Duyuru

Collapse
No announcement yet.

İNSİGNİA TEKLEME PROBLEMİ

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • #16
    Ynt: İNSİGNİA TEKLEME PROBLEMİ

    Peki yakıt vuruntusu ara ara mı ses yapar sürekli mi?
    Yakıt kaynaklı vuruntu tekleme yaptırır mı?
    @Murat
    2014 1.6t 170hp 260nm + pedal commander

    Yorum


    • #17
      Ynt: İNSİGNİA TEKLEME PROBLEMİ

      a16let 1,6t için 150 tl gibi bir rakamı var delphi marka

      2010 1.6T 180 HP COSMO KARBON SİYAH DVD800+TURNPUSH+PRİNS LPG+KAPI KOLU+AYNA ALTI+VİTES ALTI+KAPI İÇLERİ+GÖSTERGE PANELİ+ARAÇ İÇİ LED AYDINLATMA

      Yorum


      • #18
        Ynt: İNSİGNİA TEKLEME PROBLEMİ

        Orjinal yazı sahibi: insignia54
        a16let 1,6t için 150 tl gibi bir rakamı var delphi marka
        150 TL olanı almayın kesinlikle. GM Delphi olanını alın. Sadece delphi yazan da tekleme yapıyor çünkü...
        2009 1.6 T 180 hp Edition Elegance,Sprintbooster,BMC kutuiçi spor filtre,KitMTM Keihin Enjektör,1.8 MB Genius Max regülatör...

        Yorum


        • #19
          Ynt: İNSİGNİA TEKLEME PROBLEMİ

          Anladım tavsiye için teşekkürler urock

          2010 1.6T 180 HP COSMO KARBON SİYAH DVD800+TURNPUSH+PRİNS LPG+KAPI KOLU+AYNA ALTI+VİTES ALTI+KAPI İÇLERİ+GÖSTERGE PANELİ+ARAÇ İÇİ LED AYDINLATMA

          Yorum


          • #20
            Ynt: İNSİGNİA TEKLEME PROBLEMİ

            1.4 lerin sadece delphi olanı da 250 tl civarı. 1.4 lerde fiyat yine daha yüksek.
            Bu arada benim üstteki sorum arada kaynamasin lütfen.
            @Murat
            2014 1.6t 170hp 260nm + pedal commander

            Yorum


            • #21
              Ynt: İNSİGNİA TEKLEME PROBLEMİ

              Orjinal yazı sahibi: Wolverine
              1.6 ların parçaları 1.4 lere göre hep daha ucuz oluyor.
              1.4 bobin 550 tl civarı.

              Konu açılmışken bobin problemi olduğunda tekleme olma anında başka da bir ipucu verir mi araç? Farklı bir ses gelir mi motordan veya bobinden?
              Bu tekleme motor soğuk/sıcak iken olur veya her zaman olur diyebilir miyiz?
              Bobine bakınca arıza varsa ne görülür?
              Arıza kodu verir mi?


              Bobin arızalandığında rolantide veya seyir halinde sıcak veya soğuk fark etmez tekleme yapar devir düzensizleşir başka bir ip ucu yok direk belli eder
              2010 1.6T Cosmo

              Yorum


              • #22
                Ynt: İNSİGNİA TEKLEME PROBLEMİ

                6. viteste 140 la giderken 10 saniye arayla iki defa tekleme yaptı. normalden biraz daha şiddetli gibi oldu. daha sonra bayramda 600 km yaptım ama tekleme yapmadı. sanırım yakıttan dolayı.
                İNSİGNİA 1.6 TURBO

                Yorum


                • #23
                  Ynt: İNSİGNİA TEKLEME PROBLEMİ

                  Orjinal yazı sahibi: canbaz
                  motorun zorlanması gereklidir.Motoru şaşırtılması gerekliliğini her zaman savunurum.Patron sizsiniz.Motor sizin dediğiniz yapmak zorunda.Turboya zorlanmanın hiç bir zararı yok (istisnaları var tabiki) .
                  Vücut geliştirici,vücudunu geliştirebilmesi için acı çekmesi lazımdır.Kendini zorlayarak ancak vücudunu geliştirebilir.Motorda aynı.Motorun istediğini değil kendi istediğini motora yaptırmalı.Birbirinin emsali iki aynı aracın,ileri kilometrelerde karakterleri değişecektir.Her kontak açışta yapmadığınız şeyleri yapın ki aracınız farklı olsun.
                  Bu konuyu biraz açabilir misiniz? İnsan vücudu organik olduğu için güçlenmesi normal görülebilir ama araç motoru inorganiktir nasıl daha güçlü hale gelebiliyor? Zedelenmesi ve ömrünün azalması beklenmez mi? Sıfır motorlarda benzer bir konu vardır, motoru biraz zorlayıp parçaların aşınması ve daha rahat hareket etmesi adına yapılır. Ama ilerleyen zamanlarda sürekli zorlanan motorların performansının azalacağını düşünüyordum.

