizi tanıtabilir, Sorununuz giderildiğinde bu başlığa hangi parçaların değişiği, ne gibi işlemler yapıldığını yazabilirsiniz. Ne de olsa sizin başlığınız.
Tekleme; buji, bobin, lambda sensörü, Enjektör pisliği, Turbo selenoid valf tutukluğu gibi nedenlerle sıkça yaşanabiliyor.CARRARO 806 ELITE HD - SHIMANO ALTUS M310 - SHIMANO TOURNEY TX51 - SHIMANO M355 HİDROLİK DİSK -
SHIMANO ALTUS M310 3X8 - ALÜMİNYUM 1.1/8″ YARI ENTEGRE
Yorum
-
Ynt: BUJI ATESLEME SORUNU VE TEKLEME
Aynen ,GM Delphi bobin kullanın ve bujiyi de orijinal ile değiştirin, büyük ihtimalle düzelir.2009 1.6 T 180 hp Edition Elegance,Sprintbooster,BMC kutuiçi spor filtre,KitMTM Keihin Enjektör,1.8 MB Genius Max regülatör...
Yorum
-
Ynt: BUJI ATESLEME SORUNU VE TEKLEME
Bende de ayni sorun vardi, önce bujiyi degistirdim fakat sorun cozulnedi, ardindan atesleme bobinini degistirdim o zaman duzeldi. Yalniz atesleme bobinini kesinlikle gm delphi taktirin. Usta illa delphi takalim gm cok para gerek yok fln dedi kanmaz olaydim. Simdi alt devirlerde 1700-2000 devir araliginda bi tekliyor.
Yorum
-
Ynt: BUJI ATESLEME SORUNU VE TEKLEME
Delphi olan öyle yapıyor işte.Önce benim başıma geldi de o tekleme ne uğraşmıştım.O yüzden diyorum sürekli, bobini GM Delphi alın.Sadece Delphi'yi kabul etmeyin...2009 1.6 T 180 hp Edition Elegance,Sprintbooster,BMC kutuiçi spor filtre,KitMTM Keihin Enjektör,1.8 MB Genius Max regülatör...
Yorum
Yorum