Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Ve Debriyaj Balatası 24.000 de bitti :(

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • Ynt: Ve Debriyaj Balatası 24.000 de bitti

    ben hala kullanıcı hatası mı yoksa kullanılan parça hatası mı karar veremedim şahsen?
    sonuçta 230 torku olan bir motor var bu arabada.. 180 ps de güce sahip..
    ben kendi aracımda bir kez bile koku vs esamesini duymadım..?


    F20 116i Sportline Deep Sea Edition

    Yorum


    • Ynt: Ve Debriyaj Balatası 24.000 de bitti

      yine debriyaj konusu.....!! 2006 model ford focus tdci aracımı eylül 2005 te aldım yaklaşık 32 000 km de debriyaj problemi yaşadım..(kullanıcı hatası olmadığını açıklayayım)...ve garantiden değiştiremedim..sebebide :kullanıcı hatası olmadığını ispat edememem..
      şimdi sonuçları irdeleyelim..
      ford gibi güçlü bir otomobil devi ,hatalı debriyaj üreten bir firmadan parça almış..¿
      otoya adapte etmiş.. Bende o aracı alarak hata işledim.. Forda ölümmmmmmmmmmmm.. ??????
      2 . aracımıda alarak Forda ölüm kampayasına devam ettim paramla öldüreceğim Ford 'u ...........!!!!!!
      onuda 26 000 km satarak ilk görüşte etkilendiğim insignia yı aldım.. 1.6 T cosmo sunroof ilave paket..dizelden benzine geçince sarfiyat delirtti.. param cebime battı dizel insigniamı filodan aldım ....
      ilk aracımda bende geri ve yokuşta kalkarken koku duyuyordum..fakat bu aracımda duymuyorum.
      Kendimce sebeplerim ..(kısaca tespitlerim)
      ___ 1.6 T kasa ağır motor turboya geçemden kasayı kaldırmıyor.. debriyaj balatalarıda doğaya dost olsun diye asbesti fren balatalarında ve debriyaj balatalarından kaldırdıklarından dolayı balatalar yumuşak ..problem ondan kaynaklanıyor.. bu ford opel veya herhangi bir araçta ortaya çıkabilir..bunu nasıl çözeriz kullanıcı olarak bilmiyorum bilen varsa açıklasın lütfen..
      ikinci tespitim..____ trafik yoğun olan şehirlerde dur kalklarda ufakta olsa debriayaja basılsa yada üstünde tutulsa debriayaj daha çabuk sıyırıyor.. yokuşlarda kalkışlarda. düz yada geri geri dikkatli kalkılması..aracı zorlama yapmadan kaldrımalı..___
      bunun insignia görülmesi aracın ağır olması.. maliyet hesabı yapılıp otoyu ucuz satmak için.. belki bazı parçalarda iktisada gidilmesi sonucunda parçaların kalitesinin düşük olması.. Yorum sizin ilave edeceğiniz yada aksini ispatlayacağınız bir hadise varsa ..öğrenmek için can atarım..
      Dünya üzerinde bir çok araçta sorun var.. hatta bazı firmalar araçlarını geri bile çağırdı ..Bizim İnsignia larda efendim ben 85 000 tl verdim sorunsuz araç istiyorum demek biraz bence ayıp oluyor gibi geliyor..emsallerini kıyasladıkmı 120 000 tl vermem gerekiyordu
      ben daha az verdim haliyle birşeyler olacak.. katlanamıyorsam gider 120 000 veririm aynı konfora binmeye çalışırım tabi daha az sorunsuz olarak . değermi değmezmi herkesin kendi yorumu.. bana göre yeterli olan başkasına yeterli gelmez.
      KISACA ŞUNU SÖYLERİM :.... NE KADAR EKMEK .. O KADAR KÖFTE
      parama göre binebileceğim en iyi arabayı aldım diye düşünüyorum.. herkesin fikrine saygılıyım. buda benimkisi
      SAYGILARRRR...
      2015 Honda  CRV  1.6 160 hp Akıllı 4x4 9 ileri zf şanzıman .. vs vs  (görmemişin... :P )

      Görelim Mevlam neyler .. Neylerse güzel eyler
      [center]

      Yorum


      • Ynt: Ve Debriyaj Balatası 24.000 de bitti

        geri geri yokuş çıkarken lütfen TC yi kapatın aracın bariz rahatladığını göreceksiniz.
        Aşk çok yakar dediler usta tüp mü taktırsak?

