Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Sanırım Baskı Balatayı Bitirdim

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • Sanırım Baskı Balatayı Bitirdim

    Arkadaşlar, bu gece 3-4 kmlik bir gezi sonrası aracımın debriyaj pedalı şişti ve aracın içini balata kokusu sardı. ayrıca sonradan tekrar çalıştırdığımda motor sesinin arttığını gördüm. ama herhangi bir uyarı ışığı yanmadı. aracım henüz 9400 km.de, yakın zamanda çok da zorlamadım. asistans hattını aradım yarın sabah aracı servise çekecekler. çok sevdiğim aracımda ilk arızam, cidden çok canım sıkıldı...


    2014 INSINGNIA 1.4 TURBO Sedefli Mahagony Kahve Edition Elegance + Stil Paket + Sunroof Paketi
    2016 MOKKA X 1.6 CDTI AT Amber Turuncu Excellence + Opel Eye + Deri Paketi + Sunroof Paketi

  • #2
    Ynt: Sanırım Baskı Balatayı Bitirdim

    Yarım debriaj yapmadınız diye saçma bir soru sormak istemiyorum ama ?
    CARRARO 806 ELITE HD - SHIMANO ALTUS M310 - SHIMANO TOURNEY TX51 - SHIMANO M355 HİDROLİK DİSK -
    SHIMANO ALTUS M310 3X8 - ALÜMİNYUM 1.1/8″ YARI ENTEGRE

    Yorum


    • #3
      Ynt: Sanırım Baskı Balatayı Bitirdim

      Hayır yarım debriyaj yapmadım.


      2014 INSINGNIA 1.4 TURBO Sedefli Mahagony Kahve Edition Elegance + Stil Paket + Sunroof Paketi
      2016 MOKKA X 1.6 CDTI AT Amber Turuncu Excellence + Opel Eye + Deri Paketi + Sunroof Paketi

      Yorum


      • #4
        Ynt: Sanırım Baskı Balatayı Bitirdim

        Orjinal yazı sahibi: mccoffeer
        Arkadaşlar, bu gece 3-4 kmlik bir gezi sonrası aracımın debriyaj pedalı şişti ve aracın içini balata kokusu sardı. ayrıca sonradan tekrar çalıştırdığımda motor sesinin arttığını gördüm. ama herhangi bir uyarı ışığı yanmadı. aracım henüz 9400 km.de, yakın zamanda çok da zorlamadım. asistans hattını aradım yarın sabah aracı servise çekecekler. çok sevdiğim aracımda ilk arızam, cidden çok canım sıkıldı...
        Geçmiş olsun. 9.400 km çok erken baskı balata için. Eski kazalarda debriyaj sorunu var da yenilerde de mi var ya? Ayıp vallahi, Opel'in makyajda bunu da düzeltmesi lazımdı. Belki fabrikasyon bir hatadır...
        2009 1.6 T 180 hp Edition Elegance,Sprintbooster,BMC kutuiçi spor filtre,KitMTM Keihin Enjektör,1.8 MB Genius Max regülatör...

        Yorum


        • #5
          Ynt: Sanırım Baskı Balatayı Bitirdim

          Oncelikle gecmis olsun

          Baski balata isi %97 kullanici hatasi
          Ben 300 km baski balatayi bitireni gordum yada 75.000 km de bitenide genelde ortalama 30.000 ile 50.000 km oluyor
          erken balata bitme sebepleri
          1.Gidilen guzergahta dik rampalarin olmasi ve cok fazla dur kalk yapilmasi
          2.yarim debriyaj yaparak kalkma
          3.surekli pati yaparak kalkma
          4.aspes malzemesinin kullanilmamasi
          5.dik yokuslarda geri geri cikmak yada dur kalk yapilmasi
          vs...
          Aslinda yeni insignialar dusuk devirde yuksek tork uretiyir bu sorunun olusmamasi lazim
          debriyaj sistiginde araci 2-3 saat sogumaya birakin sonra duzelebilir ama omrunden bayagi bir omur gitmistir

          Servise bunun olmamasi gerektigini ve garanti talebinde bulunun musteri memnuniyeti cercevesinde bildigim kadar siz saglik sektorundesiniz mesleginiz ve yasantiniza ters bir durum

