Herkese Merhaba;
Geçenlerde de buji güncellemesi sonrasında yol bilgisayarı ile gerçek tüketim arasında 2lt ye yakın fark oluştuğundan bahsetmiştim, servise gittim herşey normal denildi ve geri geldim. Ben aracın yaktığında değilim 10lt yakıyom desin yaksın ama 8 diyip 10 yakması, 2 lt fark normal değil ki diğer arkadaşların yorumları genelde yol bilgisayarının doğru olduğu yönde, ufak tefek farklar elbette olur. Fakat benim araçtaki durumun bir arıza olduğundan ciddi ciddi şüpheleniyorum. İlerde başıma daha büyük bir problem olmadan çözmek istiyorum. Bu yüzden sürekli bu konuyu araştırır oldum ve gezinirken aşağıdaki makaleyi buldum 1.6 SIDI motor ile ilgili arızalardan bahsediyor, genel olarak sorunsuz olan bu motorun bazı kritik sorunlarından bahsetmiş.
Burada hatalı yakıt hortumundan kaynaklı bir benzin kaçağından yada hatalı hortumun motor ısısından dolayı erken deformasyonundan oluşan bir benzin kaçağı olduğundan bahsediyor, bu benzin kaçağının yangına bile sebep olabileceğini söylemiş. Yada ben öle anladım, doğrumu anlamışım acaba hızlıca bakıp söyleyebilecek olan varmı hatta birisi hayrına bunu türkçe özetlese hiç fena olmaz güzel bilgiler var.
http://carleg.com/Problems-of-2014-V...te-Engine.html
Ben arabayı güzel dinlerim, ilk çalıştırma, çekişinde yada çalışmasında bir problem yok geçen gün eksozdan çıkan dumanı felanda inceledim herşey normal bir türlü anlam veremedim duruma. Dedim bu araba bi yerden kaçak yapıyor. Geçen sabah arabanın altına eğildim bakındım bişi göremedim. Şimdi bu yazıyıda okuyunca işgillendim, yanar manar mazallah, aklıma takıldı hortumlardaki kaçak araç duruken oluşmayadabilirmi? Araç çalışırkenmi incelemek lazım, yada nasıl tespit edebiliriz. Aracın da garantisi var ama İzmitte bir tane yetkili servis var hiç oraya gidesim de yok, kesin salladılar beni, bişi yok diye gönderdiler, doğru dürüst birşeye baktıklarından da şüpheleniyorum.
Geçenlerde de buji güncellemesi sonrasında yol bilgisayarı ile gerçek tüketim arasında 2lt ye yakın fark oluştuğundan bahsetmiştim, servise gittim herşey normal denildi ve geri geldim. Ben aracın yaktığında değilim 10lt yakıyom desin yaksın ama 8 diyip 10 yakması, 2 lt fark normal değil ki diğer arkadaşların yorumları genelde yol bilgisayarının doğru olduğu yönde, ufak tefek farklar elbette olur. Fakat benim araçtaki durumun bir arıza olduğundan ciddi ciddi şüpheleniyorum. İlerde başıma daha büyük bir problem olmadan çözmek istiyorum. Bu yüzden sürekli bu konuyu araştırır oldum ve gezinirken aşağıdaki makaleyi buldum 1.6 SIDI motor ile ilgili arızalardan bahsediyor, genel olarak sorunsuz olan bu motorun bazı kritik sorunlarından bahsetmiş.
Burada hatalı yakıt hortumundan kaynaklı bir benzin kaçağından yada hatalı hortumun motor ısısından dolayı erken deformasyonundan oluşan bir benzin kaçağı olduğundan bahsediyor, bu benzin kaçağının yangına bile sebep olabileceğini söylemiş. Yada ben öle anladım, doğrumu anlamışım acaba hızlıca bakıp söyleyebilecek olan varmı hatta birisi hayrına bunu türkçe özetlese hiç fena olmaz güzel bilgiler var.
http://carleg.com/Problems-of-2014-V...te-Engine.html
Ben arabayı güzel dinlerim, ilk çalıştırma, çekişinde yada çalışmasında bir problem yok geçen gün eksozdan çıkan dumanı felanda inceledim herşey normal bir türlü anlam veremedim duruma. Dedim bu araba bi yerden kaçak yapıyor. Geçen sabah arabanın altına eğildim bakındım bişi göremedim. Şimdi bu yazıyıda okuyunca işgillendim, yanar manar mazallah, aklıma takıldı hortumlardaki kaçak araç duruken oluşmayadabilirmi? Araç çalışırkenmi incelemek lazım, yada nasıl tespit edebiliriz. Aracın da garantisi var ama İzmitte bir tane yetkili servis var hiç oraya gidesim de yok, kesin salladılar beni, bişi yok diye gönderdiler, doğru dürüst birşeye baktıklarından da şüpheleniyorum.
Yorum