Selamlar.....
Düldüle ağırın ağırı bakımı evelsi gün hallettik.
Şanzıman yağı dahil tüm filtre ve yağlar değişti. Kalkıştaki ses nedeniyle baskı balata + debriaj rulmanı ve Volant da değişti. Araç kendine geldi.
2300 deki devirde rölanti ve yürürkenki vibrasyonun nedeni özelliğini yitiren ezgos spiraliydi. Elle tutunca vibrasyon yokolup, bırakınca geri geliyordu. Egzoscuya da onu değiştirttik. %100 gitmedi ama çok faydası oldu.
Altını açmışken turbonun altındaki geniş hortumun üzerinde L tipi bir boru mevcut. Yağ haznesine bağlanmakta. Burada bariz yağ kaçağı sapladık. Bunun ne olduğu hakkında fikriniz nedir? Aşağıda tüm fotoğrafları paylaşıyorum.
resim upload
Düldüle ağırın ağırı bakımı evelsi gün hallettik.
Şanzıman yağı dahil tüm filtre ve yağlar değişti. Kalkıştaki ses nedeniyle baskı balata + debriaj rulmanı ve Volant da değişti. Araç kendine geldi.
2300 deki devirde rölanti ve yürürkenki vibrasyonun nedeni özelliğini yitiren ezgos spiraliydi. Elle tutunca vibrasyon yokolup, bırakınca geri geliyordu. Egzoscuya da onu değiştirttik. %100 gitmedi ama çok faydası oldu.
Altını açmışken turbonun altındaki geniş hortumun üzerinde L tipi bir boru mevcut. Yağ haznesine bağlanmakta. Burada bariz yağ kaçağı sapladık. Bunun ne olduğu hakkında fikriniz nedir? Aşağıda tüm fotoğrafları paylaşıyorum.
resim upload
Yorum