Kaza anlamında değil taş,kuş çarpması gibi.Hatta bazı zeki yıkamacılar yakından yıkamayı tutuyorlar.Bir iki yıkamadan sonra radyatör kanalları eğilip kapanabiliyor ve radyatör performansı düşüyor.Dolayısıyla tıkalı yerler soğuk kalıyor.
Ellere yar oldu
2.0 CDTI
Cosmo,sunroof,dvd800+interface,flexride,bej deri
Kaza anlamında değil taş,kuş çarpması gibi.Hatta bazı zeki yıkamacılar yakından yıkamayı tutuyorlar.Bir iki yıkamadan sonra radyatör kanalları eğilip kapanabiliyor ve radyatör performansı düşüyor.Dolayısıyla tıkalı yerler soğuk kalıyor.
Baktığım kadarıyla o şekilde bir sıkıntı yok sayın insignia . Ayrıca, hepinize ayrıca teşekkür ederim yardımlarınızdan ötürü.
Ve gelelim son duruma.
Arkadaşlar dün mesai çıkışı kaputu açıp, yağda herhangi bir anormallik var mı diye öncelikle kontrol ettim. Yağ gayet akışkandı. ( Yani su karışmadan o esnekliğe sahipti, cıvık cıvık bir durumu yoktu) Sonrasında genleşme kabını, sıvı miktarını, içinde herhangi bir yabancı partikül ve yağ kalıntısı olup olmadığını kontrol edip, eksiltme, herhangi bir yabancı partikül ve yağ kalıntısı olmadığını ve araç altında sıvı aktığına dair bir işaret olmamasının da verdiği az biraz tebessüm ile araç normal çalışma sıcaklığına ulaştıktan sonra kaloriferi "hi" kısmına getirip, biraz zorladım.
4 viteste yaklaşık 4000-4500 devir civarı yokuş çıktım. ( Turbonun olduğu kısım nar gibi kızarmıştı, galiba normal, normal di mi? ) Yokuş bitiminde derhal kaputu açıp, su eksiltme, genleşme kabında herhangi bir anormal fiziksel değişim, tahliye yerinden buhar ya da antifiriz çıkması, görebildiğim kadarı ile herhangi bir yerde sızıntı, motordan gelebilecek herhangi bir anormal ses, fanın buz gibi soğuk havada deli gibi çalışması, aracın altından akan herhangi bir sıvı, ekzostan çıkan beyan duman ve performans kaybı var mı diye tek tek gözlemledim.
Allah'a şükür bunların hiç biri olmadığı gibi, daha önce bahsettiğim hortumun yarısının sıcak yarısının soğuk olayı da bitmiş.Hortum gayet stabil sıcaklığında idi. Soğuk kısım kalmamış. Ayrıca, radyatörü de kontrol ettiğimde, sıcaklıklar birbirini tutuyordu. Öncesinde üst taraf sıcakken alt taraf soğuktu, şimdi ise her taraf soğuktu. Bi yer soğuksa her tarafın soğuk olduğunu gördüm. Sıcak kontrolünü de en kısa zamanda yapıp, servisin yolunu tutacağım.
Doğala Özdeş Aroma kardeşim, sakıncası yoksa ne iş yaptığınızı öğrenebilir miyim? Sadece kişisel merakımdan soruyorum, cevaplamazsanız anlayışla karşılarım angle
2009 - Cosmo - 2.0 CDTI 160 HP - Flexride - Sunroof - Piyano Lake - Infinity Ses - Spor Deri Koltuklar - BlackVue Cams - DVD 800 - Lite Body Kit - OPC Pedallar ve Sinyal Çerçeveleri - Ayna Altı Işıklandırması - 245-40-19 Lastikler Yazlık: Michelin PSS ve PS3 + Kışlık: Kumho KW27 ve Pirelli Sottozero
Haklısınız FacomX hocam. Zaten turbonun bu halini gördükten sonra neden aracı kapatmadan önce bir müddet beklemek gerektiği daha manalı oluyor.