                  Lütfen siz bunun nasıl mümkün olduğunu açıklar mısınız? Sadece bilgilenme amaçlı soruyorum, daha önce duymadığım bir şey, o yüzden ilgimi çekti.
                  2009 - Cosmo - 2.0 CDTI 160 HP - Flexride - Sunroof - Piyano Lake - Infinity Ses - Spor Deri Koltuklar - BlackVue Cams - DVD 800 - Lite Body Kit - OPC Pedallar ve Sinyal Çerçeveleri - Ayna Altı Işıklandırması - 245-40-19 Lastikler Yazlık: Michelin PSS ve PS3 + Kışlık: Kumho KW27 ve Pirelli Sottozero

                  Yorum


                  • #24
                    Ynt: İNSİGNİA TEKLEME PROBLEMİ

                    Tolganın söylemek istediği şey aslında eskiden olan bir ifade vardı "sağır motor" bunun sebebide kullanıcının aracı verimsiz kullanmasından kaynaklı performans kayıpları oluşması idi bunun olmaması için aracı sürekli limitlerinde kullanırsanız sürekli size bütün gücünü yansıtır örnek FGJ her zaman emsallerinden daha hızlı ve verimli sebebi sürekli bakımlı ve performanslı sürüldüğü için aracı aldığım gün 235 lerde sürdüm bir çok kişi Rodaj der ama bence 2000 yılı öncesi üretilen araçlar için rodaj gerekli yeni motor larda gerek yok.



                    2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ

                    Yorum


                    • #25
                      Ynt: İNSİGNİA TEKLEME PROBLEMİ

                      Seneler önce Patronumuzun Hanımına kullandırdığı bir aracı tamire götürmüş arkadaş.Aracı Patron kullandığında çekişinde ciddi sıkıntı olduğunu söylüyormuş.Yetkili servis detaylı inceledikten sonra vardığı sonuç; Eşinin düşük devirli kullanmasından kaynaklı aracta sahibine göre hareket eder olmuş.Arada patron alınca yüksek devirle kullanmaya kalkıyor ve araç gitmiyor.Teknik olarak anlam veremedim ama hal böyle idi.
                      "Herşeyi Senin için yarattım diyen" RABBİNE, "Herşeyden senin için vazgeçtim" diyebilmektir AŞK.

                      Yorum


                      • #26
                        Ynt: İNSİGNİA TEKLEME PROBLEMİ

                        Turbo kesintilerini veya boşluklarını tekleme olarak da algılıyor olabilir miyiz?
                        CARRARO 806 ELITE HD - SHIMANO ALTUS M310 - SHIMANO TOURNEY TX51 - SHIMANO M355 HİDROLİK DİSK -
                        SHIMANO ALTUS M310 3X8 - ALÜMİNYUM 1.1/8″ YARI ENTEGRE

                        Yorum


                        • #27
                          Ynt: İNSİGNİA TEKLEME PROBLEMİ

                          Orjinal yazı sahibi: Flesius
                          Orjinal yazı sahibi: canbaz
                          motorun zorlanması gereklidir.Motoru şaşırtılması gerekliliğini her zaman savunurum.Patron sizsiniz.Motor sizin dediğiniz yapmak zorunda.Turboya zorlanmanın hiç bir zararı yok (istisnaları var tabiki) .
                          Vücut geliştirici,vücudunu geliştirebilmesi için acı çekmesi lazımdır.Kendini zorlayarak ancak vücudunu geliştirebilir.Motorda aynı.Motorun istediğini değil kendi istediğini motora yaptırmalı.Birbirinin emsali iki aynı aracın,ileri kilometrelerde karakterleri değişecektir.Her kontak açışta yapmadığınız şeyleri yapın ki aracınız farklı olsun.
                          Bu konuyu biraz açabilir misiniz? İnsan vücudu organik olduğu için güçlenmesi normal görülebilir ama araç motoru inorganiktir nasıl daha güçlü hale gelebiliyor? Zedelenmesi ve ömrünün azalması beklenmez mi? Sıfır motorlarda benzer bir konu vardır, motoru biraz zorlayıp parçaların aşınması ve daha rahat hareket etmesi adına yapılır. Ama ilerleyen zamanlarda sürekli zorlanan motorların performansının azalacağını düşünüyordum.

