Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Buji Seçimi

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • Buji Seçimi

    Merhabalar Buji Olarak Fikirlerinizi Almak İstedim 4 Tırnak performans bujileri var tek tırnak iridyum bujiler var piyasada.bizim araçlar için marka ve uyum konusunda
    tecbürebelerinizi almak istedim...Araçda yağlamalı sistem lpg kiti bulunmakta.Aracı aldığımda takılmıştı araca.ara sıra kullanıyorum sıkıntısız şuana kadar.Yanlız bujileri değiştirmek istiyorum.güçlü performanslı uyan hangi ürünü tavsiye edersiniz...Saygılarımla...

    İnsignia 1.6 Turbo Cosmo 2010 Model..

  • #2
    Ynt: Buji Seçimi

    NGK iridium. Orjinalden şaşmayın.
    CARRARO 806 ELITE HD - SHIMANO ALTUS M310 - SHIMANO TOURNEY TX51 - SHIMANO M355 HİDROLİK DİSK -
    SHIMANO ALTUS M310 3X8 - ALÜMİNYUM 1.1/8″ YARI ENTEGRE

    Yorum


    • #3
      Ynt: Buji Seçimi

      Bende yaklaşık 1 haftadır buji arıyorum.
      Bosch sipariş numarası: 0 242 240 707
      Tip Formülü : FR 6 KII 332 S
      Nerede nasıl bulunur bu buji etrafında bosch bayisi vs olan var mı ? Yaşadığım yerde yok internettede bulamadım maalesef.

      Yorum


      • #4
        Ynt: Buji Seçimi

        Orjinal yazı sahibi: aSya
        NGK iridium. Orjinalden şaşmayın.
        kesinlikle iridyum buji.ben aldım çok memnunum.
        1.6 TURBO 180 bg. The Roket
                                               

        Yorum


        • #5
          Ynt: Buji Seçimi

          Arkadaşlar elimde NGK Laser platinum buji var kodu: ZFR6BP-G 1748

          1.6 turbo için ihtiyacı olan iletişime geçebilir, sanki çok kullanıyormuşum gibi 3 set aldım, henüz hiç buji değişimi yapmadım, elimde kaldı.

          ahlaksızla birlikte yaşayacağına YİĞİTLE ÖLÜME GİT

          Yorum


          • #6
            Ynt: Buji Seçimi

            Fırsat..... Hele bir de uygunsa
            CARRARO 806 ELITE HD - SHIMANO ALTUS M310 - SHIMANO TOURNEY TX51 - SHIMANO M355 HİDROLİK DİSK -
            SHIMANO ALTUS M310 3X8 - ALÜMİNYUM 1.1/8″ YARI ENTEGRE

            Yorum


            • #7
              Ynt: Buji Seçimi

              Ben bosch'un 4 tırnaklı bujisini kullanmıştım, 1998 model 2.0 laguna'da, yakıtta ekonomi sağlıyor deniliyordu bilemiyorum tabi ki doğru muydu, yalan mı. Bayağı bir aramıştım, zar zor taksimde mi aksarayda mı bulmuştum, o dönemlerde internet alışverişi siteler falan da yoktu doğru düzgün.
              ahlaksızla birlikte yaşayacağına YİĞİTLE ÖLÜME GİT

              Yorum


              • #8
                Ynt: Buji Seçimi

                Orjinal yazı sahibi: aSya
                Fırsat..... Hele bir de uygunsa
                Ben uygun fiyata almıştım sanırım 130-140 liraya setini.
                ahlaksızla birlikte yaşayacağına YİĞİTLE ÖLÜME GİT

                Yorum


                • #9
                  Ynt: Buji Seçimi

                  Orjinal yazı sahibi: attv
                  Merhabalar Buji Olarak Fikirlerinizi Almak İstedim 4 Tırnak performans bujileri var tek tırnak iridyum bujiler var piyasada.bizim araçlar için marka ve uyum konusunda
                  tecbürebelerinizi almak istedim...Araçda yağlamalı sistem lpg kiti bulunmakta.Aracı aldığımda takılmıştı araca.ara sıra kullanıyorum sıkıntısız şuana kadar.Yanlız bujileri değiştirmek istiyorum.güçlü performanslı uyan hangi ürünü tavsiye edersiniz...Saygılarımla...

                  Merhaba,

                  Orjinal bujiler NGK Iridium. Eğer normal iridum bujilerden performans olarak daha farklı olsun derseniz NGK BKR7EIX buji öneririm. Ömür ve performans olarak daha iyiler. Ben de orjinal NGK iridiumları çıkardım saklıyorum yerine BKR7EIX'leri taktım. Tırnak aralığı 0.8 mm oluyor . Eğer alırsanız sentille aralığı ölçüp takabilirsiniz.
                  Life begins @ 4000 RPM

                  Yorum


                  • #10
                    Ynt: Buji Seçimi

                    Performanslı ve sağlıklı olması için 2. dediğinizimi alayım...BKR7EIX' ngk
                    İnsignia 1.6 Turbo Cosmo 2010 Model..

                    Yorum


                    • #11
                      Ynt: Buji Seçimi

                      Fabrika çıkışlı lpg li 1.4 T nin orjinal bujisi hakkında bilgisi olan var mı ?

                      Yorum


                      • #12
                        Ynt: Buji Seçimi

                        Orjinal yazı sahibi: aSya
                        NGK iridium. Orjinalden şaşmayın.
                        Ali kardeş merhaba,
                        opel 2014 1.4lt 140hb araçlar da bu bujiyi mi kullanıyor?

                        Saygılar.

                        2010 Astra Classic III 1.6lt 115hp Esentia
                        2014 İnsignia 1.4 140hp Edition Elegance Still Paket

                        Yorum


                        • #13
                          Ynt: Buji Seçimi

                          bende de 1.6t insignia var iridyum 4 cırnak taktım denemek için araç lpg li araba kasıldı resmen gaz yemiyor olduk olmadık yerde tekliyor aramanın dengesi bozuldu gidip nfk aldım düzeldi bende orjinali daha sağlıklı araçlarımız kaldırmıyor.

                          Yorum


                          • #14
                            Ynt: Buji Seçimi

                            arkadaslar peki 2011 2.0 cdti a bujı olarak ne önerirsiniz

                            Yorum


                            • #15
                              Ynt: Buji Seçimi

                              dizellerde kızdırma bujisi olur sadece, o da değişmez kolay kolay zaten
                              ahlaksızla birlikte yaşayacağına YİĞİTLE ÖLÜME GİT

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X