Öncelikle herkese merhaba.Siteye yeni kayıt oldum.Adım kerem.Memleket Sakarya.Ankarada üniversite öğrencisiyim.
.
2010 model 160 hp lik bir insignia ya sahibim.
Aracım şuan 156 binde.150 binde turbo arazası sonucu servis dışında tamir edildi.Bugun başıma bir sıkıntı geldi ve sizlere sormak istedim.Motor ısınmıştı ve araca tam gaz yüklendim.Bu sırada çatur çutur sesler geldi motordan,arıza hatası verdi.Turbo da bununla beraber devre dışı kaldı.Aracı stop edip çalıştırdığımda turbo devreye girdi.Sonrasında bir ustaya gidip cihaza bağlantım ve sorunun bana yakıt kirliliği olduğunu söyledi.Bir istasyona gidip enjektor ya da sistem temizleyici alıp depoyu tam doldurmamı istedi.Şuan bir sorun yok görünürde.Ama içim rahat değil.Bir de turboyu tamir ettirdiğim zaman usta istersen basıncı arttırıp daha fazla performans alabilirsin demişti.Bende onaylamıştım.Bu işlemi turbonun açısını hafif kaydırarak yaptı.Bu durum bir sıkıntı yaratır mı?(Bu konuda pek bilgim yok ama basıncı 1.5 ten 1.6 bar a çekmişti sanırım)
Yorumlarınız ve cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.
.
2010 model 160 hp lik bir insignia ya sahibim.
Aracım şuan 156 binde.150 binde turbo arazası sonucu servis dışında tamir edildi.Bugun başıma bir sıkıntı geldi ve sizlere sormak istedim.Motor ısınmıştı ve araca tam gaz yüklendim.Bu sırada çatur çutur sesler geldi motordan,arıza hatası verdi.Turbo da bununla beraber devre dışı kaldı.Aracı stop edip çalıştırdığımda turbo devreye girdi.Sonrasında bir ustaya gidip cihaza bağlantım ve sorunun bana yakıt kirliliği olduğunu söyledi.Bir istasyona gidip enjektor ya da sistem temizleyici alıp depoyu tam doldurmamı istedi.Şuan bir sorun yok görünürde.Ama içim rahat değil.Bir de turboyu tamir ettirdiğim zaman usta istersen basıncı arttırıp daha fazla performans alabilirsin demişti.Bende onaylamıştım.Bu işlemi turbonun açısını hafif kaydırarak yaptı.Bu durum bir sıkıntı yaratır mı?(Bu konuda pek bilgim yok ama basıncı 1.5 ten 1.6 bar a çekmişti sanırım)
Yorumlarınız ve cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.
Yorum