        Yorum


        • Ynt: Ve Debriyaj Balatası 24.000 de bitti

          Orjinal yazı sahibi: corail
          ben hala kullanıcı hatası mı yoksa kullanılan parça hatası mı karar veremedim şahsen?
          sonuçta 230 torku olan bir motor var bu arabada.. 180 ps de güce sahip..
          ben kendi aracımda bir kez bile koku vs esamesini duymadım..?

          - nasıl kullandığımızı bile bilmeden servis elemanı gibi kullanıcı hatası demek kolay. en az 15 yıldır araba kullanıyorum ve ilk kez debryaj balatası btiriyorum. ilk aracımı 12 yıl kullandım ve debriyaj balatası ile ilgili sorun olmadan sattım.
          -aracım daha 10000 olmadan beni yolda bıraktı, şehirler arası yolda sabit hızla giderken araç bozuldu. sonuç= çekici geldi (kullanıcı hatası mı?) size göre kullanıcı hatası olmalı, ne de olsa sizin araç bozulmadı.
          - ayrıca 2 defa arka fren balataları ve diskler değişti, yok yok bu da kullanıcı hatası. ne de olsa elime çatalı alıp diskleri elimle çiziyorum. (yok yok frene basmayı bilmiyorum)
          - aracın turbo hortumu yerinden çıktı (servisin cevabı = fabrika kelepçe takmayı unutmuş) size göre ise gaza basmayı bilmiyor olmalıyım sanırım.
          - vites topuzu mikası çatlayıp döküldü. size göre vitesi tutmayı bilmiyorum, kullanıcı hatası.
          - ben debriyaj balatasından 1 kez koku aldım, o da geri geri eğimli alanda park etmek durumunda kaldığım bir zamanda. 24 bin aracımın yaklaşık 18 bin km si uzun yolda yapıldı. şehiriçi trafiğine de suçu atmaya gerek yok çünkü önceki vectram aynı yolları 110 bin km yaptı ve tık demedi. işte böyle sayın iyi kullanmayı bilen kullanıcı

          Yorum


          • Ynt: Ve Debriyaj Balatası 24.000 de bitti

            torq 230 nm
            Aşk çok yakar dediler usta tüp mü taktırsak?

            Yorum


            • Ynt: Ve Debriyaj Balatası 24.000 de bitti

              Ersin Abi kızma ya bi orta yolu buluruz illaki...
              F30 Sport+

              Yorum


              • Ynt: Ve Debriyaj Balatası 24.000 de bitti

                Debriyaj balatası ile ilgili olarak Insignia haricinde bir örnek vereyim:

                Bu forumla beraber astraownersnetwork'ü de takip ediyorum ve debriyaj balatası ile ilgili olarak NG Astra'larda da sıkıntı çeken yurtdışında birkaç arkadaş var. Türkiye'de ise 40'ın üzerinde arkadaşın sıkıntılarını topladım ve GM'e istatistik olarak bildirdim. Bu sıkıntıların içinde 1 tane bile debriyaj balatası sorunu yok. Fakat muhtemel bir arıza çıkması durumunda ve mevcut arızaların "acaba aynı üretim bandından mı çıkan araçlarda var" sorusuna belki yanıt bulur diye arkadaşların araçlarına ait üretim bantlarını tutmaya başladım.

                Yakıt tüketim tablosunda olduğu gibi Insignia kullanıcıları için bir üretim bantı istatistiği çıkarılırsa belki bu sıkıntıyı çeken çekmeyen kişiler olarak ortak bir nokta bulunabilir.

