Merhabalar 3 hafta kadar olcak Civic başlığından takip edenler bilir 2010 otomatik FD6 Civic satıp 2013 1.4T Astra Sedan (Sport) aldık. Araç 56 binde ve Prins LPG'li. Genel olarak arabadan memnunum. Turbo beslemeli olması ve düz vites olması performans anlamında otomatik Civic'ten sonra mutlu etti
sorunuma gelecek olursak araba ısındığı zamanlar gazda iken kırmızı da durduğumda veya sıkışık trafikte ara ara titriyor ve çok nadir bunların peşinden stop ediyor. Başta aklıma sübap sıkıntısı (erime vs) olabileceği geldi ve canım çok sıkıldı. Sonra birkaç LPG bayisiyle görüştüm Opel forumlarından hatta burdan daha önce Cruze aracının sübaplarını değiştiren biriyle görüştüm. Hepsi başta arabanı bir süre benzinde kullan sıkıntın motorla mı alakalı yoksa LPG sistemiyle mi alakalı dediler. 1 hafta olacak nerdeyse arabamı benzinle kullandım böyle bir sıkıntı yaşamadım. Açıkçası bu biraz içimi rahatlattı.
Sorunum için kimi gaz ayarından olabilir dedi gaz ayarına baktırdım. Araç duruyorken bağlayıp iki dakikada her şey normal diye beni gönderip 30 TL'mi aldılar. Sonra boğaz kelebeğinden, rolanti sensöründen, enjektörlerden, bobinlerden, regülatörden hatta akünün zayıflamış olmasından olabileceğini söylediler. Sizce sorun ne olabilir ? Şu an Eskişehir'de olduğum ve burda tanıdığım ustam olmadığından bir şey yapamayıp aracımı benzinle kullanmaya devam ediyorum. Sizce sorun ne olabilir ? Neden böyle bir sıkıntı yapıyor olabilir aracım ? Dediğim gibi sadece gazda iken oluyor bu sıkıntı ve bundan başka arabanın sabah ilk çalışmasında veya gidişinde bir problem yok. Subaplarda hala sıkıntı olma ihtimli var mıdır ? Benzinde yapmıyor dediğim gibi gazda yapıyor ve tüm belirtilerim bunlar. Ya da subap probleminin ilk evrelerinde miyim :/
sorunuma gelecek olursak araba ısındığı zamanlar gazda iken kırmızı da durduğumda veya sıkışık trafikte ara ara titriyor ve çok nadir bunların peşinden stop ediyor. Başta aklıma sübap sıkıntısı (erime vs) olabileceği geldi ve canım çok sıkıldı. Sonra birkaç LPG bayisiyle görüştüm Opel forumlarından hatta burdan daha önce Cruze aracının sübaplarını değiştiren biriyle görüştüm. Hepsi başta arabanı bir süre benzinde kullan sıkıntın motorla mı alakalı yoksa LPG sistemiyle mi alakalı dediler. 1 hafta olacak nerdeyse arabamı benzinle kullandım böyle bir sıkıntı yaşamadım. Açıkçası bu biraz içimi rahatlattı.
Sorunum için kimi gaz ayarından olabilir dedi gaz ayarına baktırdım. Araç duruyorken bağlayıp iki dakikada her şey normal diye beni gönderip 30 TL'mi aldılar. Sonra boğaz kelebeğinden, rolanti sensöründen, enjektörlerden, bobinlerden, regülatörden hatta akünün zayıflamış olmasından olabileceğini söylediler. Sizce sorun ne olabilir ? Şu an Eskişehir'de olduğum ve burda tanıdığım ustam olmadığından bir şey yapamayıp aracımı benzinle kullanmaya devam ediyorum. Sizce sorun ne olabilir ? Neden böyle bir sıkıntı yapıyor olabilir aracım ? Dediğim gibi sadece gazda iken oluyor bu sıkıntı ve bundan başka arabanın sabah ilk çalışmasında veya gidişinde bir problem yok. Subaplarda hala sıkıntı olma ihtimli var mıdır ? Benzinde yapmıyor dediğim gibi gazda yapıyor ve tüm belirtilerim bunlar. Ya da subap probleminin ilk evrelerinde miyim :/
Yorum