Duyuru

Collapse
No announcement yet.

2000-2300 devir aralığında bir soru ? VOLANT?

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • #16
    Ynt: 2000-2300 devir aralığında bir soru ? VOLANT?

    Orjinal yazı sahibi: aton1981
    Yetkili serviste 350 TL baskı, 350 TL balata, 350TL rulman ve 1300 TL volan + 430 TL işçilik fiyatları aldım. Toplamda 2780 TL. Şaka yapıyorlar.
    Kesinlikle şaka yapıyorlar. Dışarıda baskı balata 250,bilya 150,volant da 750 Tl,250 Tl de işçilik veririsin olur biter.
    2009 1.6 T 180 hp Edition Elegance,Sprintbooster,BMC kutuiçi spor filtre,KitMTM Keihin Enjektör,1.8 MB Genius Max regülatör...

    Yorum


    • #17
      Ynt: 2000-2300 devir aralığında bir soru ? VOLANT?

      Baskı + balata + rulman + volant 1280 TL ye aldım. Henüz taktırmadım. İzmir de belirli yerlerdeki servislerin teşhisi de volant oldu.
      CARRARO 806 ELITE HD - SHIMANO ALTUS M310 - SHIMANO TOURNEY TX51 - SHIMANO M355 HİDROLİK DİSK -
      SHIMANO ALTUS M310 3X8 - ALÜMİNYUM 1.1/8″ YARI ENTEGRE

      Yorum


      • #18
        Ynt: 2000-2300 devir aralığında bir soru ? VOLANT?

        Öncelikle ufak bir düzeltme: volan olacak parça adı.
        Volan parçası döküm ile üretildiğinden her ne kadar işlense de iç yapısında homojen dağılım tam sağlanamadığından devirle dönüşlerde salgı yaratır.
        Onun için volan, fren diski gibi parçalar işlendikten sonra tasarımcı tarafından belirtilen bir balanssızlık değeri kapsamında belirli çapta delikler açılarak balanssızlık değeri içine girmesi sağlanır.

        Belirttiğiniz devirlerde aynı şeyi hissetmenizde bu yüzden. Titremede direkt aktarma organlarından vites topuzuna kadar hissedecek şekilde yansır.

        Çok rahatsız ediciyse değiltirin hatta parça ile ilgili servis kanalıyla cevap isteyin, sonradan balans bozulmaz

        Yorum


        • #19
          Ynt: 2000-2300 devir aralığında bir soru ? VOLANT?

          Aynı sorun bendede var titreşim problemi ve ali beyden bir yardım istedim sağolsun kendi nasıl çözdüğünü anlattı yazdığı mesajı aynen buraya kopyalıyorum. Yarın bende deneyecegim tekrar bilgilendiririm sorunun hallolup hallolmadığı ile alakalı olarak.

          Ali beyin mesajı;


          Ynt: (Konu Yok)
          « Alıcı: Gokhan.05 : Bugün 12:58:24 »
          « Bu iletiyi yanıtladınız veya başka bir üyeye ilettiniz. »
          Bu mesajı alıntı ile cevaplaAlıntı YanıtlaYanıtla Bu mesajı silSil
          Sorunları özelden yerine, forumdan paylaşırsanız unutulmuş bu konu arasında tekrar birine faydalı olabilirsiniz.

          Vites kablolarının kasaya girdiği yerde körük vardır. Onu çıkartın.
          Yolcu tarafında sol ayak bölümüne gelen paneli sökün ( yan konsolda )
          Vites tellerine ulaşacaksınız. ORadan, körüğü de göreceksiniz. O bölgeye sünger ile yalıtım yaparsanız sorununuz çözülebilir. Benim sorun buydu.
          Şanzıman olağan vibrasyonunu bu körük sönümleyemediği için kasaya ve kupaya 2000 devir civarlarında veriyordu.


          Kendisine tekrar teşekkür ediyorum. Sonuçları yazarım tekrar.
          2010 INSIGNIA SEDAN COSMO 1.6T 180HP MT6

          Yorum

          İşleniyor...
          X