Duyuru

Collapse
No announcement yet.

2.0 cdti 160bg kalkış

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • 2.0 cdti 160bg kalkış

    Arkadaşlar merhaba. 1.4 T mi sattım yerine 2011 model cosmo 2.0 cdti 160'lık aldım. genel olarak araçtan çok memnunum. gidişi yakıtı vs gerçekten tatmin edici.
    Fakat kalkışlarda (TC) yi kapatsam da açık da olsa araç patinajda kalıyor. performansı bir kalkış yapmak istendiğinde torku yüksek olduğundan sanırım araca aktarırken yolda durma problemi oluşuyor. dip gaz yerine pedalın 3/4 üne bastığımda da aynı şekilde problem devam ediyor. en iyi kalkışı sağlayabilmek ne tavsiye edersiniz.

  • #2
    Ynt: 2.0 cdti 160bg kalkış

    Benzer durumu 1.6T de yaşadım. İlginçtir ki lastik basınçlarını düşürdüğümde ( 31 - 31 psi ) sorun düzeldi. Kontrol etmenizde fayda var.
    CARRARO 806 ELITE HD - SHIMANO ALTUS M310 - SHIMANO TOURNEY TX51 - SHIMANO M355 HİDROLİK DİSK -
    SHIMANO ALTUS M310 3X8 - ALÜMİNYUM 1.1/8″ YARI ENTEGRE

    Yorum


    • #3
      Ynt: 2.0 cdti 160bg kalkış

      1-Lastikleriniz yeni mi? Değilse değiştiriniz.
      2-Lastik basınçları fazla mı? 32-32 kullanıyorum ben,o da fark eder yüksekse indiriniz.
      3- Gaza çok yüklenmeden basınız.
      2009 1.6 T 180 hp Edition Elegance,Sprintbooster,BMC kutuiçi spor filtre,KitMTM Keihin Enjektör,1.8 MB Genius Max regülatör...

      Yorum


      • #4
        Ynt: 2.0 cdti 160bg kalkış

        1-lastikler yeni
        2-basınçlar 32
        3-deneyeceğim

        Yorum


        • #5
          Ynt: 2.0 cdti 160bg kalkış

          Orjinal yazı sahibi: emreist
          1-lastikler yeni
          2-basınçlar 32
          3-deneyeceğim


          1-Lastiklerin markası ne?
          2-Üretim tarihi ne?
          3-O deneme işi biraz zor işte bizim arabalarda.
          2009 1.6 T 180 hp Edition Elegance,Sprintbooster,BMC kutuiçi spor filtre,KitMTM Keihin Enjektör,1.8 MB Genius Max regülatör...

          Yorum


          • #6
            Ynt: 2.0 cdti 160bg kalkış

            hocam gözünüzü seveyim aabayı uçurmicaz bu kadar parametre nedir
            deneme yanma yoluyla bbir formül bulacaz artık.

            Yorum


            • #7
              Ynt: 2.0 cdti 160bg kalkış

              İnsigniada otomatik vites çalışma mantığını tam bilmediğim için kesin bişey öneremiyeceğim ama bmw de araç 2.viteste kalkış yapıp pati çekmiyordu.eğer insignia 1.viteste kalkış yapıyorsa belki bundan dolayı pati çekiyor olabilir.eğer dediğim gibi bir durum var ise manuel modda 2.vitese alıp kalkışı 2. vitesle yaparsanız patiden kurtulursunuz .tahminimce insignianın gücü 2vitestede aracı çok rahat yürütecek güçte olduğundan öyle aman aman bir performans kaybınız olmayacaktır.ve araç pati çekmeden yürüyecekve 2.viteste olduğunuz içinde hemen vites değiştirmek zorunda kalmadan bir süre hızlanması devam edecektir.
              2015 Ford Mondeo Tit. 1.6 Tdci Tekno Pkt.Sunroof,Dynamic Led,Platin Beyaz 
              2013 clio 4 Tce 0.9 icon alev kırmızı

