Duyuru

Collapse
No announcement yet.

1.6 T 180 HP VE SİDİ 170 HP EN YÜKSEK TORK DEVİR ARALIKLARI HAKKINDA...

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • 1.6 T 180 HP VE SİDİ 170 HP EN YÜKSEK TORK DEVİR ARALIKLARI HAKKINDA...

    Değerli kardeşlerim,bizim İnsignia araçlarımız en yüksek torkunu 1500-5500 devirleri arasında 230 nm olarak verirken,yeni sidi motor 1650-3200 devirler arasında 260 nm tork olarak vermekte.Kafama takılan olay eski İnsignia performans olarak daha iyi o zaman. 0-100 değerleri de onu söylüyor zaten. Eskisi 8.9 sn iken yenisinin manueli 9.2 sn. Aracımı nasip olursa 2-3 yıl daha kullanırım,sonra makyajlı kasa İnsignia düşünüyorum ama bu iş canımı sıktı doğrusu. alala 1650-3200 devir aralığı az değil mi? Dizel gibi olmuş sanki... dknow
    2009 1.6 T 180 hp Edition Elegance,Sprintbooster,BMC kutuiçi spor filtre,KitMTM Keihin Enjektör,1.8 MB Genius Max regülatör...

  • #2
    Ynt: 1.6 T 180 HP VE SİDİ 170 HP EN YÜKSEK TORK DEVİR ARALIKLARI HAKKINDA...

    0,3 saniye için üzülmeye değmez Yeni Insignia gayet iyi
    InsigniaTEAM

    Yorum


    • #3
      Ynt: 1.6 T 180 HP VE SİDİ 170 HP EN YÜKSEK TORK DEVİR ARALIKLARI HAKKINDA...

      Orjinal yazı sahibi: cagri
      0,3 saniye için üzülmeye değmez Yeni Insignia gayet iyi
      Çağrı'm doğru söylersin de eskisi ta 5500 devire kadar o torku verirken yenisi neden 3200 devirde kaldı acaba? Geçenki yarıştığım Audi A4 de 1750-2500 arası en yüksek torkunu veriyor ama 2500 devirden sonra tork düşüp gidince bizle yarışamıyorlar. Mesela yeni İnsignia ve Audi yarışında durum nasıl olur acaba?
      2009 1.6 T 180 hp Edition Elegance,Sprintbooster,BMC kutuiçi spor filtre,KitMTM Keihin Enjektör,1.8 MB Genius Max regülatör...

      Yorum


      • #4
        Ynt: 1.6 T 180 HP VE SİDİ 170 HP EN YÜKSEK TORK DEVİR ARALIKLARI HAKKINDA...

        benim kafamdada soru işaretleri oluştu ?? Aracı ilk aldığımda 2.0 160hp insignia ile ufak bir hız denemesi yaptık çok rahat geçtim ! eski insignia ile bit test yapsak fena olmaz aslında

        Yorum


        • #5
          Ynt: 1.6 T 180 HP VE SİDİ 170 HP EN YÜKSEK TORK DEVİR ARALIKLARI HAKKINDA...

          Orjinal yazı sahibi: yusuf_25
          benim kafamdada soru işaretleri oluştu ?? Aracı ilk aldığımda 2.0 160hp insignia ile ufak bir hız denemesi yaptık çok rahat geçtim ! eski insignia ile bit test yapsak fena olmaz aslında
          Kesinlikle

          Yorum


          • #6
            Ynt: 1.6 T 180 HP VE SİDİ 170 HP EN YÜKSEK TORK DEVİR ARALIKLARI HAKKINDA...

            Orjinal yazı sahibi: yusuf_25
            benim kafamdada soru işaretleri oluştu ?? Aracı ilk aldığımda 2.0 160hp insignia ile ufak bir hız denemesi yaptık çok rahat geçtim ! eski insignia ile bit test yapsak fena olmaz aslında
            Sizin fırsatınız olursa çok iyi olur gerçekten. 0-100 ve ara hızlanmalarda nasıl oluyor görmüş oluruz.
            2009 1.6 T 180 hp Edition Elegance,Sprintbooster,BMC kutuiçi spor filtre,KitMTM Keihin Enjektör,1.8 MB Genius Max regülatör...

