Değerli kardeşlerim,bizim İnsignia araçlarımız en yüksek torkunu 1500-5500 devirleri arasında 230 nm olarak verirken,yeni sidi motor 1650-3200 devirler arasında 260 nm tork olarak vermekte.Kafama takılan olay eski İnsignia performans olarak daha iyi o zaman. 0-100 değerleri de onu söylüyor zaten. Eskisi 8.9 sn iken yenisinin manueli 9.2 sn. Aracımı nasip olursa 2-3 yıl daha kullanırım,sonra makyajlı kasa İnsignia düşünüyorum ama bu iş canımı sıktı doğrusu. alala 1650-3200 devir aralığı az değil mi? Dizel gibi olmuş sanki... dknow
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
1.6 T 180 HP VE SİDİ 170 HP EN YÜKSEK TORK DEVİR ARALIKLARI HAKKINDA...
Collapse
X
-
Ynt: 1.6 T 180 HP VE SİDİ 170 HP EN YÜKSEK TORK DEVİR ARALIKLARI HAKKINDA...
Orjinal yazı sahibi: cagri0,3 saniye için üzülmeye değmez Yeni Insignia gayet iyi2009 1.6 T 180 hp Edition Elegance,Sprintbooster,BMC kutuiçi spor filtre,KitMTM Keihin Enjektör,1.8 MB Genius Max regülatör...
Yorum
-
Ynt: 1.6 T 180 HP VE SİDİ 170 HP EN YÜKSEK TORK DEVİR ARALIKLARI HAKKINDA...
benim kafamdada soru işaretleri oluştu ?? Aracı ilk aldığımda 2.0 160hp insignia ile ufak bir hız denemesi yaptık çok rahat geçtim ! eski insignia ile bit test yapsak fena olmaz aslında
Yorum
-
Ynt: 1.6 T 180 HP VE SİDİ 170 HP EN YÜKSEK TORK DEVİR ARALIKLARI HAKKINDA...
Orjinal yazı sahibi: yusuf_25benim kafamdada soru işaretleri oluştu ?? Aracı ilk aldığımda 2.0 160hp insignia ile ufak bir hız denemesi yaptık çok rahat geçtim ! eski insignia ile bit test yapsak fena olmaz aslında
Yorum
-
Ynt: 1.6 T 180 HP VE SİDİ 170 HP EN YÜKSEK TORK DEVİR ARALIKLARI HAKKINDA...
Orjinal yazı sahibi: yusuf_25benim kafamdada soru işaretleri oluştu ?? Aracı ilk aldığımda 2.0 160hp insignia ile ufak bir hız denemesi yaptık çok rahat geçtim ! eski insignia ile bit test yapsak fena olmaz aslında2009 1.6 T 180 hp Edition Elegance,Sprintbooster,BMC kutuiçi spor filtre,KitMTM Keihin Enjektör,1.8 MB Genius Max regülatör...
Yorum
-
Ynt: 1.6 T 180 HP VE SİDİ 170 HP EN YÜKSEK TORK DEVİR ARALIKLARI HAKKINDA...
Gene bu forumda bulduğum bir güç-tork grafiğinde eski 180'in torku 2200 gibi başlayıp 5500'de bitiyordu. Ancak SIDI 170'in torku 1650'de başlıyor ve turboboost sayesinde yani geçici olarak 280'e çıkıyor ve 4250'ye kadar devam ediyor. Bu yüzden ilk 2 viteste çabucak antipatinaj devreye giriyordu, yazılım güncellemesiyle bu sorunu çözdüler.
Insignia Cosmo 1.6 SIDI MT Su Mavisi + Sprint Booster + LED Aydınlatma + OPC Pedal Seti ve Sinyal Çerçevesi + Çift Çıkış Egzoz + Spoiler + BMC Kutu İçi Hava Filtresi + ATE PowerDisc
Yorum
-
Ynt: 1.6 T 180 HP VE SİDİ 170 HP EN YÜKSEK TORK DEVİR ARALIKLARI HAKKINDA...
Orjinal yazı sahibi: Gökhan_55opel e kızdığım nokta işte tam bu nokta! bmw ile aynı hacim aynı hp birisi 7.6 üstelik otomatikken diğeri 9.2 sn üstelik manuel....2009 1.6 T 180 hp Edition Elegance,Sprintbooster,BMC kutuiçi spor filtre,KitMTM Keihin Enjektör,1.8 MB Genius Max regülatör...
