Duyuru

Collapse
No announcement yet.

1.4 t Performans

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • 1.4 t Performans

    Tekrar merhaba arakadaşlar.
    Bir konuda fikrinize ihtiyacım var.Aracı alalı birkaç ay oldu ve dün bir 300 km lik uzun yol deneyimim oldu. Genel anlamda performans konusunda 1.4 t ler beğeniliyor. Ama ben dizelden benzinli bir motora geçtiğimden mi bilemiyorum performansı özellikle 5 ve 6. viteste düz yol olsa bile alt devirlerde(1500-2500 arası) yetersiz buldum. Bu durum benim araca has bir durum mu yoksa herkes de durum aynı mı merak ediyorum. Benim araç 2012 ve 20 km de ve bakımı serviste yakın zamanda yapıldı. Sizce bu durum normal mi diğer kullanıcılar da durum nasıl çok merak ediyorum. Sizin yorumlarınıza göre servisin kapısını çalmayı düşünüyorum. Okuyup yorum yazan arkadaşlara şimdiden teşekkürler

  • #2
    Ynt: 1.4 t Performans

    1500-2500 Devirleri, 5 -ve hele hele 6. vites için yorumlarsam, durum oldukça olağan.
    1.6T de 2500 devirlerde118-120 arası gidiyordum. Gaza bastığımızda tabiki düşük viteslerdeki gibi ivmelenme beklenmesi olağan değil. Araç, ağır ağır hızlanıyorsa sorun yok. Hiç hızlanamıyorsa sorun vardır. Durumu, birde 1.4T de düşününde durum daha da olağan bir hal alıyor.
    CARRARO 806 ELITE HD - SHIMANO ALTUS M310 - SHIMANO TOURNEY TX51 - SHIMANO M355 HİDROLİK DİSK -
    SHIMANO ALTUS M310 3X8 - ALÜMİNYUM 1.1/8″ YARI ENTEGRE

    Yorum


    • #3
      Ynt: 1.4 t Performans

      Alt devirlerde 5 ve 6. Viteste ani hizlanmalar olmaz. Fakat agir agir hizlanmasi gerekiyor.Durum boyle ise gayet normal. Eger hizlanma olmuyorsa servise bi gosterin derim.Ben 1.4 kullanicisi olarak performanstan gayet memnunum. Kolay gelsin...

      Yorum


      • #4
        Ynt: 1.4 t Performans

        Hızlanma olmasa dahi üst viteslerde 2000 devir altı kullanımı avans açısından doğru bulmam.
        34 ST 579 '09 C180 Kompresor

        BİR ZAMANLAR 34 KRR 79 1.6T Edition Elegance Teknik Gri

        Yorum


        • #5
          Ynt: 1.4 t Performans

          Orjinal yazı sahibi: ratip
          Hızlanma olmasa dahi üst viteslerde 2000 devir altı kullanımı avans açısından doğru bulmam.
          Doğru....
          CARRARO 806 ELITE HD - SHIMANO ALTUS M310 - SHIMANO TOURNEY TX51 - SHIMANO M355 HİDROLİK DİSK -
          SHIMANO ALTUS M310 3X8 - ALÜMİNYUM 1.1/8″ YARI ENTEGRE

          Yorum


          • #6
            Ynt: 1.4 t Performans

            Orjinal yazı sahibi: YUSUF ZİYA DENİZ
            Tekrar merhaba arakadaşlar.
            Bir konuda fikrinize ihtiyacım var.Aracı alalı birkaç ay oldu ve dün bir 300 km lik uzun yol deneyimim oldu. Genel anlamda performans konusunda 1.4 t ler beğeniliyor. Ama ben dizelden benzinli bir motora geçtiğimden mi bilemiyorum performansı özellikle 5 ve 6. viteste düz yol olsa bile alt devirlerde(1500-2500 arası) yetersiz buldum. Bu durum benim araca has bir durum mu yoksa herkes de durum aynı mı merak ediyorum. Benim araç 2012 ve 20 km de ve bakımı serviste yakın zamanda yapıldı. Sizce bu durum normal mi diğer kullanıcılar da durum nasıl çok merak ediyorum. Sizin yorumlarınıza göre servisin kapısını çalmayı düşünüyorum. Okuyup yorum yazan arkadaşlara şimdiden teşekkürler
            5. ve 6. vitesler için 1500-2500 devir arası çok performanslı olmaz hele 6. vites için çok düşük kalır. Basarsanız çok yavaş hızlanır.Daha üst devirlerde kullanın,olmazsa vites küçültün.1.6 T de 5. viteste düşük devirlerde toplamıyor.Sakin giderken iyi de performans istediniz mi 4. vitese alın. Geçen yeni kasa Peugeot 308 dizel bir araç öndeki aracı sollayıp sağa geçti ben de iki aracı da sollayıp öne geçmek istedim.308'in yanına gelince adam gazladı,biraz bastım 5. vitesle başa baş gidiyoruz,bastım ama o dizel olunca hızlanmaya başladı,neyse aldım 4.vitese motor sesinden korktu adam bastım geçtim ben de.Arkamdan epey bastı ama bir daha yer miyim? Yanaştırmadım bile,şehir merkezine girerken baktı olmuyor beni 500 metre arkamdan takip etti,herifin yanında karısı da vardı rezil oldu sanırım.
            2009 1.6 T 180 hp Edition Elegance,Sprintbooster,BMC kutuiçi spor filtre,KitMTM Keihin Enjektör,1.8 MB Genius Max regülatör...