            Yorum


            • #7
              Ynt: 1.6 T 180 HP VE SİDİ 170 HP EN YÜKSEK TORK DEVİR ARALIKLARI HAKKINDA...

              opel e kızdığım nokta işte tam bu nokta! bmw ile aynı hacim aynı hp birisi 7.6 üstelik otomatikken diğeri 9.2 sn üstelik manuel....
              F30 Sport+

              Yorum


              • #8
                Ynt: 1.6 T 180 HP VE SİDİ 170 HP EN YÜKSEK TORK DEVİR ARALIKLARI HAKKINDA...

                Gene bu forumda bulduğum bir güç-tork grafiğinde eski 180'in torku 2200 gibi başlayıp 5500'de bitiyordu. Ancak SIDI 170'in torku 1650'de başlıyor ve turboboost sayesinde yani geçici olarak 280'e çıkıyor ve 4250'ye kadar devam ediyor. Bu yüzden ilk 2 viteste çabucak antipatinaj devreye giriyordu, yazılım güncellemesiyle bu sorunu çözdüler.


                Insignia Cosmo 1.6 SIDI MT Su Mavisi + Sprint Booster + LED Aydınlatma + OPC Pedal Seti ve Sinyal Çerçevesi + Çift Çıkış Egzoz + Spoiler + BMC Kutu İçi Hava Filtresi + ATE PowerDisc

                Yorum


                • #9
                  Ynt: 1.6 T 180 HP VE SİDİ 170 HP EN YÜKSEK TORK DEVİR ARALIKLARI HAKKINDA...

                  Orjinal yazı sahibi: Gökhan_55
                  opel e kızdığım nokta işte tam bu nokta! bmw ile aynı hacim aynı hp birisi 7.6 üstelik otomatikken diğeri 9.2 sn üstelik manuel....
                  Aynen Gökhan kardeşim. Aynı motor olmasına rağmen adamlar 8.9 saniyeyi düşürmek yerine 9.2 saniyeye çıkarmışlar.
                  2009 1.6 T 180 hp Edition Elegance,Sprintbooster,BMC kutuiçi spor filtre,KitMTM Keihin Enjektör,1.8 MB Genius Max regülatör...

                  Yorum


                  • #10
                    Ynt: 1.6 T 180 HP VE SİDİ 170 HP EN YÜKSEK TORK DEVİR ARALIKLARI HAKKINDA...

                    Orjinal yazı sahibi: HaniBanaDemiş
                    Gene bu forumda bulduğum bir güç-tork grafiğinde eski 180'in torku 2200 gibi başlayıp 5500'de bitiyordu. Ancak SIDI 170'in torku 1650'de başlıyor ve turboboost sayesinde yani geçici olarak 280'e çıkıyor ve 4250'ye kadar devam ediyor. Bu yüzden ilk 2 viteste çabucak antipatinaj devreye giriyordu, yazılım güncellemesiyle bu sorunu çözdüler.
                    Bu değer çözüm sonrası ne oldu bilgimiz var mı?

                    Yorum


                    • #11
                      Ynt: 1.6 T 180 HP VE SİDİ 170 HP EN YÜKSEK TORK DEVİR ARALIKLARI HAKKINDA...

                      Orjinal yazı sahibi: tornado
                      Orjinal yazı sahibi: Gökhan_55
                      opel e kızdığım nokta işte tam bu nokta! bmw ile aynı hacim aynı hp birisi 7.6 üstelik otomatikken diğeri 9.2 sn üstelik manuel....