                Ufak bir fikir sadece.

                Yorum


                • Ynt: Ve Debriyaj Balatası 24.000 de bitti

                  Orjinal yazı sahibi: alperen77
                  Orjinal yazı sahibi: corail
                  ben hala kullanıcı hatası mı yoksa kullanılan parça hatası mı karar veremedim şahsen?
                  sonuçta 230 torku olan bir motor var bu arabada.. 180 ps de güce sahip..
                  ben kendi aracımda bir kez bile koku vs esamesini duymadım..?

                  - nasıl kullandığımızı bile bilmeden servis elemanı gibi kullanıcı hatası demek kolay. en az 15 yıldır araba kullanıyorum ve ilk kez debryaj balatası btiriyorum. ilk aracımı 12 yıl kullandım ve debriyaj balatası ile ilgili sorun olmadan sattım.
                  -aracım daha 10000 olmadan beni yolda bıraktı, şehirler arası yolda sabit hızla giderken araç bozuldu. sonuç= çekici geldi (kullanıcı hatası mı?) size göre kullanıcı hatası olmalı, ne de olsa sizin araç bozulmadı.
                  - ayrıca 2 defa arka fren balataları ve diskler değişti, yok yok bu da kullanıcı hatası. ne de olsa elime çatalı alıp diskleri elimle çiziyorum. (yok yok frene basmayı bilmiyorum)
                  - aracın turbo hortumu yerinden çıktı (servisin cevabı = fabrika kelepçe takmayı unutmuş) size göre ise gaza basmayı bilmiyor olmalıyım sanırım.
                  - vites topuzu mikası çatlayıp döküldü. size göre vitesi tutmayı bilmiyorum, kullanıcı hatası.
                  - ben debriyaj balatasından 1 kez koku aldım, o da geri geri eğimli alanda park etmek durumunda kaldığım bir zamanda. 24 bin aracımın yaklaşık 18 bin km si uzun yolda yapıldı. şehiriçi trafiğine de suçu atmaya gerek yok çünkü önceki vectram aynı yolları 110 bin km yaptı ve tık demedi. işte böyle sayın iyi kullanmayı bilen kullanıcı
                  Aynen katılıyorum abicim ağzınıza sağlık.
                  Kullanıcı hatası diyen arkadaşlar sanırım bizi biraz aşağılıyorlar.İnşallah aynı sıkıntı başlarına gelmez.

                  Kullanılan yer etkili gerçekten;eskiden düz bir mahallede otururken 5 aydır Ankaranın en yüksek yerinde oturuyorum.Dur kalk-yarım debriyaj ister istemez fazla.Ama bu yollarda araç ilerde sıkıntı yaratırmı korkum o sadece.
                  Ben istermiyim piyasadaki en dolu ve maliyeti düşük vee en gösterişli aracı elimden çıkarmayı.Sanıyosunuz ki biz opel i ilk defa kullandık baktık bir iki sorun var hemen çamur atıyoruz.Ben 11 yıldır Opel kullanan biriyim ve eski aracımın diğerlerine göre ne kadar sağlam olduğunu bilen biriyim.

                  Zaten benim sorunlarım çözüldü,tamam.Servisime teşekkür de ediyorum.Araca tekrar içimin ısınması için elinden gelen anlatımıda yaptı.Öyle bir anlaşılıyoki bizim yazdıklarımız sanki araç baştan aşağı hatalı.Hayır değil.

                  Mesela en son atılan güncelleme programına girin bakın çoğu insan eskisi daha iyiydi ben memnun kalmadım yazmışlar.Aksine bende memnun kaldım.Tamam çekişi düşürdü belki ama debriyajla şu an daha az haşır naşır oldum.2. Vitesteyken sıkı trafikte araç stop edecek gibi titreme yapardı ve debriyajla takviye yapmak zorunda kalırdım ama şimdi neredeyse devirsizken bile 3. vitese at araç titremiyo ve stop etmiyo.Bu güzel bir şey.Herşeyini de kötülemiyoruz yani.
                  Herşey kimilerine göre farklılık gösterebiliyor demek ki.

