Duyuru

Collapse
No announcement yet.

1500 2000 devir arası belirgin turbo ıslık sesi

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • 1500 2000 devir arası belirgin turbo ıslık sesi

    1500 devirde başlayan 2000 devre kadar net olan yüksek devirlerde duymadigim turbo dan gelen ıslık sesi için bugün turboyu söktürdüm. Bu sorun icin hep insignianin kronik sorunu diye söylenenler yüzünden zaman kaybettim aslinda.Turbo milinde yüksek oranda bir balans sorunu ortaya çıktı. Tubo temizlendi. Tamir takımları ve turbo mili değişti. Ses tamamen ortadan kalktı. Yüksek devirlerde ses varmış ama ben farkedemiyormusum. Turbo takildiktan sonra motor sesi daha az titresimli oldu. Islık sesi ortadan kalktı. İlerleyen km lerde daha ciddi sorun yaşamamak için masrafı göze aldım. Sonuçtan gayet memnunum.
    2.0 CDTI 160 HP COSMO SİYAH

  • #2
    Ynt: 1500 2000 devir arası belirgin turbo ıslık sesi

    sorunun çözüldüğüne sevindim



    2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ

    Yorum


    • #3
      Ynt: 1500 2000 devir arası belirgin turbo ıslık sesi

      Geçmiş olsun. Çözüldüğüne sevindim.


      Insignia Cosmo 1.6 SIDI MT Su Mavisi + Sprint Booster + LED Aydınlatma + OPC Pedal Seti ve Sinyal Çerçevesi + Çift Çıkış Egzoz + Spoiler + BMC Kutu İçi Hava Filtresi + ATE PowerDisc

      Yorum


      • #4
        Ynt: 1500 2000 devir arası belirgin turbo ıslık sesi

        Geçmiş olsun...
        2009 1.6 T 180 hp Edition Elegance,Sprintbooster,BMC kutuiçi spor filtre,KitMTM Keihin Enjektör,1.8 MB Genius Max regülatör...

        Yorum


        • #5
          Ynt: 1500 2000 devir arası belirgin turbo ıslık sesi

          Bu sorun aracınız kaç km de iken oldu. Masraf ne kadar çıktı.

          Yorum


          • #6
            Ynt: 1500 2000 devir arası belirgin turbo ıslık sesi

            Orjinal yazı sahibi: muratezcan
            Bu sorun aracınız kaç km de iken oldu. Masraf ne kadar çıktı.
            Aracım şu an 79000 km de. Ben 2 ay önce aldım. Aldığımda 76000 km de idi. Bu ses motor ısindiginda daha az duyuluyor. Sabahları soğuk durumda iken çok bariz bir ıslık şeklinde idi. Özellikle düşük devirlerde. Toplamda 800 tl masraf oldu. Alttaki linkte yer alan araç benim değil ama ses benim aracımdaki ıslık sesi ile aynı ses.

            2.0 CDTI 160 HP COSMO SİYAH

            Yorum


            • #7
              Ynt: 1500 2000 devir arası belirgin turbo ıslık sesi

              Standart bir turbo sesi duyuyorum ben?
              InsigniaTEAM

              Yorum


              • #8
                Ynt: 1500 2000 devir arası belirgin turbo ıslık sesi

                Gayet sağlıklı bir turbo sesi o ama...
                2009 1.6 T 180 hp Edition Elegance,Sprintbooster,BMC kutuiçi spor filtre,KitMTM Keihin Enjektör,1.8 MB Genius Max regülatör...