            Yorum


            • #7
              Ynt: 1.4 t Performans

              Kardeşim bizim insigniaların cilvesi bu. Turbo gücünü 2.300 devirden sonra hissettirdiği için vites değiştirirken özellikle rampa veya araç sollamalarında deviri 3.500 e getirinki diğer vitese geçtiğinizde araç 2.500 devirden başlayıp sizi yarı yolda bırakmasın. Ancak bu dez avantaj değil bence eğer turbo 1.750 devirde falan devreye girseydi araçlarımız şehiriçinde çok daha fazla yakıt yakacaktı.
              Demem o ki altınızdaki 140 beygire veya 180 beygire güvenmeyin uygun deviri yakalamazsa araç tam performansını gösteremiyor. Zaten yüksek devirlere sırf motor sesi için çıkıyorum insanı heycana getiriyor inanın

              Yorum


              • #8
                Ynt: 1.4 t Performans

                Benzinli ve diezelin devir araligi bir degildir
                Hal boyle olunca benzinli arac icin 2500 devir asagisi icin vasat ve ekonomi demektir
                Diezel devir araligi 4500-5000 benzinli ise 7000-7500 devir araligidir araclarin gucleri dogru devirde ortaya cikar her devir ve her viteste max guc elde edilmez.



                2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ

                Yorum


                • #9
                  Ynt: 1.4 t Performans

                  Orjinal yazı sahibi: ahmet06
                  Kardeşim bizim insigniaların cilvesi bu. Turbo gücünü 2.300 devirden sonra hissettirdiği için vites değiştirirken özellikle rampa veya araç sollamalarında deviri 3.500 e getirinki diğer vitese geçtiğinizde araç 2.500 devirden başlayıp sizi yarı yolda bırakmasın. Ancak bu dez avantaj değil bence eğer turbo 1.750 devirde falan devreye girseydi araçlarımız şehiriçinde çok daha fazla yakıt yakacaktı.
                  Demem o ki altınızdaki 140 beygire veya 180 beygire güvenmeyin uygun deviri yakalamazsa araç tam performansını gösteremiyor. Zaten yüksek devirlere sırf motor sesi için çıkıyorum insanı heycana getiriyor inanın
                  Orjinal yazı sahibi: ahmet06
                  Kardeşim bizim insigniaların cilvesi bu. Turbo gücünü 2.300 devirden sonra hissettirdiği için vites değiştirirken özellikle rampa veya araç sollamalarında deviri 3.500 e getirinki diğer vitese geçtiğinizde araç 2.500 devirden başlayıp sizi yarı yolda bırakmasın. Ancak bu dez avantaj değil bence eğer turbo 1.750 devirde falan devreye girseydi araçlarımız şehiriçinde çok daha fazla yakıt yakacaktı.
                  Demem o ki altınızdaki 140 beygire veya 180 beygire güvenmeyin uygun deviri yakalamazsa araç tam performansını gösteremiyor. Zaten yüksek devirlere sırf motor sesi için çıkıyorum insanı heycana getiriyor inanın
                  turbonun erken devreye girmesi yakıtı artırmaz keza daha da düşürür yüksek devirde gerek kalmadığı için
                  2014 astra 1.6 cdti sport+still (ateş kırmızı)
                  2014 insignia 1.6 sidi at flexride park go sunroof

                  Yorum


                  • #10
                    Ynt: 1.4 t Performans

                    Hal böyle ise yazılım şart oldu.

