aynı sorun bendede vardı boğaz kelebeğinin altında termostat gövdesi var motora su girişinin bulunduğu yer oradaki malzeme plastikmiş ağzındaki conta zamanla özelliğini yitirmiş biraz biraz sızdırıyormuş yazın içinde hep su olduğu için anlayamadık kışın antifirizi koyunca hemen belli etti kendini kontrol ettirmenizde fayda var diye düşünüyorum hatta kendiniz bile gözlemleyebilirsiniz..
evet ayni sikinti bendede var ayni arac sizinkiyle silindir termostat cikisinda kacak var cok az miktarda termostat degistirmelimi yoksa conta filan oluyomu bunda siz nasil giderdiniz bu sıkıntıyı. Syg.
Sorun devam ederse mutlaka kapağı açtırmanız gerekcek. Sizde sorun ne zaman nasıl nüksetti? Bujileri söktrüp bi inceleyin paslanma veya antifriz rengi varmı varsa mutlaka açılmadı gerek motor içine su gidiyor egzozdan da dışarıya akıyor. Geçmiş olsun
İnsignia 1.6 T 180 Hp
*İmza görsel boyutu kurallara aykırıdır, düzenleyip tekrar yükleyin lütfen. http://i1037.photobucket.com/albums/a457/Yusuf_Baykal_Bozkurt/iza_zps1wpwqbnr.jpg
Aracı alalı 3 hafta oldu, aracı aldıktan birkaç gün sonra park ettiğimiz yerde araçtan birşeyler damlayarak iz yapmıştı, kaputu açıp dikkatli baktığımda karter üzerinde yağmı su mu ne olduğunu anlayamadığım bir sıvı vardı. Yaptığım kontrol de yağ tam ve kıvamı normaldi. Turn Push taktırmak için Dynamics'e gittiğimde servisten Tarık Bey sağolsun kontrollerini yapmıştı ve devir daim den yeni başlayan bir kaçak olduğunu tespit etmişti. Kaçak az olduğu için çok acil bir durum olmadığını konuşmuştuk, bu süreçte aracı az kullansakta kaçak arttı ve 1 hafta içerisinde en son kısmı dün akşam olmak üzere toplam 3lt kırmızı antifirizli suyun tamamını araca koydum. Araç arıza verir vermez soğuduktan sonra suyu ekledim bu nedenle hararet hiç 90'ı geçmedi. İlk tespitimizden sonra bidon ve kapak çevresini kaçak tespit edebilmek için temizlemiştim, kapak yada bidonda hiçbir kaçak yoktu, aynı şekilde hortumlarda sağlamdı. Tarık Bey ile geçen hafta yaptığımız bir kaç görüşmeden sonra bugün için randevulaşmıştık. Bugün aracın devir daimi değişti, araç teste çıkmadan önce 45 dk kadar parkta beklerken gözüm bir kaçak olup yere damlayıp damlamayacağındaydı, şükür bir sorun olmadı. Tecrübeli bir bey ile teste çıktık, testte de bir sorun yoktu. Araç motor dahil temizlenip Tarık Bey tarafından teslim edildi. Sabahtan aracı teslim alana kadar Çağrı Bey ve Uğur Bey'in yanındaydım. Sağolsunlar güzel sohbetleri, çay kahve yemek derken zamanın nasıl geçtiğini anlamadım. Tarık Bey'e araçla ilgili yardımları için, Çağrı Bey ve Uğur Bey'e misafirperverlikleri için buradanda çok teşekkür ederim. Aracın performansı ile ilgili bir sorunumuz zaten yoktu. Eve geldiğimde hep geri geri park ederdim, tekrar kaçak olursa erken farkedeyim diye bugün kafadan park ettim, bir kaç gün bir sorun olmazsa bu sorun da kafamdan tamamen silinmiş olacak
Arkadaşlar termostatın uzerinde T borudan gelen ve termostat kapagına tık diye oturtmalı bir hortum var.
daha once ben bu hortumu kırmıştım ve sağlam olsun diye T borudan gelen hortumu termostat kapağını ve termostatı
değiştirdim.ilk zamanlar su kaçırmıyordu ama yaklasık 3 bın km sonra cok az sevıyede termostat kapagına tık dıye oturtulan yerden (termostat kapağının üstü oluyor )su kacırmaya başladı.acaba ben bu parçaları orjinal değilde yan sanayi ürün kullandığım içinmi kacırıyordur yoksa baska bır sebebi varmıdır.
ne tavsiye edersiniz.
Saygılarımla.
Termostatı yeni değitirdiyseniz o hortum iyi oturmamıştır bence.Yenilerin kaçırmaması lazım yan sanayi olsa da...
termostat + termostat kapağı ve termostat kapağına T borudan gelen ucu klıpslı hortum üçünüde yeni değiştirdim.
hepsiopelden sipariş ederek aldım.acaba yuksek devırlı ve hızlı kullanım sonucu olabılırmı yada dediğiniz gibi oturmamış olsa
taktıgımız günden itibaren kacırması gerekirdi.en iyisi ustaya göstermek sanırım
Termostatı yeni değitirdiyseniz o hortum iyi oturmamıştır bence.Yenilerin kaçırmaması lazım yan sanayi olsa da...
termostat + termostat kapağı ve termostat kapağına T borudan gelen ucu klıpslı hortum üçünüde yeni değiştirdim.
hepsiopelden sipariş ederek aldım.acaba yuksek devırlı ve hızlı kullanım sonucu olabılırmı yada dediğiniz gibi oturmamış olsa
taktıgımız günden itibaren kacırması gerekirdi.en iyisi ustaya göstermek sanırım
Aynen,siz bir ustaya gösterin yine de.
2009 1.6 T 180 hp Edition Elegance,Sprintbooster,BMC kutuiçi spor filtre,KitMTM Keihin Enjektör,1.8 MB Genius Max regülatör...
Yorum