Yaklasik 2 aydir 2200-2500 devirlerde ani cekis kaybi yasiyorum. Arac ilk aldigim gunki gibi firlamiyor. Arac solllarken veya araca yuklendigimde belirttigim devirlerde ani ve kisa sureli sanki araci biri bosa almis gibi ivmelenme kaybi yasiyorum. Denizli serviste motorla ilgili yazilim yoktu. Turboda da sorun olmadigini soylediler. Bugun Adanaya gelirken bu olayi cok sik yasadim. Yarin servise goturecegim. Tavsiyesi veya bir fikri olan var mi?
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
Çekişte düşüklük
Collapse
X
-
Ynt: Çekişte düşüklük
Yazılımlar bildiğim kadarıyla online olarak internetten yükleniyor.Serviste yazılım olmaması diye birşey tuhaf bir durum.Fatih bu konuda daha detaylı bilgi verebilir.
İLK AŞKIM 2009 Opel Insignia EDITION ELEGANCE 1.6
17'' Michelin Primacy HP Safir Siyah(Satıldı) / SEAT LEON 1.4 125 HP TSİ STYLE+COPA KIRMIZI
35GB5825 A Rh+
Yorum
-
Ynt: Çekişte düşüklük
Servise gitmeden akünün kutup başını çıkartıp biraz bekleyip tekrar takarmısınız.
Birde 2500 devirden sonrada yavaşlık devam ediyor mu?
Son zamanlarda aracınızı servise götürüp birşeyler yaptırdınız mı ? veya yaptılar mı ?
2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ
Yorum
-
Ynt: Çekişte düşüklük
Orjinal yazı sahibi: HASAN_APG09fatih abi kutup başını söküp takarken bi alet filan gerekiyomu, yani basit bişimi, bu işlemi yapmadan önce, yaparken yada sonrasında başka bi işlem yapmak gerekiyormu, bende bi kutup basını sokup takayım dıyorum, bi sorun yok ama belki araç daha serileşir
Sadece Anahtar lazım 8-9 luk galiba işlem sonrasında bazı araçlarda bu işlemden sonra dört camıda açtırıp kapattırıyor kalibrasyon için bunun dışında birşey yok
2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ
Yorum
Yorum