Duyuru

Collapse
No announcement yet.

DUMP VALF'IN BIRAKTIGI DEVİR???

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • DUMP VALF'IN BIRAKTIGI DEVİR???

    Arkadaşlar Merhaba, Aracım 30.000km'de Turbo 1.6 180HP.
    Bildiğiniz üzere Araç Küçük Vites Yüksek devirde Dump Valf devreye girince Turbo Basıncını kaybediyor ve vites değişiminde anlık olarak boğulma yaşıyor.
    Tekrar Turbonun istenilen basıncı üretip motora göndermesi falan derken LAG oluyor.
    0-100 için ideal devir tercihiniz nedir sıcak ve soğuk lastik ile?
    Teşekkür Ederim...

  • #2
    Ynt: DUMP VALF'IN BIRAKTIGI DEVİR???

    viteslerinizi 6500 ile 7000 devir arasında değiştirirseniz, güç bandı içinde kalırsınız, ama 7000 devire gelmesin, tam 7000'de kesici giriyor,6750 gibi değiştirin, zaten dediğiniz gibi dumb valfi lag oluşmasını engelleyen bir sistem, türbinlerin durmasını engelliyor ve de bir üst viteste turboyu aktif etmek gerekmeden (zaten aktif) devam ediyorsunuz, lpg ile fabrika verisi olan 8.8 saniyenin altına indim, aslında 2. viteste 100'ü görse 8 saniyenin de altına inecek ama maalesef 2. viteste 95 de devir kesici devreye giriyor, 92'yi görünce bir üst vitese atmak lazım, vites kolunu da bardak tutar gibi tutun o şekilde daha hızlı vites geçirirsiniz

    Yorum

    İşleniyor...
    X