Duyuru

Collapse
No announcement yet.

BUJI ATESLEME SORUNU VE TEKLEME

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • BUJI ATESLEME SORUNU VE TEKLEME

    Merhaba aracim 2010 1.6 cosmo. Araci.calistirdigimzaman. ekranda araci en.kisa zamanda.servise goturun.uyari veriyor ve teklemeli bi sekil de calisiyor. Fakat ayni gun.ilerleyen saatlerde ise hic.hatasiz calisiyor. Servise gittim bobin arizasi dediler bobin degisti fakat ayni problem devam ediyor. Delphi marka bobin.takti. Daha onceki de ayni markaydi. Fakat bosch platium buji taktiktan yaklasik 3000 km sonra bi problemi vermeye basladi. Aracin.subaplari celik. Yardim.istiyorum lutfen

  • #2
    Ynt: BUJI ATESLEME SORUNU VE TEKLEME

    silindirler tam beslenmediği için korumaya geçip kendisini kapatıyor, tekleme sorunu silindirlerin çalışmamasından ötürü kaynaklanan bir durum, yüksek ihtimal 2 ve 4 numaralı silindirleriniz çalışmıyor, lpg enjektörlerini değiştirerek daha güçlü enjektörler takın, tecrübeyle sabittir bu anlattıklarım maalesef

    Yorum


    • #3
      Ynt: BUJI ATESLEME SORUNU VE TEKLEME

      Araba lpg li.degil benzinde yapiyor.yine de.bu mu olabilir.sorun birde 1 nci silindir.

      Yorum


      • #4
        Ynt: BUJI ATESLEME SORUNU VE TEKLEME

        valla bende lpg'den bu problemi yaptı, ne yetkili servis anladı sorunu ne de özel, özel servis silindirlere format attı araba düzeldi, bizde lpg vardı onu iptal ettik tabi evvelinde, yetkili servis bobin dedi ama bobin değil sorun, silndirler iyi beslenmediğinden ya da bujide bir sorun olduğu için de yapabilir

        Yorum


        • #5
          Ynt: BUJI ATESLEME SORUNU VE TEKLEME

          O zaman bujileride degistireyim .siz jangi marka buji yi kullaniyorsunuz

          Yorum


          • #6
            Ynt: BUJI ATESLEME SORUNU VE TEKLEME

            Takılan bobin yanlış. GM logolu delphi olmalı. Yakılan buji orjinal olmalı. Teklemeye sebep çok. Önce bunları düzelttirın.
            CARRARO 806 ELITE HD - SHIMANO ALTUS M310 - SHIMANO TOURNEY TX51 - SHIMANO M355 HİDROLİK DİSK -
            SHIMANO ALTUS M310 3X8 - ALÜMİNYUM 1.1/8″ YARI ENTEGRE

            Yorum


            • #7
              Ynt: BUJI ATESLEME SORUNU VE TEKLEME

              Fakat daha once de delphi vardi yapmamisti bu sorunu

              Yorum


              • #8
                Ynt: BUJI ATESLEME SORUNU VE TEKLEME

                Delphi nin ne zaman yapacağı belli olmaz. GM alın.
                CARRARO 806 ELITE HD - SHIMANO ALTUS M310 - SHIMANO TOURNEY TX51 - SHIMANO M355 HİDROLİK DİSK -
                SHIMANO ALTUS M310 3X8 - ALÜMİNYUM 1.1/8″ YARI ENTEGRE

                Yorum


                • #9
                  Ynt: BUJI ATESLEME SORUNU VE TEKLEME

                  Anladim.tesekkur ederim

                  Yorum


                  • #10
                    Ynt: BUJI ATESLEME SORUNU VE TEKLEME

                    Ayrıca, Tanışma bölümünüze kendinizi tanıtabilir, Sorununuz giderildiğinde bu başlığa hangi parçaların değişiği, ne gibi işlemler yapıldığını yazabilirsiniz. Ne de olsa sizin başlığınız.

                    Tekleme; buji, bobin, lambda sensörü, Enjektör pisliği, Turbo selenoid valf tutukluğu gibi nedenlerle sıkça yaşanabiliyor.
                    CARRARO 806 ELITE HD - SHIMANO ALTUS M310 - SHIMANO TOURNEY TX51 - SHIMANO M355 HİDROLİK DİSK -
                    SHIMANO ALTUS M310 3X8 - ALÜMİNYUM 1.1/8″ YARI ENTEGRE

                    Yorum


                    • #11
                      Ynt: BUJI ATESLEME SORUNU VE TEKLEME

                      Aynen ,GM Delphi bobin kullanın ve bujiyi de orijinal ile değiştirin, büyük ihtimalle düzelir.
                      2009 1.6 T 180 hp Edition Elegance,Sprintbooster,BMC kutuiçi spor filtre,KitMTM Keihin Enjektör,1.8 MB Genius Max regülatör...

                      Yorum


                      • #12
                        Ynt: BUJI ATESLEME SORUNU VE TEKLEME

                        Bende de ayni sorun vardi, önce bujiyi degistirdim fakat sorun cozulnedi, ardindan atesleme bobinini degistirdim o zaman duzeldi. Yalniz atesleme bobinini kesinlikle gm delphi taktirin. Usta illa delphi takalim gm cok para gerek yok fln dedi kanmaz olaydim. Simdi alt devirlerde 1700-2000 devir araliginda bi tekliyor.

                        Yorum


                        • #13
                          Ynt: BUJI ATESLEME SORUNU VE TEKLEME

                          Delphi olan öyle yapıyor işte.Önce benim başıma geldi de o tekleme ne uğraşmıştım.O yüzden diyorum sürekli, bobini GM Delphi alın.Sadece Delphi'yi kabul etmeyin...
                          2009 1.6 T 180 hp Edition Elegance,Sprintbooster,BMC kutuiçi spor filtre,KitMTM Keihin Enjektör,1.8 MB Genius Max regülatör...

                          Yorum

                          İşleniyor...
                          X