          Tekrar gecmis olsun



          2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ

          Yorum


          • #6
            Ynt: Sanırım Baskı Balatayı Bitirdim

            Orjinal yazı sahibi: FacomX
            Oncelikle gecmis olsun

            Baski balata isi %97 kullanici hatasi
            Ben 300 km baski balatayi bitireni gordum yada 75.000 km de bitenide genelde ortalama 30.000 ile 50.000 km oluyor
            erken balata bitme sebepleri
            1.Gidilen guzergahta dik rampalarin olmasi ve cok fazla dur kalk yapilmasi
            2.yarim debriyaj yaparak kalkma
            3.surekli pati yaparak kalkma
            4.aspes malzemesinin kullanilmamasi
            5.dik yokuslarda geri geri cikmak yada dur kalk yapilmasi
            vs...
            Aslinda yeni insignialar dusuk devirde yuksek tork uretiyir bu sorunun olusmamasi lazim
            debriyaj sistiginde araci 2-3 saat sogumaya birakin sonra duzelebilir ama omrunden bayagi bir omur gitmistir

            Servise bunun olmamasi gerektigini ve garanti talebinde bulunun musteri memnuniyeti cercevesinde bildigim kadar siz saglik sektorundesiniz mesleginiz ve yasantiniza ters bir durum

            Tekrar gecmis olsun
            Çok sevdiğim bir büyüğümün bana verdiği yetkiye dayanarak,3'üncü maddede yazan ''pati'' kelimesinin de ''patinaj'' demek istediniz sanırım.Patinajda Türkçe kelime olmadığından ''kızaklama'' olarak bundan sonra kullanmanızı rica ederim
            https://www.youtube.com/watch?v=Jem11GNnbzg

            ''Fidan dikmek için en iyi zaman yirmi yıl önceydi.Sonraki en iyi zaman ise şimdi'' İhtiyar Balıkçı

            Yorum


            • #7
              Ynt: Sanırım Baskı Balatayı Bitirdim

              Orjinal yazı sahibi: FacomX
              Oncelikle gecmis olsun

              Baski balata isi %97 kullanici hatasi
              Ben 300 km baski balatayi bitireni gordum yada 75.000 km de bitenide genelde ortalama 30.000 ile 50.000 km oluyor
              erken balata bitme sebepleri
              1.Gidilen guzergahta dik rampalarin olmasi ve cok fazla dur kalk yapilmasi
              2.yarim debriyaj yaparak kalkma
              3.surekli pati yaparak kalkma
              4.aspes malzemesinin kullanilmamasi
              5.dik yokuslarda geri geri cikmak yada dur kalk yapilmasi
              vs...
              Aslinda yeni insignialar dusuk devirde yuksek tork uretiyir bu sorunun olusmamasi lazim
              debriyaj sistiginde araci 2-3 saat sogumaya birakin sonra duzelebilir ama omrunden bayagi bir omur gitmistir

              Servise bunun olmamasi gerektigini ve garanti talebinde bulunun musteri memnuniyeti cercevesinde bildigim kadar siz saglik sektorundesiniz mesleginiz ve yasantiniza ters bir durum

              Tekrar gecmis olsun
              fatih bey iyi dilekleriniz için teşekkürler.
              normalde ev ile işyerim arasında kullanmaktayım aracımı yaklaşık 1 km.lik güzergah mahalle arası diyebileceğimiz parke taşlı bir yoldan gelip gidiyorum. problem başlamadan önce rampada kullanmadım, yarım debriyajdan özellikle kaçınırım. aracı aldığımdan beri neredeyse hiç zorlamadım. 1-2 kez ani kalkış yapmışımdır. servis balatadan kaynaklanmayabileceğini söyledi. zaten sabah çekiciye yüklerken gayet normal çalıştı. araç birkaç gün serviste kalacak umarım büyük bir sorun değildir.


              2014 INSINGNIA 1.4 TURBO Sedefli Mahagony Kahve Edition Elegance + Stil Paket + Sunroof Paketi
              2016 MOKKA X 1.6 CDTI AT Amber Turuncu Excellence + Opel Eye + Deri Paketi + Sunroof Paketi

              Yorum


              • #8
                Ynt: Sanırım Baskı Balatayı Bitirdim

                Orjinal yazı sahibi: canbaz
                ....

                Çok sevdiğim bir büyüğümün bana verdiği yetkiye dayanarak,3'üncü maddede yazan ''pati'' kelimesinin de ''patinaj'' demek istediniz sanırım.Patinajda Türkçe kelime olmadığından ''kızaklama'' olarak bundan sonra kullanmanızı rica ederim
                Kök:Fransızca patinage
                TDK da Patinajın açılımı
                Yolun kaygan olması dolayısıyla tekerleklerin dönmesine rağmen taşıtın ilerleyememesi

                Jargonda Pati kullanılıyor ama doğru ifade patinaj , dediğiniz gibi Türkçesi "Kızaklama" biraz anlaşılmıyor olduğu yerde hızlı lastik çevirme yapmayın demek daha doğru olacak



                2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ

                Yorum


                • #9
                  Ynt: Sanırım Baskı Balatayı Bitirdim

                  Orjinal yazı sahibi: FacomX
                  Orjinal yazı sahibi: canbaz
                  ....

