Bir kış günü Malatya Sivas arasında seyehat ederken yağdonduran geçidi civarında 20 25 araçlık bir konvoy oluşmuştu.Hiçbiri hareket edemiyordu.içlerinde dört çeker olmayan suv larda vardı.kış lastikliydi çoğu.Bunları geçip geçidin zirvesine yaklaşınca önde bir clio3 ün karı yara yara gittiğini gördük.Adam sahilde geziyor gibiydi İşi bilmekle alakalı biraz sanırım biz nasıl noldu demeden adam gözden kayboldu.(belki kadındı).Açtığı yoldan devam ettik o piloto hiç unutmayacağım
Bence kışlık lastiğiyle alakalıdır ya da palet,zincir tarzı bir şey varmıştır bence.
İnce lastik ölçüsü, kaliteli kar lastiği/zincir/palet ve iyi pilotaj = Karda buzda rahat seyahat
2009 - Cosmo - 2.0 CDTI 160 HP - Flexride - Sunroof - Piyano Lake - Infinity Ses - Spor Deri Koltuklar - BlackVue Cams - DVD 800 - Lite Body Kit - OPC Pedallar ve Sinyal Çerçeveleri - Ayna Altı Işıklandırması - 245-40-19 Lastikler Yazlık: Michelin PSS ve PS3 + Kışlık: Kumho KW27 ve Pirelli Sottozero
Bir kış günü Malatya Sivas arasında seyehat ederken yağdonduran geçidi civarında 20 25 araçlık bir konvoy oluşmuştu.Hiçbiri hareket edemiyordu.içlerinde dört çeker olmayan suv larda vardı.kış lastikliydi çoğu.Bunları geçip geçidin zirvesine yaklaşınca önde bir clio3 ün karı yara yara gittiğini gördük.Adam sahilde geziyor gibiydi İşi bilmekle alakalı biraz sanırım biz nasıl noldu demeden adam gözden kayboldu.(belki kadındı).Açtığı yoldan devam ettik o piloto hiç unutmayacağım
Bence kışlık lastiğiyle alakalıdır ya da palet,zincir tarzı bir şey varmıştır bence.
İnce lastik ölçüsü, kaliteli kar lastiği/zincir/palet ve iyi pilotaj = Karda buzda rahat seyahat
Bir kış günü Malatya Sivas arasında seyehat ederken yağdonduran geçidi civarında 20 25 araçlık bir konvoy oluşmuştu.Hiçbiri hareket edemiyordu.içlerinde dört çeker olmayan suv larda vardı.kış lastikliydi çoğu.Bunları geçip geçidin zirvesine yaklaşınca önde bir clio3 ün karı yara yara gittiğini gördük.Adam sahilde geziyor gibiydi İşi bilmekle alakalı biraz sanırım biz nasıl noldu demeden adam gözden kayboldu.(belki kadındı).Açtığı yoldan devam ettik o piloto hiç unutmayacağım
Bence kışlık lastiğiyle alakalıdır ya da palet,zincir tarzı bir şey varmıştır bence.
Ben bu aralar araçla ilgili birkaç değişiklik düşünüyordum. özellikle kafama takılan bir konu "neden opel kalkışlardaki hantallığı tercih etmiş" konusuydu. arabam bakım için servisteyken ablamın 1,4 polosunu kullandım. özellikle her zaman geçtiğim yolun bir yerinde (dik biryokuş ve kavşak noktası, sokak arası yani mutlaka durulup geçilebilecek bir yer) acaib patinaj yaptım. insigniamla aynı yolu hergün geçerim böyle patinaja hiç düşmedim.
Yani anladım ki Opel'in tercihi boşuna değil. araç ilk başlarda hantal gibi davranıyor ama bununda sebebi var. Gökhan Bey Kardeşim sizin geçtiğiniz insigniaların acaba kaçında sprintbooster vardı bakmak lazım.
Çünkü kar ve buzda maksat patinaja düşmemektir. eğer patinaja bir başlarsanız durduramazsınız. bu nedenle bu gibi cihazları kullanan arkadaşların araçları çok kolaypatinaja düşer ve kenarda kalır...
tabi ben hız konularında kendimi usta saymam ama standart araç kullanmada gayet iyiyimdir. TIR ların bilekenara çekildiği tipilerde araç kullanmışlığım vardır. ya da 4x4 lerin bile çıkarken düşündüğü Karadeniz yayla yollarında...
Kısaca demem o ki: Karda ve çamurda araç kullanmak tecrübe ve donanım işidir. yani adamın biri hummer jiple bile yolda kalabilir.( neredeyse bele kadar karda gidebiliyor bu araç ) ama adamın biride clio ile çatır çatır yol bitirebilir. (kaldıki bu aracın insignianın hiçbirçeşidine göre hiç bir kılasmanda hiçbirşansı olmaz diye düşünüyorum(sonradan yapma değiilse tabi))
Peki aciklama yapayim... araba 2010 model astra j 1.6 turbo manuel flexli bi aracti.. 1500 kg agirlik ve 18 jantlar kumho yazlik lastik vardi.... fakat en onemlisi kumanda masasinda tecrubeli pilot gokhan vardi)
Yorum