Ynt: Yakıttan şikayet edenler ! Veya performans biraz düştü diyenler !
Az önce arabanın yanına indim, inmişken aklımda olan birkaç detayını kontrol ettim.
Bu araçta yağ ölçüm çubuğunu anlayamıyorum; yağ çubuğun heryerine bulaştığından yağ maksimumda mı yoksa üzerinde mi anlamak çok zor.
Bu arada birşey farkettim; motor çalışırken yağ çubuğunu çekince rölanti düzensiz bir hale geliyor, bu normal ama aklıma takılan bir şey var, yağ çubuğu aslında yerine çok da muazzam oturmuyor ve motor bu çubuğun yuvasından az da olsa hava çekerse rölantide düzensizlik olabilir.
Ynt: Yakıttan şikayet edenler ! Veya performans biraz düştü diyenler !
Orjinal yazı sahibi: canertas
Arkadaslar 2010 edition paket alcam bu paket satarken sikinti yaratirmi insigniaya bayiliyorum ama herkez olumsuz seuler soyluyo hala kararsizim alip almamakta bilgilendirirmisiniz
Ben daha bir hafta önce bir hemşerine aynı paketteki aracımı sattım, sorun oluşturmaz ama insignia d segmenti olduğundan zaten zor satan bir araçtır, imkanları zorlayıp cosmo almaya çalışın bence
Bir zamanlar 1.6 CDTİ 136 hp Flexride, ÇG2, Sunroof , Ergonomik PerforjeSpor Deri koltuklar, Bose 19" jant Şimdi F30 Modernline Sunroof
Ynt: Yakıttan şikayet edenler ! Veya performans biraz düştü diyenler !
Orjinal yazı sahibi: Tolga Karaca
Az önce arabanın yanına indim, inmişken aklımda olan birkaç detayını kontrol ettim.
Bu araçta yağ ölçüm çubuğunu anlayamıyorum; yağ çubuğun heryerine bulaştığından yağ maksimumda mı yoksa üzerinde mi anlamak çok zor.
Bu arada birşey farkettim; motor çalışırken yağ çubuğunu çekince rölanti düzensiz bir hale geliyor, bu normal ama aklıma takılan bir şey var, yağ çubuğu aslında yerine çok da muazzam oturmuyor ve motor bu çubuğun yuvasından az da olsa hava çekerse rölantide düzensizlik olabilir.
Haklısınız bu söylediğimiz çoğu araçta oluyor çubuğu çekerken muhakkak bulaşıyor.sıcak motoru stop edip bi 5 dk bekleyip bakınca daha net bir görüntü oluyor.
Ynt: Yakıttan şikayet edenler ! Veya performans biraz düştü diyenler !
Orjinal yazı sahibi: emperor
Orjinal yazı sahibi: Tolga Karaca
Az önce arabanın yanına indim, inmişken aklımda olan birkaç detayını kontrol ettim.
Bu araçta yağ ölçüm çubuğunu anlayamıyorum; yağ çubuğun heryerine bulaştığından yağ maksimumda mı yoksa üzerinde mi anlamak çok zor.
Bu arada birşey farkettim; motor çalışırken yağ çubuğunu çekince rölanti düzensiz bir hale geliyor, bu normal ama aklıma takılan bir şey var, yağ çubuğu aslında yerine çok da muazzam oturmuyor ve motor bu çubuğun yuvasından az da olsa hava çekerse rölantide düzensizlik olabilir.
Haklısınız bu söylediğimiz çoğu araçta oluyor çubuğu çekerken muhakkak bulaşıyor.sıcak motoru stop edip bi 5 dk bekleyip bakınca daha net bir görüntü oluyor.
Ama kardeşim bu yeni 1.6 motorun çubuğu çok berbat; bende başka araçlar da var ne diğer araçlarda ne önceki araçlarımda böyle bir durumla karşılaşmamıştım.
Sıcakken bakıyorum aynı, stop edip 5-10dk sonra gene aynı, 1 gün bekliyorum gene aynı!!
Geçen kafaya koymuştum; bayide aynı araçtan bulup onun yağ çubuğunu çektim, yağ çubuğuna bulaşma yoktu ve yağ seviyesi max. azıcık üstündeydi.
Ynt: Yakıttan şikayet edenler ! Veya performans biraz düştü diyenler !
Yani minimuma ve altına düşse hani anlaşılacak ama yağın max. üstünde olup olmadığını anlamak çok zor, gösterdiğim herkes "yağ çok fazla" diyor, birkaç hafta önce 1 litre civarı yağ çektirmiştim bu sefer yağ seviyesi max. a yaklaştı ama gene fazla görünüyor.
Yorum