                  Çok sevdiğim bir büyüğümün bana verdiği yetkiye dayanarak,3'üncü maddede yazan ''pati'' kelimesinin de ''patinaj'' demek istediniz sanırım.Patinajda Türkçe kelime olmadığından ''kızaklama'' olarak bundan sonra kullanmanızı rica ederim
                  Kök:Fransızca patinage
                  TDK da Patinajın açılımı
                  Yolun kaygan olması dolayısıyla tekerleklerin dönmesine rağmen taşıtın ilerleyememesi

                  Jargonda Pati kullanılıyor ama doğru ifade patinaj , dediğiniz gibi Türkçesi "Kızaklama" biraz anlaşılmıyor olduğu yerde hızlı lastik çevirme yapmayın demek daha doğru olacak
                  haha haha haha haha
                  Bir zamanlar 34 KTN 03 (Biz kırmızı başlıklı kızın hikayesinde bile kurttan yanayız)


                  Kasabadaki en iyi silahşör olunca,herkes sizinle boy ölçüşmek ister cool cool

                  F10 Msport

                  Yorum


                  • #10
                    Ynt: Sanırım Baskı Balatayı Bitirdim

                    Bilemedim hangisi doğru.Keşke bu konuda bize dolu bir bilgi verecek bir üye olsa ...
                    https://www.youtube.com/watch?v=Jem11GNnbzg

                    ''Fidan dikmek için en iyi zaman yirmi yıl önceydi.Sonraki en iyi zaman ise şimdi'' İhtiyar Balıkçı

                    Yorum


                    • #11
                      Ynt: Sanırım Baskı Balatayı Bitirdim

                      Orjinal yazı sahibi: canbaz
                      Bilemedim hangisi doğru.Keşke bu konuda bize dolu bir bilgi verecek bir üye olsa ...



                      2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ

                      Yorum


                      • #12
                        Ynt: Sanırım Baskı Balatayı Bitirdim

                        Arkadaşlar bugün aracımı servisten aldım. Sorun baskı yayındaymış. Yay muhtemelen hatalı malzemem kullanımı nedeniyle çatlamış. Garanti kapsamında rulman ve yay yenilendi. Cumartesi günü Surtaş-Aydın bana Astra CDTI 136 hp test aracını tahsis etti ( http://www.insigniateam.com/forum/in...=15383.new#new ) . Hem beni araçsız bırakmamaları hem de süreçle sürekli bilgilendirilmem takidire değerdi.
                        Dikkatimi çeken diğer bir husus ise Opel Asistance'ı ilk aradığımda ben daha sormadan aracı hemen alabileceklerini, barınma ya da yedek araç sağlayabileceklerini söylemeleri oldu.
                        Her ne kadar araçsız kalmasam da Insignia'ma yeniden kavuştuğum için çok mutluyum.


                        2014 INSINGNIA 1.4 TURBO Sedefli Mahagony Kahve Edition Elegance + Stil Paket + Sunroof Paketi
                        2016 MOKKA X 1.6 CDTI AT Amber Turuncu Excellence + Opel Eye + Deri Paketi + Sunroof Paketi

                        Yorum


                        • #13
                          Ynt: Sanırım Baskı Balatayı Bitirdim

                          Geçmiş olsun. Surtaş müşteri memnuniyeti konusunda çok iyi. Sadece satışta değil, sonrasında ki destek ve ilgi olarakda araçlarının arkasında duruyorlar.

                          Yorum


                          • #14
                            Ynt: Sanırım Baskı Balatayı Bitirdim

                            Geçmiş olsun doktorum



                            2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ

                            Yorum


                            • #15
                              Ynt: Sanırım Baskı Balatayı Bitirdim

                              Orjinal yazı sahibi: Uğur K
                              Geçmiş olsun. Surtaş müşteri memnuniyeti konusunda çok iyi. Sadece satışta değil, sonrasında ki destek ve ilgi olarakda araçlarının arkasında duruyorlar.
                              Orjinal yazı sahibi: FacomX
                              Geçmiş olsun doktorum
                              Teşekkürler beyler.


                              2014 INSINGNIA 1.4 TURBO Sedefli Mahagony Kahve Edition Elegance + Stil Paket + Sunroof Paketi
                              2016 MOKKA X 1.6 CDTI AT Amber Turuncu Excellence + Opel Eye + Deri Paketi + Sunroof Paketi

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X