Merhaba arkadaşlar. Dün gece aracımı park ederken hiçbir sorun yoktu. Sabah işletmeye gideyim arabayla derken aracı çalıştırmamın ardından direksiyonu sağa ya da sola çevirmeye kalktığımda araç stop edecek gibi müthiş titreme yapıyor. Sorun sizce ne olabilir, araç lpg'li değil bu arada.
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
Direksiyon döndürürken araç sarsılma problemi
Collapse
X
-
Ynt: Direksiyon döndürürken araç sarsılma problemi
Direksiyon pompası gücünü ayrı bir kayış vasıtasıyla krank sonrası alır. Pompa, arızalı ise veya yağ aşırı azalmış ise dönüşler için gereken gücü sağlayamayacağından dönüşü zorlaşır. Devirlenmesine engel olan bir sebep yüzünden pompa dönmez. Ve, motorun devrini düşürür. Tabi 800 altına inen devir stop edecekmiş gibi bir izlenim bırakır. Tahminim bu yönde. Acilen pompanıza baktırın. Yolda belde sıkıntı yapabilir.CARRARO 806 ELITE HD - SHIMANO ALTUS M310 - SHIMANO TOURNEY TX51 - SHIMANO M355 HİDROLİK DİSK -
SHIMANO ALTUS M310 3X8 - ALÜMİNYUM 1.1/8″ YARI ENTEGRE
Yorum
-
Ynt: Direksiyon döndürürken araç sarsılma problemi
Peki bu yağ seviyesini nereden görebiliriz? Kastamonudaki ustamıza sordurdum, yağ seviyesi eksik mi? değilse direksiyon pompası demiş ama ben fren, cam yıkama ve hararet depoları dışında kaput altında bir yağ ünitesi göremedim. Aracın bu halde yola çıkması sakıncalı gibi oturduğum ilçe ile kastamonu aracı 75 km. Çekici ile sevk edeceğiz anlaşılan.
Yorum
-
Ynt: Direksiyon döndürürken araç sarsılma problemi
Orjinal yazı sahibi: aykutekimPeki bu yağ seviyesini nereden görebiliriz? Kastamonudaki ustamıza sordurdum, yağ seviyesi eksik mi? değilse direksiyon pompası demiş ama ben fren, cam yıkama ve hararet depoları dışında kaput altında bir yağ ünitesi göremedim. Aracın bu halde yola çıkması sakıncalı gibi oturduğum ilçe ile kastamonu aracı 75 km. Çekici ile sevk edeceğiz anlaşılan.
Yorum
-
Ynt: Direksiyon döndürürken araç sarsılma problemi
Bunu anlamanın en kolay yolu; solda ayrı çalışan ve direksiyon pompasına güç veren kısa kayış var. Tornavida ile kayış ve kasnak arasına tornavida koyup göbekten anahtar la çevirerek kayış boşa alınır. Araç çalıştırıp denenir.
Haliyle dreksion sert olur. Musait alanda zorla olsa da sağ sol çevirerek denenir.
Olmadı ustanın biri sokmesi beş dakika.CARRARO 806 ELITE HD - SHIMANO ALTUS M310 - SHIMANO TOURNEY TX51 - SHIMANO M355 HİDROLİK DİSK -
SHIMANO ALTUS M310 3X8 - ALÜMİNYUM 1.1/8″ YARI ENTEGRE
Yorum
-
Ynt: Direksiyon döndürürken araç sarsılma problemi
Elbette. Zaten yapmam baya güç isriyor.
Çoğu usta bu nedenle pompa sökmeye kadar gidiyor kayış değiştirmeye veya kayış sokmeye.
Dediğim yöntemi ustaya söylerse sanırım İşgüzarlik yapmaz usta.
CARRARO 806 ELITE HD - SHIMANO ALTUS M310 - SHIMANO TOURNEY TX51 - SHIMANO M355 HİDROLİK DİSK -
SHIMANO ALTUS M310 3X8 - ALÜMİNYUM 1.1/8″ YARI ENTEGRE
Yorum
-
Ynt: Direksiyon döndürürken araç sarsılma problemi
Evet işlerim dolaysıyla 15 gündür lojman önünde yatan aracımı dün Kastamonu'daki özel servise bıraktım. Sıkıntı hepinize teşekkür ederim sağ olun, hepinizin de tahmin ettiği gibi pompa çıktı. Kayış araç çalıştırıldığında yanarak kopunca araç rahatladı. Ustanın yaptığı arıza tespit incelemesinde, pompanın kilitlendiği, bu yüzden değiştirileceğini söyledi. Ayrıca direksiyon kayışı da yeniden takılacak. Bende triger yeni takıldığı için o hariç tüm kayışlara bak, değişmesi gerekenleri orijinal ürünler ile değiştir diye talimat verdim. Kısacası ortalama bin (1000) lira gibi bir masraf sıkışmış makineye
Yorum
-
Ynt: Direksiyon döndürürken araç sarsılma problemi
Orjinal yazı sahibi: aykutekimEvet işlerim dolaysıyla 15 gündür lojman önünde yatan aracımı dün Kastamonu'daki özel servise bıraktım. Sıkıntı hepinize teşekkür ederim sağ olun, hepinizin de tahmin ettiği gibi pompa çıktı. Kayış araç çalıştırıldığında yanarak kopunca araç rahatladı. Ustanın yaptığı arıza tespit incelemesinde, pompanın kilitlendiği, bu yüzden değiştirileceğini söyledi. Ayrıca direksiyon kayışı da yeniden takılacak. Bende triger yeni takıldığı için o hariç tüm kayışlara bak, değişmesi gerekenleri orijinal ürünler ile değiştir diye talimat verdim. Kısacası ortalama bin (1000) lira gibi bir masraf sıkışmış makineye2009 1.6 T 180 hp Edition Elegance,Sprintbooster,BMC kutuiçi spor filtre,KitMTM Keihin Enjektör,1.8 MB Genius Max regülatör...
Yorum
-
Ynt: Direksiyon döndürürken araç sarsılma problemi
Direksiyon pompası 500 TL. İşçiliği de 20 dakika. 1000 TL lik başka ne olabilir ?CARRARO 806 ELITE HD - SHIMANO ALTUS M310 - SHIMANO TOURNEY TX51 - SHIMANO M355 HİDROLİK DİSK -
SHIMANO ALTUS M310 3X8 - ALÜMİNYUM 1.1/8″ YARI ENTEGRE
Yorum
-
Ynt: Direksiyon döndürürken araç sarsılma problemi
Orjinal yazı sahibi: aton1981Direksiyon pompası 500 TL. İşçiliği de 20 dakika. 1000 TL lik başka ne olabilir ?
Yorum
Yorum