Yorum
-
Ynt: 1.6 T 180 HP VE SİDİ 170 HP EN YÜKSEK TORK DEVİR ARALIKLARI HAKKINDA...
Orjinal yazı sahibi: HaniBanaDemişGene bu forumda bulduğum bir güç-tork grafiğinde eski 180'in torku 2200 gibi başlayıp 5500'de bitiyordu. Ancak SIDI 170'in torku 1650'de başlıyor ve turboboost sayesinde yani geçici olarak 280'e çıkıyor ve 4250'ye kadar devam ediyor. Bu yüzden ilk 2 viteste çabucak antipatinaj devreye giriyordu, yazılım güncellemesiyle bu sorunu çözdüler.
Yorum
-
Ynt: 1.6 T 180 HP VE SİDİ 170 HP EN YÜKSEK TORK DEVİR ARALIKLARI HAKKINDA...
Orjinal yazı sahibi: tornadoOrjinal yazı sahibi: Gökhan_55opel e kızdığım nokta işte tam bu nokta! bmw ile aynı hacim aynı hp birisi 7.6 üstelik otomatikken diğeri 9.2 sn üstelik manuel....
Aynen Gökhan kardeşim. Aynı motor olmasına rağmen adamlar 8.9 saniyeyi düşürmek yerine 9.2 saniyeye çıkarmışlar.
Geçtiğimiz hafta çok net yaşadık
Ama Opel'in platformlarda (ağırlık için) ve aktarmada çok önemli atılım yapması lazım.
Yoksa bu konularda fransız ve japonlar gibi tamamen rekabet dışında kalacak.
donanım ve fiyat dışında bir satış avantajı kalmayacak
Yorum
-
Ynt: 1.6 T 180 HP VE SİDİ 170 HP EN YÜKSEK TORK DEVİR ARALIKLARI HAKKINDA...
Orjinal yazı sahibi: FunkyairOrjinal yazı sahibi: HaniBanaDemişGene bu forumda bulduğum bir güç-tork grafiğinde eski 180'in torku 2200 gibi başlayıp 5500'de bitiyordu. Ancak SIDI 170'in torku 1650'de başlıyor ve turboboost sayesinde yani geçici olarak 280'e çıkıyor ve 4250'ye kadar devam ediyor. Bu yüzden ilk 2 viteste çabucak antipatinaj devreye giriyordu, yazılım güncellemesiyle bu sorunu çözdüler.
Yakıt tüketimi ve motor esnekliği-performansını karşılaştırabilecek kadar çok kullanamadım. Tek söyleyebileceğim antipantinaj artık ilk 2 viteste zırt-pırt devreye girip gaz kesmiyor.
Insignia Cosmo 1.6 SIDI MT Su Mavisi + Sprint Booster + LED Aydınlatma + OPC Pedal Seti ve Sinyal Çerçevesi + Çift Çıkış Egzoz + Spoiler + BMC Kutu İçi Hava Filtresi + ATE PowerDisc
Yorum
-
Ynt: 1.6 T 180 HP VE SİDİ 170 HP EN YÜKSEK TORK DEVİR ARALIKLARI HAKKINDA...
Orjinal yazı sahibi: FunkyairOrjinal yazı sahibi: tornadoOrjinal yazı sahibi: Gökhan_55opel e kızdığım nokta işte tam bu nokta! bmw ile aynı hacim aynı hp birisi 7.6 üstelik otomatikken diğeri 9.2 sn üstelik manuel....
Aynen Gökhan kardeşim. Aynı motor olmasına rağmen adamlar 8.9 saniyeyi düşürmek yerine 9.2 saniyeye çıkarmışlar.
Geçtiğimiz hafta çok net yaşadık
Ama Opel'in platformlarda (ağırlık için) ve aktarmada çok önemli atılım yapması lazım.
