Arkadaşlar Merhaba ,
İsmim Emre. İstanbul Üsküdar'dan foruma katılıyorum. Özel bir şirkette finansçı olarak çalışıyorum.
2012 Model almış olduğum insignia 1.4 T'de yaşadıklarımı sizlerle paylaşmak istiyorum.
Zonguldak Opel Tümar bayinizden 09/07/2012 tarihinde OPEL Marka İNSİGNİA 1.4 TURBO EDITION ELEGANCE still paket satın aldım. Ancak aldığım araçta 3-4 ay sonra çekiş düşüklüğü fark ettim. Bununla ilgili olarak İstanbul’daki bayini Gediz’lere gittim. Aracı test ettiler turbosunu salyangozuna kadar söküp incelediler ve herhangi bir problem olmadığını söyleyerek beni gönderdiler. Daha sonra aracımı Zonguldak Tümar bayiye götürdüm belirli incelemelerden sonra aracımı tekrar bana geri verdiler ve herhangi bir gözle görülür problem olmadığını söylediler. Şikayetim devam etmesine rağmen başka bir bayii olarak Opel Ataköy’e götürdüm ve oradaki ustalar ve servis yetkilileri araçta bir problem olmadığını herhangi bir işaretini yakmadığını söylediler. Diğer başka aynı model aynı motor İnsignia 1.4 Turbo araçları kullandığımda ve diğer aynı araç kullanan kişilerinde kullandığında aracımın problemli olduğuna kesin olarak kanaat getirdim. Daha sonrasında aynı şikayetle İstanbul Beşiktaştaki Opel Gerçek bayinize gittim. Aracın turbosunun değişmesi gerektiği belirtildi ve değiştirdiler. Araç 1-2 hafta sorunsuz kullandım sonra yine aynı problemi verdi götürdüm bu sefer manifold değişmesi gerekir dediler bu sefer bunu değiştirdiler. Araç 1 hafta düzgün bir şekilde performans sergiliyor daha sonrasında eski halini alıyor. Bu şekilde 4-5 sefer aracımı Gerçek Bayiisine götürdüm ve herhangi bir çözüm üretemediler. Araçta çok hassas sensörler olduğunu ve bir problem olsaydı ikaz yakardı diye belirttiler. Bu esnada Opel Müşteri İlişkilerinden 2 bayan sürekli benimle irtibata geçerek problemin çözülmesi için yetkili servislere yönlendirerek oyalamaya devam ettiler. Tekrardan Zonguldak’taki Tümar bayiisine götürdüm ve bu seferki incelemesinde piston basınçlarında düşüklük tespit ettiler. Bayiiden söylenene göre eğer bu şekilde kullanmaya devam etseymişim az daha yolda kalabilirmişim . Motorun yatak sarabileceğini söylediler. Motorun komple açılması gerektiğini söylediler. Aracım 1,5 aya yakın bu şekilde bayide kaldı ve piston,piston yatağı,subap kapağı gibi motora dair birçok parça değişti.
Motora 31.000 km de rektefiye işlemi gerçekleştirdiler. Yine aracımı aldıktan 1-2 hafta sonra lanet olsunki problem devam etti. Bu süre zarfında da aracımın bakımları markanın yetkili bayi servislerine yaptırmaya devam ettirdim. . Tekrar Opel müşteri ilişkileri ile iletişime geçtiğimde beni incelenmesi için başka bir bayiye yönlendirdiler. İstanbul Üsküdar’daki yeni açılan Global GTC Opel bayisine gittim. Aracın daha önceki bayilerde gelişi güzel bakıldığı ve 1 haftalık incelemelerinden sonrası problemin gaz kelebeğinden oluştuğunu söylediler. Bunun üzerine 1 hafta daha bekledikten sonra parça geldi ve gaz kelebeğinin tümünü değiştirdiler. Yazılım yaptılar ve aracımı teslim ettiler. 10 gün sonra aynı problem işbu ihtarnameyi tarafınıza keşide ettiğim güne kadar devam etmektedir. Özetle aracımı aldığım günden beri 2,5 yılda aynı şikayetle gittiğim 13-14 seferde aracımdaki problem çözülemedi. Her bir bayii farklı bir problem göstererek aracımın motorunda değişmeyen parça kalmadı. olup ciddi değer kaybı oldu. Servislerde kalma süresinde kiraladığım araçların masrafları ve problemin çözülmesi için harcadığım zaman ve para cabasıdır. Yolda kalma korkusu ile aracımı kullanamadım.
Şimdi ise bana Opel Türkiye uzalaşalım 1 yıl ilave garanti ve 1 yıllık bakım teklif ediyorlar. aracımdaki problem çözülemedi ve bana bu şekilde söylüyorlar. aracım garantiden neticede düştü. ve aynı problemi yaşarsam ne olur bilemiyorumda.
resmen mahkemelik oluyoruz.
Düşüncelerinizi almak isterim arkadaşlar.