              Yorum


              • #8
                Ynt: 2.0 cdti 160bg kalkış

                Orjinal yazı sahibi: emreist
                hocam gözünüzü seveyim aabayı uçurmicaz bu kadar parametre nedir
                deneme yanma yoluyla bbir formül bulacaz artık.
                Değerli kardeşim,lastiğim yeni diyorsun da 0 km mi aldın? 2 yıllık lastik mesela zamanla sertleşebilir.O yüzden dedim,sordum tarihini filan.Yanlarında yazar.Mesela benim lastikler 4912 üretimi,yani 2012 yılıını 49. hastası üretilmiş.Yok lastiklerin 0 km ise,iyi marka ise o zaman Ahmet arkadaşın dediği gibi manuele alıp 2. vitesle kalk.Yoksa 2.0 CDTİ benim eniştemde de vardı,kullandım,dediğin kadar bir sıkıntı yaşamadım kalkışta filan.
                2009 1.6 T 180 hp Edition Elegance,Sprintbooster,BMC kutuiçi spor filtre,KitMTM Keihin Enjektör,1.8 MB Genius Max regülatör...

                Yorum


                • #9
                  Ynt: 2.0 cdti 160bg kalkış

                  Orjinal yazı sahibi: emreist
                  Arkadaşlar merhaba. 1.4 T mi sattım yerine 2011 model cosmo 2.0 cdti 160'lık aldım. genel olarak araçtan çok memnunum. gidişi yakıtı vs gerçekten tatmin edici.
                  Fakat kalkışlarda (TC) yi kapatsam da açık da olsa araç patinajda kalıyor. performansı bir kalkış yapmak istendiğinde torku yüksek olduğundan sanırım araca aktarırken yolda durma problemi oluşuyor. dip gaz yerine pedalın 3/4 üne bastığımda da aynı şekilde problem devam ediyor. en iyi kalkışı sağlayabilmek ne tavsiye edersiniz.
                  Merhabalar,
                  Yeni aracınız hayırlı olsun.
                  1.4 ten sonra yeni aracınız için beygir tork kıyası yani güç kuvvet olsun yol tutuş olsun fark olarak neler diyebilirsiniz?
                  @Murat
                  2014 1.6t 170hp 260nm + pedal commander

                  Yorum


                  • #10
                    Ynt: 2.0 cdti 160bg kalkış

                    Bende merak ettim çok fark varmı gidiş kalkış 2.0 dizele gore
                    2012 insignia 1.4 T 140 Hp Yeni Stil Paket Fume

                    Yorum


                    • #11
                      Ynt: 2.0 cdti 160bg kalkış

                      Teşekkür ederim. Keisnlikle çok farklı. 130'luk kullanmıştım daha önce 3-4 ay kadar. 140'lık ile aynı diyebilirim. 1.4 hatta biraz daha iyi gibiydi. fakat 160'lık 1.4 ile kıyaslanamayacak derecede iyi. torkunun da yüksek olması nedeniyle özellikle ara hızlanmalarda hiç duraksama yapmıyor. gayet başarılı.

                      Yorum


                      • #12
                        Ynt: 2.0 cdti 160bg kalkış

                        Orjinal yazı sahibi: emreist
                        Teşekkür ederim. Keisnlikle çok farklı. 130'luk kullanmıştım daha önce 3-4 ay kadar. 140'lık ile aynı diyebilirim. 1.4 hatta biraz daha iyi gibiydi. fakat 160'lık 1.4 ile kıyaslanamayacak derecede iyi. torkunun da yüksek olması nedeniyle özellikle ara hızlanmalarda hiç duraksama yapmıyor. gayet başarılı.
                        Bilgiler için teşekkürler
                        @Murat
                        2014 1.6t 170hp 260nm + pedal commander

                        Yorum


                        • #13
                          Ynt: 2.0 cdti 160bg kalkış

                          Bide benimki çift egzoz çıkışlı ikincisinde susturucu da yok canavar canavar kükrüyor rölantide arkada otur seramoni maşallah wsh
                          insignia 2.0 cdti edition  160 hp otomatik 18'' ac scnitzer

                          Yorum


                          • #14
                            Ynt: 2.0 cdti 160bg kalkış

                            TC'yi kapatmak daha fazla patinaja düşmesine yol açıyor diye biliyorum. Birde dizel araçlarda tork(çekiş) fazla olduğu için ufak bir gazlamada dahi hemen patinaja düşüp kafasını gezdiriyor araç. Bence sorun lastik(eski tarihli ve 2.el ise) ve gaza basmanız ile alakalı.

                            Yorum


                            • #15
                              Ynt: 2.0 cdti 160bg kalkış

                              Rot yarlarına da baktırın isterseniz..
                              2014 Insignia 1.6 170Hp A.Select Cosmo + Sunroof

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X