Bu arada, sizlerin tahminimce bildiği, ancak, benim yeni keşfettiğim bir durumu bilmeyen arkadaşlarla paylaşmak istiyorum.
Arkadaşlar, genleşme kapağını açıp elinize aldığınızda, kapağın uç kısmında çıkıntı var aşağı doğru. Genleşme kabında da yukarı uzayan bir çıkıntı var.
Kapağın uç kısmında ki çıkıntı, genleşme kabında yukarı uzayan çıkıntıya değdiği anda, kapak olması gerektiği gibi sağlam kapanıyor. Ve forumda bahsedilen bu "Tık" sesi işte bu anda duyuluyor. Aynştayn mode : On
Adliye de çalışıyorum, zabıt katibiyim, nacizane adıyla " Diğer Personel "
Yaklaşık bir tahminde bulunmuştum Başarılar dilerim...
2009 - Cosmo - 2.0 CDTI 160 HP - Flexride - Sunroof - Piyano Lake - Infinity Ses - Spor Deri Koltuklar - BlackVue Cams - DVD 800 - Lite Body Kit - OPC Pedallar ve Sinyal Çerçeveleri - Ayna Altı Işıklandırması - 245-40-19 Lastikler Yazlık: Michelin PSS ve PS3 + Kışlık: Kumho KW27 ve Pirelli Sottozero
Detaylı analizler, sebep sonuç ilişkileri falan görünce ya avukat ya da en kötü ihtimalle devlet memuru olduğunuzu düşünmüştüm. Türkçe'yi kullanış şeklinizin de bunda etkisi var, bir de öğretmen de olabileceğinizi düşünmüştüm. Çok uzak tahminler sayılmaz. İlk tahminim avukatlıktı
Kusura bakmayın benim kafamda meslek icabı sürekli insan tanımaya çalışma, gereksiz bir analiz etme çabası, bundan zarar gelir bundan gelmez, bunda bakiyem kalır bunda kalmaz gibi refleksif düşünceler tilki sürüsü gibi dönüp durduğu için meraklandım ihihi
Bizi bu hale getiren piyasa utansın
2009 - Cosmo - 2.0 CDTI 160 HP - Flexride - Sunroof - Piyano Lake - Infinity Ses - Spor Deri Koltuklar - BlackVue Cams - DVD 800 - Lite Body Kit - OPC Pedallar ve Sinyal Çerçeveleri - Ayna Altı Işıklandırması - 245-40-19 Lastikler Yazlık: Michelin PSS ve PS3 + Kışlık: Kumho KW27 ve Pirelli Sottozero
2009 - Cosmo - 2.0 CDTI 160 HP - Flexride - Sunroof - Piyano Lake - Infinity Ses - Spor Deri Koltuklar - BlackVue Cams - DVD 800 - Lite Body Kit - OPC Pedallar ve Sinyal Çerçeveleri - Ayna Altı Işıklandırması - 245-40-19 Lastikler Yazlık: Michelin PSS ve PS3 + Kışlık: Kumho KW27 ve Pirelli Sottozero
Detaylı analizler, sebep sonuç ilişkileri falan görünce ya avukat ya da en kötü ihtimalle devlet memuru olduğunuzu düşünmüştüm. Türkçe'yi kullanış şeklinizin de bunda etkisi var, bir de öğretmen de olabileceğinizi düşünmüştüm. Çok uzak tahminler sayılmaz. İlk tahminim avukatlıktı
Kusura bakmayın benim kafamda meslek icabı sürekli insan tanımaya çalışma, gereksiz bir analiz etme çabası, bundan zarar gelir bundan gelmez, bunda bakiyem kalır bunda kalmaz gibi refleksif düşünceler tilki sürüsü gibi dönüp durduğu için meraklandım ihihi
Bizi bu hale getiren piyasa utansın
Çok teşekkür ederim, mahçub ettiniz.
O sizin iç dünyanızın güzelliği olsa gerek, derler ya " Nasıl bakarsan öyle görürsün" diye. Tekrar teşekkür ederim, saygılarımla.
Yorum