                      Aynen Gökhan kardeşim. Aynı motor olmasına rağmen adamlar 8.9 saniyeyi düşürmek yerine 9.2 saniyeye çıkarmışlar.
                      BMW nin ağırlık ve aktarma avantajları bu fark için önemli etken
                      Geçtiğimiz hafta çok net yaşadık
                      Ama Opel'in platformlarda (ağırlık için) ve aktarmada çok önemli atılım yapması lazım.
                      Yoksa bu konularda fransız ve japonlar gibi tamamen rekabet dışında kalacak.
                      donanım ve fiyat dışında bir satış avantajı kalmayacak

                      Yorum


                      • #12
                        Ynt: 1.6 T 180 HP VE SİDİ 170 HP EN YÜKSEK TORK DEVİR ARALIKLARI HAKKINDA...

                        Orjinal yazı sahibi: Funkyair
                        Orjinal yazı sahibi: HaniBanaDemiş
                        Gene bu forumda bulduğum bir güç-tork grafiğinde eski 180'in torku 2200 gibi başlayıp 5500'de bitiyordu. Ancak SIDI 170'in torku 1650'de başlıyor ve turboboost sayesinde yani geçici olarak 280'e çıkıyor ve 4250'ye kadar devam ediyor. Bu yüzden ilk 2 viteste çabucak antipatinaj devreye giriyordu, yazılım güncellemesiyle bu sorunu çözdüler.
                        Bu değer çözüm sonrası ne oldu bilgimiz var mı?
                        Hayır maalesef öyle bir bilgi yok. Servisler de program içeriğini ayrıntılı bilemiyorlar. Onlara gelen talimat ve dvd sayesinde durumu öğreniyorlar. Ben bir kaç kere güncelleme ne zaman diye sormuştum da bana bize böyle bir bilgi gelmedi demişlerdi.

                        Yakıt tüketimi ve motor esnekliği-performansını karşılaştırabilecek kadar çok kullanamadım. Tek söyleyebileceğim antipantinaj artık ilk 2 viteste zırt-pırt devreye girip gaz kesmiyor.


                        Insignia Cosmo 1.6 SIDI MT Su Mavisi + Sprint Booster + LED Aydınlatma + OPC Pedal Seti ve Sinyal Çerçevesi + Çift Çıkış Egzoz + Spoiler + BMC Kutu İçi Hava Filtresi + ATE PowerDisc

                        Yorum


                        • #13
                          Ynt: 1.6 T 180 HP VE SİDİ 170 HP EN YÜKSEK TORK DEVİR ARALIKLARI HAKKINDA...

                          Orjinal yazı sahibi: Funkyair
                          Orjinal yazı sahibi: tornado
                          Orjinal yazı sahibi: Gökhan_55
                          opel e kızdığım nokta işte tam bu nokta! bmw ile aynı hacim aynı hp birisi 7.6 üstelik otomatikken diğeri 9.2 sn üstelik manuel....

                          Aynen Gökhan kardeşim. Aynı motor olmasına rağmen adamlar 8.9 saniyeyi düşürmek yerine 9.2 saniyeye çıkarmışlar.
                          BMW nin ağırlık ve aktarma avantajları bu fark için önemli etken
                          Geçtiğimiz hafta çok net yaşadık
                          Ama Opel'in platformlarda (ağırlık için) ve aktarmada çok önemli atılım yapması lazım.
                          Yoksa bu konularda fransız ve japonlar gibi tamamen rekabet dışında kalacak.
                          donanım ve fiyat dışında bir satış avantajı kalmayacak



                          Kesinlikle haklısınız. Opel, İnsignia'nın ağırlığını 100 kg kadar azaltmalı ve aktarma organlarını,şanzumanlarını da yenilemeli. Yeni Passat 1.4 TSİ 150 bg ve 250 nm torka sahip,85 kg daha hafif ve 0-100 8.4 sn imiş. İnsignia'nın efsaneliği kısa zamanda biter bu gidişle...
                          2009 1.6 T 180 hp Edition Elegance,Sprintbooster,BMC kutuiçi spor filtre,KitMTM Keihin Enjektör,1.8 MB Genius Max regülatör...