Yoksa bu konularda fransız ve japonlar gibi tamamen rekabet dışında kalacak.
donanım ve fiyat dışında bir satış avantajı kalmayacak
Kesinlikle haklısınız. Opel, İnsignia'nın ağırlığını 100 kg kadar azaltmalı ve aktarma organlarını,şanzumanlarını da yenilemeli. Yeni Passat 1.4 TSİ 150 bg ve 250 nm torka sahip,85 kg daha hafif ve 0-100 8.4 sn imiş. İnsignia'nın efsaneliği kısa zamanda biter bu gidişle...
2009 1.6 T 180 hp Edition Elegance,Sprintbooster,BMC kutuiçi spor filtre,KitMTM Keihin Enjektör,1.8 MB Genius Max regülatör...
Yorum
-
Ynt: 1.6 T 180 HP VE SİDİ 170 HP EN YÜKSEK TORK DEVİR ARALIKLARI HAKKINDA...
Tork aracı max. hp ye taşımak için bir etkendir. Nice tork fakiri araç var ama performans olarak araç emsallerine boy boy giydiyor. Amacınız esnek hızlanma ise tork ciddi bir avantajdır ama performanslı kullanımsa önemli olan hp gücü ve vites oranıdır.
İnsignia 1650 - 3200 devirde 260 tork overboost ile 280 tork veriyor ama max. hp yide 4250 devir gibi bir aralıkta bu gücü veriyor bu kadar erken güç veren bir araç için üst devirlerde torkun önemi yoktur zaten max. hp yi tork cinsine çevirirseniz çok daha fazlası çıkar.
80 -120 hızlanması 5. viteste yapuldığında makyajlı Insignia, makyajsız kasaya 3 saniye kadar bir fark atıyordu sadece 40 km/h lık bir esnek hızlanmada bu farkı atması güzel bir mühendislik gelişme.
Opel artık daha hafif platform, daha fazla aktarma gelişmesi ve daha iyi bir şanzıman yapması lazım. Mevcut gelişmeler sonunda yeni kasa Insignia'da sadece platformdan kaynaklı 80 kg bir hafiflik olacağını söyleniyordu. Bunun üstüne aktarma iyileştirilmesi ve GM'nin geliştirdiği 8 ileri otomatik ve 6 ileri çift kavramalarla kombine edilirse şaka gibi değerler ortaya çıkabilir.
Son olarak 0-100 hızlanmasında şanzıman, son hızda da motor konuşur.
Herkese kazasız belasız sürüşler2015 Audi A4 2.0 Tdi 190 Hp Sport Quattro
Yorum
-
Ynt: 1.6 T 180 HP VE SİDİ 170 HP EN YÜKSEK TORK DEVİR ARALIKLARI HAKKINDA...
Orjinal yazı sahibi: smg05Tork aracı max. hp ye taşımak için bir etkendir. Nice tork fakiri araç var ama performans olarak araç emsallerine boy boy giydiyor. Amacınız esnek hızlanma ise tork ciddi bir avantajdır ama performanslı kullanımsa önemli olan hp gücü ve vites oranıdır.
İnsignia 1650 - 3200 devirde 260 tork overboost ile 280 tork veriyor ama max. hp yide 4250 devir gibi bir aralıkta bu gücü veriyor bu kadar erken güç veren bir araç için üst devirlerde torkun önemi yoktur zaten max. hp yi tork cinsine çevirirseniz çok daha fazlası çıkar.
80 -120 hızlanması 5. viteste yapuldığında makyajlı Insignia, makyajsız kasaya 3 saniye kadar bir fark atıyordu sadece 40 km/h lık bir esnek hızlanmada bu farkı atması güzel bir mühendislik gelişme.
Opel artık daha hafif platform, daha fazla aktarma gelişmesi ve daha iyi bir şanzıman yapması lazım. Mevcut gelişmeler sonunda yeni kasa Insignia'da sadece platformdan kaynaklı 80 kg bir hafiflik olacağını söyleniyordu. Bunun üstüne aktarma iyileştirilmesi ve GM'nin geliştirdiği 8 ileri otomatik ve 6 ileri çift kavramalarla kombine edilirse şaka gibi değerler ortaya çıkabilir.
Son olarak 0-100 hızlanmasında şanzıman, son hızda da motor konuşur.
Herkese kazasız belasız sürüşler2009 1.6 T 180 hp Edition Elegance,Sprintbooster,BMC kutuiçi spor filtre,KitMTM Keihin Enjektör,1.8 MB Genius Max regülatör...
Yorum
Yorum