Ynt: değişim kararı onaylandı fakat şimdi n'olacak?
jantların agırlıgı ve buyuklugu motoru ve debrıajı zorladıgı dogrudur ancak debrıajı yakacak derede olması ımkansız, bazıları 100 bglık araclarına 18 hatta 19 inc lık jant lastık takıyolar ve bınlerce km yapıolar ve hıc bı sorun cıkmıyo, cıksada on takımla ılgılı sorunlar, hem bu jant lastıklerı opel onaylıyo ve kendısı satıyor, bi cözum bulmaları sart bu olaya....
Ynt: değişim kararı onaylandı fakat şimdi n'olacak?
Forumda teknik destek bölümünde neredeyse bütün konuları okudum. 1.6T motorun araçta en büyük sorun olduğu kanaati kapladı içimi. Belki tam olarak motor denmeyebilir ama motora bağlı olarak debriyaj balatası ve turbo sorunları hemen herkesin başına gelmiş. Isparta'da aracı alırken bir kaç insignia sahibi ile sohbet etme fırsatım oldu. 2 kişi dizel sahibiydi ve sorun olmadığını söylediler ki birisinin km'si 67000'de idi. Diğeri zaten yeni 1 kişi ise 1.6T sahibi arkadaştı. Onda da baskı balata ve turbo sorunu yaşanmış. Bu motor bu şekilde sorunlar varken opel neden bu işe elini atmıyor açıkçası merak ediyorum. 2007 yılından beri 1.3CDTI 90HP corsa kullanıyorum 80000 km yaptım maaşallahı var tık demedi şimdiye kadar.
Ynt: değişim kararı onaylandı fakat şimdi n'olacak?
baskı balata bazı araçlarda tamam sorun oldu ama herkeste olmadı... turbo sorununu ise nasıl bu kanaata vardınız anlamadım, ben ilk kez sizden duydum...
Ynt: değişim kararı onaylandı fakat şimdi n'olacak?
Turbo sorunu yok sadece 2500-3000 devir arasında çok kısa bir tutarsızlık yaşıyor yarım saniyeden daha az bir süre kesinti oluıyor buda her zaman değil turbo kararsız kalabiliyor o zamn oluşuyor ve şimdiye kadar turboyla ilgili çıkan sorun turbo hortumunun yerinden çıkması oda kelepçenin biraz sıkılaştırak sorunu gideriliyor buda turbo arızası var demek değildir baskı balatada %95 kullanıcı hatası bence benim aracım 52000 de Allaha şükür baskı balata sorunu yok ve beni bilenler bilir aktifte kullanırım
2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ
Ynt: değişim kararı onaylandı fakat şimdi n'olacak?
Gökhan bey turbo olayından kastım aslında Fatih beyin açıkladığı olay. Turbo boşluğu denen bir sorun varmış. Tabiki kullanmış ve birebir yaşadığım bir sorun değil. Burdan okuduklarımda hortumların çıkması falan tabiki küçük şeyler bunlar. Diğer yerlerde sorun olmasında. Biz daha aracımızı plazadan çıkaramadık bu arada. Plaka işleri falan bayramdan sonraya kaldı malesef.
Ynt: değişim kararı onaylandı fakat şimdi n'olacak?
Orjinal yazı sahibi: hi_cazz
Gökhan bey turbo olayından kastım aslında Fatih beyin açıkladığı olay. Turbo boşluğu denen bir sorun varmış. Tabiki kullanmış ve birebir yaşadığım bir sorun değil. Burdan okuduklarımda hortumların çıkması falan tabiki küçük şeyler bunlar. Diğer yerlerde sorun olmasında. Biz daha aracımızı plazadan çıkaramadık bu arada. Plaka işleri falan bayramdan sonraya kaldı malesef.
hıı o zaman tamam onlarda haklısınız... bu arada hayırlı olsun yeni aracınız...
Ynt: değişim kararı onaylandı fakat şimdi n'olacak?
ne aktifi yaaa fatih abi uslu uslu kullanıyon arabayı sonra benim debriyajım bitmedi diyorsun senin gibi kullansam ben 500 000 km gider arabam ihihi ihihi ihihi ihihi ihihi
Hayat bisiklete benzer,Pedal çevirmeyi bıraktığın an düşmeye mahkümsun... [img height=150]http://i1096.photobucket.com/albums/g322/emrezxr/144_zps71fffeb4.jpg[/img]
Ynt: değişim kararı onaylandı fakat şimdi n'olacak?
Yeni aracınız hayırlı olsun
Baskı balata için bir iki basit önerim olacak
1-Yarım debriyaj aracı kullanma maya çalışın
2-Ramplarda Hill holderi kullanmaya gayret gösterin (Önce ayağınızı Frenden çekin)
3-Ayağınızı Debriyaj üzerinde bekletmeyin çok azda olsa ayağınız boşta olsun
bunları yaparsanız daha uzun ömürlü baskı balatanızı kullanmış olursunuz.
2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ
Ynt: değişim kararı onaylandı fakat şimdi n'olacak?
Bazen sarsma yapmasının nedeni turbo boşluğu mu?
ben sadece benim aracımda oluyor zannediyorddum servise gidecektim bu sebeple.
sabit pedal seviyesiyle giderken oldu birçok kez
Orjinal yazı sahibi: Sensation
turbo sorunu hiç önemli değil,sadece söylendiği gibi arada kesikik yapıyor o da zaten yazılımla düzeliyor,debriyaj balatamız sağlam allaha şükür
Ynt: değişim kararı onaylandı fakat şimdi n'olacak?
Orjinal yazı sahibi: alpercan
Bazen sarsma yapmasının nedeni turbo boşluğu mu?
ben sadece benim aracımda oluyor zannediyorddum servise gidecektim bu sebeple.
sabit pedal seviyesiyle giderken oldu birçok kez
Orjinal yazı sahibi: Sensation
turbo sorunu hiç önemli değil,sadece söylendiği gibi arada kesikik yapıyor o da zaten yazılımla düzeliyor,debriyaj balatamız sağlam allaha şükür
Yorum