                  Valla ben şu an eskisinden daha memnunum araçtan.
                  Güncellemeden ve bakımdan sonra 3 gündür sürüyorum satmaktan bile vazgeçtim nerdeyse
                  """Opel İnsignia 2010 Cosmo-Teknik Gri-Bej-DVD800-Navigasyon"""

                  Yorum


                  • Ynt: Ve Debriyaj Balatası 24.000 de bitti

                    Hep yanlış anlaşılma ..
                    balatalar yumuşak üretilmeye başlandı. buda balatanın ömrünü kısaltıyor.. bunun yanında araç ağır.. kalkışlarda DAHA DA dikkatli olunması lazım (kullan ım hatası ) karmaşası buradan kaynaklanıyor..diğer bir kaç aracımda benimde başımdan geçti.. bu hadise çok hoş değil..(zamanında taksi şöforlüğü yaptım İstanbulda) yaklaşık günde 400 500 km yol üniversite bitene kadar yaklaşık 3.5 - 4 sene balatalar 250 000 km yol yaptığında ,değiştiğinde şöforler arasında konuşmada ayağını debriyajda çok tutuyorsun ondan erken bitiyor diyorlardı ..
                    Şimdiki balatalar yumuşak arkadaşlar dikkatli olun (doğa dostu . cep düşmanı )bunu üretici firmalarda biliyor .. değiştiren arkadaşlar servis müdürü ile araları iyi yada o anda iyilik yapacağı tutmuştur.. sözün özü şu : dikkatli kullanlım değiştireceğimiz zaman .. nasılsa paralı değilmi dışarda güzel bir ustaya sağlam bir balata takımıyla değiştirmeyi öneriyorum ..
                    yorum sizin..
                    2015 Honda  CRV  1.6 160 hp Akıllı 4x4 9 ileri zf şanzıman .. vs vs  (görmemişin... :P )

                    Görelim Mevlam neyler .. Neylerse güzel eyler
                    [center]

                    Yorum


                    • Ynt: Ve Debriyaj Balatası 24.000 de bitti

                      valla sufynin dediği gibi eğer yumuşaksa bizim debr. sert olanından yaptırmak mantıklı ya da bastıralım fazladan 50.000 kayme alalım dertsiz olduğuna inandığımız bir araba ya da passat alsın geleceklerinden kaygılanan arkadaşlar gerçi biraz tipsiz ama olsun

                      Yorum


                      • Ynt: Ve Debriyaj Balatası 24.000 de bitti

                        passatlar yada diğer araçlarda sorunsuz değilki hocam bunu satsan başkası sorunlu çıkar bu araba şans işi ama 24binde tüm insignialaarın balatasınında bittiğini görmedim.
                        Beyaz Renk 1.6T Cosmo+Dvd 800

                        Yorum


                        • Ynt: Ve Debriyaj Balatası 24.000 de bitti

                          internette satılık 87500 km de insignia turbo var.Aracın sahibine sorsak mı acaba debriyaj balatası ile sorun yaşadınız mı diye?
                          Aşk çok yakar dediler usta tüp mü taktırsak?

                          Yorum


                          • Ynt: Ve Debriyaj Balatası 24.000 de bitti

                            O aracı kullanan Mark Adams heralde maşallah

                            Yorum


                            • Ynt: Ve Debriyaj Balatası 24.000 de bitti

                              araç sahibine mesaj gönderdim.Arkadaşın tecrübeleri insignia sahipleri için önemli diye düşünüyorum yanlış mıyım? dknow
                              Aşk çok yakar dediler usta tüp mü taktırsak?

                              Yorum


                              • Ynt: Ve Debriyaj Balatası 24.000 de bitti

                                doğrudur
                                InsigniaTEAM

                                Yorum

                                İşleniyor...
                                X