İsmim Emre. İstanbul Üsküdar'dan foruma katılıyorum. Özel bir şirkette finansçı olarak çalışıyorum.
2012 Model almış olduğum insignia 1.4 T'de yaşadıklarımı sizlerle paylaşmak istiyorum.
Zonguldak Opel Tümar bayinizden 09/07/2012 tarihinde OPEL Marka İNSİGNİA 1.4 TURBO EDITION ELEGANCE still paket satın aldım. Ancak aldığım araçta 3-4 ay sonra çekiş düşüklüğü fark ettim. Bununla ilgili olarak İstanbul’daki bayini Gediz’lere gittim. Aracı test ettiler turbosunu salyangozuna kadar söküp incelediler ve herhangi bir problem olmadığını söyleyerek beni gönderdiler. Daha sonra aracımı Zonguldak Tümar bayiye götürdüm belirli incelemelerden sonra aracımı tekrar bana geri verdiler ve herhangi bir gözle görülür problem olmadığını söylediler. Şikayetim devam etmesine rağmen başka bir bayii olarak Opel Ataköy’e götürdüm ve oradaki ustalar ve servis yetkilileri araçta bir problem olmadığını herhangi bir işaretini yakmadığını söylediler. Diğer başka aynı model aynı motor İnsignia 1.4 Turbo araçları kullandığımda ve diğer aynı araç kullanan kişilerinde kullandığında aracımın problemli olduğuna kesin olarak kanaat getirdim. Daha sonrasında aynı şikayetle İstanbul Beşiktaştaki Opel Gerçek bayinize gittim. Aracın turbosunun değişmesi gerektiği belirtildi ve değiştirdiler. Araç 1-2 hafta sorunsuz kullandım sonra yine aynı problemi verdi götürdüm bu sefer manifold değişmesi gerekir dediler bu sefer bunu değiştirdiler. Araç 1 hafta düzgün bir şekilde performans sergiliyor daha sonrasında eski halini alıyor. Bu şekilde 4-5 sefer aracımı Gerçek Bayiisine götürdüm ve herhangi bir çözüm üretemediler. Araçta çok hassas sensörler olduğunu ve bir problem olsaydı ikaz yakardı diye belirttiler. Bu esnada Opel Müşteri İlişkilerinden 2 bayan sürekli benimle irtibata geçerek problemin çözülmesi için yetkili servislere yönlendirerek oyalamaya devam ettiler. Tekrardan Zonguldak’taki Tümar bayiisine götürdüm ve bu seferki incelemesinde piston basınçlarında düşüklük tespit ettiler. Bayiiden söylenene göre eğer bu şekilde kullanmaya devam etseymişim az daha yolda kalabilirmişim . Motorun yatak sarabileceğini söylediler. Motorun komple açılması gerektiğini söylediler. Aracım 1,5 aya yakın bu şekilde bayide kaldı ve piston,piston yatağı,subap kapağı gibi motora dair birçok parça değişti.
Motora 31.000 km de rektefiye işlemi gerçekleştirdiler. Yine aracımı aldıktan 1-2 hafta sonra lanet olsunki problem devam etti. Bu süre zarfında da aracımın bakımları markanın yetkili bayi servislerine yaptırmaya devam ettirdim. . Tekrar Opel müşteri ilişkileri ile iletişime geçtiğimde beni incelenmesi için başka bir bayiye yönlendirdiler. İstanbul Üsküdar’daki yeni açılan Global GTC Opel bayisine gittim. Aracın daha önceki bayilerde gelişi güzel bakıldığı ve 1 haftalık incelemelerinden sonrası problemin gaz kelebeğinden oluştuğunu söylediler. Bunun üzerine 1 hafta daha bekledikten sonra parça geldi ve gaz kelebeğinin tümünü değiştirdiler. Yazılım yaptılar ve aracımı teslim ettiler. 10 gün sonra aynı problem işbu ihtarnameyi tarafınıza keşide ettiğim güne kadar devam etmektedir. Özetle aracımı aldığım günden beri 2,5 yılda aynı şikayetle gittiğim 13-14 seferde aracımdaki problem çözülemedi. Her bir bayii farklı bir problem göstererek aracımın motorunda değişmeyen parça kalmadı. olup ciddi değer kaybı oldu. Servislerde kalma süresinde kiraladığım araçların masrafları ve problemin çözülmesi için harcadığım zaman ve para cabasıdır. Yolda kalma korkusu ile aracımı kullanamadım.
Şimdi ise bana Opel Türkiye uzalaşalım 1 yıl ilave garanti ve 1 yıllık bakım teklif ediyorlar. aracımdaki problem çözülemedi ve bana bu şekilde söylüyorlar. aracım garantiden neticede düştü. ve aynı problemi yaşarsam ne olur bilemiyorumda.
resmen mahkemelik oluyoruz.
Düşüncelerinizi almak isterim arkadaşlar.
Yorum