                Yorum


                • #9
                  Ynt: 1500 2000 devir arası belirgin turbo ıslık sesi

                  Orjinal yazı sahibi: cagri
                  Standart bir turbo sesi duyuyorum ben?
                  Bu ses beni fazla rahatsız etti. Önceki ford focus aracımda böyle bir ıslık sesi duymadım hiç. Aracımda turbodan gelen bu ıslık sesini gaz vermeye başladığımda araç içinden de duyuyordum. Örneğin evimin sokağında düşük hızlarda. Bariz bir ıslık sesi. Turboyu revize eden usta bu ses çok sorun olacak bir ses degil, çok degil dedi. İnsigniaların birçoğunda karşılaşıyoruz dedi. İlerleyen km lerde biraz daha artar dedi. Ben bu sesi duymak istemiyorum diye ısrar ettim. O zaman turbo hortumunu söktü ve turbo emiş pervane ucundaki somunu kargaburun ile tuttu. Ben arabayı çalıştırdım ve 2000 devire kadar gaz verdim. Ses kesilmişti. Turboda sorunlu bir ötme sesi vardı. Manifold ve turbo eksoz bağlantılarında bir kaçak olabilirmi diye kontrol ettik. Sonra Turboyu söktük. Parçaların ilk görüntüsü çok kötü degildi. Pervaneler ve mil ile birlikte olan ana kısmı balans makinasına bağlayıp balansına bakınca anormal sorunlu bir grafik ortaya çıktı. Kabul edilebilir seviyelerin çok üstünde çıktı. Sonra tamir takımlarını değiştirip balan makinasında tekrar balansını düzeltme girişiminde bulunduk. Alt devirlerde kabul edilebilir seviyelerde balans değerleri elde ettik ama balans makinasında 110000 120000 130000 devirlerde sınırın çok üstüne cıktı. Yeni emiş pervanesi ile denedik ama Mil sorunlu olduğu için balans düzelmedi. Yeni mil ve tamir takımları ile sorunsuz balans seviyeleri yakalandı. Artık aracımda motor sesi haricinde herhangi bir turbo sesi (ıslık veya vınlama) duymuyorum. Ötmeyen bir insignia gayet keyifli oldu.
                  2.0 CDTI 160 HP COSMO SİYAH

                  Yorum


                  • #10
                    Ynt: 1500 2000 devir arası belirgin turbo ıslık sesi

                    Ben o sesi seviyorum vallahi...
                    2009 1.6 T 180 hp Edition Elegance,Sprintbooster,BMC kutuiçi spor filtre,KitMTM Keihin Enjektör,1.8 MB Genius Max regülatör...

                    Yorum


                    • #11
                      Ynt: 1500 2000 devir arası belirgin turbo ıslık sesi

                      Orjinal yazı sahibi: mucahid
                      Orjinal yazı sahibi: cagri
                      Standart bir turbo sesi duyuyorum ben?
                      Bu ses beni fazla rahatsız etti. Önceki ford focus aracımda böyle bir ıslık sesi duymadım hiç. Aracımda turbodan gelen bu ıslık sesini gaz vermeye başladığımda araç içinden de duyuyordum. Örneğin evimin sokağında düşük hızlarda. Bariz bir ıslık sesi. Turboyu revize eden usta bu ses çok sorun olacak bir ses degil, çok degil dedi. İnsigniaların birçoğunda karşılaşıyoruz dedi. İlerleyen km lerde biraz daha artar dedi. Ben bu sesi duymak istemiyorum diye ısrar ettim. O zaman turbo hortumunu söktü ve turbo emiş pervane ucundaki somunu kargaburun ile tuttu. Ben arabayı çalıştırdım ve 2000 devire kadar gaz verdim. Ses kesilmişti. Turboda sorunlu bir ötme sesi vardı. Manifold ve turbo eksoz bağlantılarında bir kaçak olabilirmi diye kontrol ettik. Sonra Turboyu söktük. Parçaların ilk görüntüsü çok kötü degildi. Pervaneler ve mil ile birlikte olan ana kısmı balans makinasına bağlayıp balansına bakınca anormal sorunlu bir grafik ortaya çıktı. Kabul edilebilir seviyelerin çok üstünde çıktı. Sonra tamir takımlarını değiştirip balan makinasında tekrar balansını düzeltme girişiminde bulunduk. Alt devirlerde kabul edilebilir seviyelerde balans değerleri elde ettik ama balans makinasında 110000 120000 130000 devirlerde sınırın çok üstüne cıktı. Yeni emiş pervanesi ile denedik ama Mil sorunlu olduğu için balans düzelmedi. Yeni mil ve tamir takımları ile sorunsuz balans seviyeleri yakalandı. Artık aracımda motor sesi haricinde herhangi bir turbo sesi (ıslık veya vınlama) duymuyorum. Ötmeyen bir insignia gayet keyifli oldu.
                      Turbo ıslık sesi içeriden duyulmaya başlandığında genellikle turbo hortumu patlak oluyor, çekişte bir miktar düşüyor bununla beraber.
                      InsigniaTEAM

                      Yorum


                      • #12
                        Ynt: 1500 2000 devir arası belirgin turbo ıslık sesi

                        geçmiş olsun

                        Yorum

                        İşleniyor...
                        X