                          Yorum


                          • #14
                            Ynt: 1.6 T 180 HP VE SİDİ 170 HP EN YÜKSEK TORK DEVİR ARALIKLARI HAKKINDA...

                            Tork aracı max. hp ye taşımak için bir etkendir. Nice tork fakiri araç var ama performans olarak araç emsallerine boy boy giydiyor. Amacınız esnek hızlanma ise tork ciddi bir avantajdır ama performanslı kullanımsa önemli olan hp gücü ve vites oranıdır.
                            İnsignia 1650 - 3200 devirde 260 tork overboost ile 280 tork veriyor ama max. hp yide 4250 devir gibi bir aralıkta bu gücü veriyor bu kadar erken güç veren bir araç için üst devirlerde torkun önemi yoktur zaten max. hp yi tork cinsine çevirirseniz çok daha fazlası çıkar.
                            80 -120 hızlanması 5. viteste yapuldığında makyajlı Insignia, makyajsız kasaya 3 saniye kadar bir fark atıyordu sadece 40 km/h lık bir esnek hızlanmada bu farkı atması güzel bir mühendislik gelişme.

                            Opel artık daha hafif platform, daha fazla aktarma gelişmesi ve daha iyi bir şanzıman yapması lazım. Mevcut gelişmeler sonunda yeni kasa Insignia'da sadece platformdan kaynaklı 80 kg bir hafiflik olacağını söyleniyordu. Bunun üstüne aktarma iyileştirilmesi ve GM'nin geliştirdiği 8 ileri otomatik ve 6 ileri çift kavramalarla kombine edilirse şaka gibi değerler ortaya çıkabilir.

                            Son olarak 0-100 hızlanmasında şanzıman, son hızda da motor konuşur.

                            Herkese kazasız belasız sürüşler
                            2015 Audi A4 2.0 Tdi 190 Hp Sport Quattro

                            Yorum


                            • #15
                              Ynt: 1.6 T 180 HP VE SİDİ 170 HP EN YÜKSEK TORK DEVİR ARALIKLARI HAKKINDA...

                              Orjinal yazı sahibi: smg05
                              Tork aracı max. hp ye taşımak için bir etkendir. Nice tork fakiri araç var ama performans olarak araç emsallerine boy boy giydiyor. Amacınız esnek hızlanma ise tork ciddi bir avantajdır ama performanslı kullanımsa önemli olan hp gücü ve vites oranıdır.
                              İnsignia 1650 - 3200 devirde 260 tork overboost ile 280 tork veriyor ama max. hp yide 4250 devir gibi bir aralıkta bu gücü veriyor bu kadar erken güç veren bir araç için üst devirlerde torkun önemi yoktur zaten max. hp yi tork cinsine çevirirseniz çok daha fazlası çıkar.
                              80 -120 hızlanması 5. viteste yapuldığında makyajlı Insignia, makyajsız kasaya 3 saniye kadar bir fark atıyordu sadece 40 km/h lık bir esnek hızlanmada bu farkı atması güzel bir mühendislik gelişme.

                              Opel artık daha hafif platform, daha fazla aktarma gelişmesi ve daha iyi bir şanzıman yapması lazım. Mevcut gelişmeler sonunda yeni kasa Insignia'da sadece platformdan kaynaklı 80 kg bir hafiflik olacağını söyleniyordu. Bunun üstüne aktarma iyileştirilmesi ve GM'nin geliştirdiği 8 ileri otomatik ve 6 ileri çift kavramalarla kombine edilirse şaka gibi değerler ortaya çıkabilir.

                              Son olarak 0-100 hızlanmasında şanzıman, son hızda da motor konuşur.

                              Herkese kazasız belasız sürüşler
                              Kullanıp görmek lazım artık.Ne zaman nasip olur denemek bakalım...
                              2009 1.6 T 180 hp Edition Elegance,Sprintbooster,BMC kutuiçi spor filtre,KitMTM Keihin Enjektör,1.8 MB Genius Max regülatör...

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X