                    Yorum


                    • #11
                      Ynt: 1.4 t Performans

                      Dizelin verdiği torku, 1.500kg fındık motorlu ve turbosunun yüklü olmadığı devirde benzinli bir araçtan beklememek lazım
                      InsigniaTEAM

                      Yorum


                      • #12
                        Ynt: 1.4 t Performans

                        Orjinal yazı sahibi: cagri
                        Dizelin verdiği torku, 1.500kg fındık motorlu ve turbosunun yüklü olmadığı devirde benzinli bir araçtan beklememek lazım
                        Vites küçültünce fındık motor aslan kesiliyor ama Çağrı,dizel yetişeceğim diye bir yerlerini yırtmaya başlıyor. Bir de aynı sorun dizelde de var ki,turbosu yüklü değilken o da vermez iyi performans.Düşük devirde o da hantal kalır.
                        2009 1.6 T 180 hp Edition Elegance,Sprintbooster,BMC kutuiçi spor filtre,KitMTM Keihin Enjektör,1.8 MB Genius Max regülatör...

                        Yorum


                        • #13
                          Ynt: 1.4 t Performans

                          Orjinal yazı sahibi: tornado
                          Orjinal yazı sahibi: cagri
                          Dizelin verdiği torku, 1.500kg fındık motorlu ve turbosunun yüklü olmadığı devirde benzinli bir araçtan beklememek lazım
                          Vites küçültünce fındık motor aslan kesiliyor ama Çağrı,dizel yetişeceğim diye bir yerlerini yırtmaya başlıyor. Bir de aynı sorun dizelde de var ki,turbosu yüklü değilken o da vermez iyi performans.Düşük devirde o da hantal kalır.
                          Vites küçültme ayrı bir olay, 1.500 devirde yeterli performans veren benzinli araç çok fazla yoktur. 1.4T Insignia için fındık motor, yoksa Astra'da gayet yeterli
                          Zaten 1.4'ü beğenmiyor değilim, 2500 devir sonrası atmosferik 2.0 motor gücü veriyor, güzel de yürüyor. ama dizelden sonra kesmez. 1.3 dizel hariç
                          InsigniaTEAM

                          Yorum


                          • #14
                            Ynt: 1.4 t Performans

                            Orjinal yazı sahibi: cagri
                            Orjinal yazı sahibi: tornado
                            Orjinal yazı sahibi: cagri
                            Dizelin verdiği torku, 1.500kg fındık motorlu ve turbosunun yüklü olmadığı devirde benzinli bir araçtan beklememek lazım
                            Vites küçültünce fındık motor aslan kesiliyor ama Çağrı,dizel yetişeceğim diye bir yerlerini yırtmaya başlıyor. Bir de aynı sorun dizelde de var ki,turbosu yüklü değilken o da vermez iyi performans.Düşük devirde o da hantal kalır.
                            Vites küçültme ayrı bir olay, 1.500 devirde yeterli performans veren benzinli araç çok fazla yoktur. 1.4T Insignia için fındık motor, yoksa Astra'da gayet yeterli
                            Zaten 1.4'ü beğenmiyor değilim, 2500 devir sonrası atmosferik 2.0 motor gücü veriyor, güzel de yürüyor. ama dizelden sonra kesmez. 1.3 dizel hariç
                            Yazılım belki bu açığı kapatır. Kapatmazsa yine dizele dönecez gibi.

                            Yorum


                            • #15
                              Ynt: 1.4 t Performans

                              Orjinal yazı sahibi: cagri
                              Orjinal yazı sahibi: tornado
                              Orjinal yazı sahibi: cagri
                              Dizelin verdiği torku, 1.500kg fındık motorlu ve turbosunun yüklü olmadığı devirde benzinli bir araçtan beklememek lazım
                              Vites küçültünce fındık motor aslan kesiliyor ama Çağrı,dizel yetişeceğim diye bir yerlerini yırtmaya başlıyor. Bir de aynı sorun dizelde de var ki,turbosu yüklü değilken o da vermez iyi performans.Düşük devirde o da hantal kalır.
                              Vites küçültme ayrı bir olay, 1.500 devirde yeterli performans veren benzinli araç çok fazla yoktur. 1.4T Insignia için fındık motor, yoksa Astra'da gayet yeterli
                              Zaten 1.4'ü beğenmiyor değilim, 2500 devir sonrası atmosferik 2.0 motor gücü veriyor, güzel de yürüyor. ama dizelden sonra kesmez. 1.3 dizel hariç
                              Ben 1.6 T için konuşmuştum.
                              2009 1.6 T 180 hp Edition Elegance,Sprintbooster,BMC kutuiçi spor filtre,KitMTM Keihin Enjektör,1.8 MB Genius Max regülatör...

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X