                          Lütfen siz bunun nasıl mümkün olduğunu açıklar mısınız? Sadece bilgilenme amaçlı soruyorum, daha önce duymadığım bir şey, o yüzden ilgimi çekti.
                          Motor konusunda teknik bilgiye sahip değilim.Farklı marka araçların Rodaj (aslında motosikletler için kullanıldığını öğrendim) ile alakalı kullanma klavuzlarından bilgiye ulaşmaya çalıştım.Rodajı kısaca parçaların birbirine uyumlu bir şekilde çalışması için geçmesi gereken süreç olarak tanımlayabiliriz.Bazı markalar rodaj sürecini değişik devir aralıklarında kullanılmasını desteklerken,bazıları son hızı 140 km/h ile sınırlandırmış.Bazı markalar ise rodajla ilgili herhangi ifade kullanmamış.Yeni araçların en riskli yedek parçasının fren balataları olduğundan dolayı limitlerde kullanılmasını öneren markalarda var.Bence sonuç:Yeni bir aracın değişik devirlerde kullanılması,değişik hızlarda hareket edilmesi,sürekli yüksek devirli kullanılmaması,motoru şaşırtarak kullanılması araca faydalı olabileceğini düşünüyorum.Bu sebeple hiç bir motorunda garantiden çıkması söz konusu değildir.Limitlerde kullanılmasının zararlı olduğu tespit edilmiş olsaydı,araçlara ekstra devir kesici (1500 km için) takılırdı.Bu konular aslında mühendis arkadaşların yorum yapmasının daha doğru olacağı konular.Ben'ce yazdığım beni kapsar,örnek almayın.
                          https://www.youtube.com/watch?v=Jem11GNnbzg

                          ''Fidan dikmek için en iyi zaman yirmi yıl önceydi.Sonraki en iyi zaman ise şimdi'' İhtiyar Balıkçı

                          Yorum


                          • #28
                            Ynt: İNSİGNİA TEKLEME PROBLEMİ

                            Orjinal yazı sahibi: canbaz
                            Orjinal yazı sahibi: Flesius
                            Orjinal yazı sahibi: canbaz
                            motorun zorlanması gereklidir.Motoru şaşırtılması gerekliliğini her zaman savunurum.Patron sizsiniz.Motor sizin dediğiniz yapmak zorunda.Turboya zorlanmanın hiç bir zararı yok (istisnaları var tabiki) .
                            Vücut geliştirici,vücudunu geliştirebilmesi için acı çekmesi lazımdır.Kendini zorlayarak ancak vücudunu geliştirebilir.Motorda aynı.Motorun istediğini değil kendi istediğini motora yaptırmalı.Birbirinin emsali iki aynı aracın,ileri kilometrelerde karakterleri değişecektir.Her kontak açışta yapmadığınız şeyleri yapın ki aracınız farklı olsun.
                            Bu konuyu biraz açabilir misiniz? İnsan vücudu organik olduğu için güçlenmesi normal görülebilir ama araç motoru inorganiktir nasıl daha güçlü hale gelebiliyor? Zedelenmesi ve ömrünün azalması beklenmez mi? Sıfır motorlarda benzer bir konu vardır, motoru biraz zorlayıp parçaların aşınması ve daha rahat hareket etmesi adına yapılır. Ama ilerleyen zamanlarda sürekli zorlanan motorların performansının azalacağını düşünüyordum.

                            Lütfen siz bunun nasıl mümkün olduğunu açıklar mısınız? Sadece bilgilenme amaçlı soruyorum, daha önce duymadığım bir şey, o yüzden ilgimi çekti.
                            Motor konusunda teknik bilgiye sahip değilim.Farklı marka araçların Rodaj (aslında motosikletler için kullanıldığını öğrendim) ile alakalı kullanma klavuzlarından bilgiye ulaşmaya çalıştım.Rodajı kısaca parçaların birbirine uyumlu bir şekilde çalışması için geçmesi gereken süreç olarak tanımlayabiliriz.Bazı markalar rodaj sürecini değişik devir aralıklarında kullanılmasını desteklerken,bazıları son hızı 140 km/h ile sınırlandırmış.Bazı markalar ise rodajla ilgili herhangi ifade kullanmamış.Yeni araçların en riskli yedek parçasının fren balataları olduğundan dolayı limitlerde kullanılmasını öneren markalarda var.Bence sonuç:Yeni bir aracın değişik devirlerde kullanılması,değişik hızlarda hareket edilmesi,sürekli yüksek devirli kullanılmaması,motoru şaşırtarak kullanılması araca faydalı olabileceğini düşünüyorum.Bu sebeple hiç bir motorunda garantiden çıkması söz konusu değildir.Limitlerde kullanılmasının zararlı olduğu tespit edilmiş olsaydı,araçlara ekstra devir kesici (1500 km için) takılırdı.Bu konular aslında mühendis arkadaşların yorum yapmasının daha doğru olacağı konular.Ben'ce yazdığım beni kapsar,örnek almayın.
                            TM, teşekkürler
                            2009 - Cosmo - 2.0 CDTI 160 HP - Flexride - Sunroof - Piyano Lake - Infinity Ses - Spor Deri Koltuklar - BlackVue Cams - DVD 800 - Lite Body Kit - OPC Pedallar ve Sinyal Çerçeveleri - Ayna Altı Işıklandırması - 245-40-19 Lastikler Yazlık: Michelin PSS ve PS3 + Kışlık: Kumho KW27 ve Pirelli Sottozero

                            Yorum

                            İşleniyor...
                            X