Beyler Bu Sesin Alası Daha Önce Başka Bir Konuda Yayınlanmıştı Yanılmıyorsam. Araç Astra Ama O da Bir Opel Sonuçta. Servise Filan Giderseniz Dinletmek İçin Yardımcı Olsun Diye Aşağıda Paylaşıyorum.
Ben Hortumları Yukarı Doğru Bastırmıştım Zamanında Ancak Bu Günlerde Gene Yapmaya Başladı. Fakat Eskisi Kadar Şiddetli Değil.
Beyler Bu Sesin Alası Daha Önce Başka Bir Konuda Yayınlanmıştı Yanılmıyorsam. Araç Astra Ama O da Bir Opel Sonuçta. Servise Filan Giderseniz Dinletmek İçin Yardımcı Olsun Diye Aşağıda Paylaşıyorum.
Ben Hortumları Yukarı Doğru Bastırmıştım Zamanında Ancak Bu Günlerde Gene Yapmaya Başladı. Fakat Eskisi Kadar Şiddetli Değil.
Beyler Bu Sesin Alası Daha Önce Başka Bir Konuda Yayınlanmıştı Yanılmıyorsam. Araç Astra Ama O da Bir Opel Sonuçta. Servise Filan Giderseniz Dinletmek İçin Yardımcı Olsun Diye Aşağıda Paylaşıyorum.
Ben Hortumları Yukarı Doğru Bastırmıştım Zamanında Ancak Bu Günlerde Gene Yapmaya Başladı. Fakat Eskisi Kadar Şiddetli Değil.
Arkadaşlar bu ses Turbo By-Pass valfi diye geçen d.v nin sıkışma sesi. Bende servis uyarısını attı araç ancak servis göremedi nedense lakin bosch diagnoz da Turbo By-Pass Valfi Sıkışıyor diye hata çıktı. Zamanla yakıt ve kullanılan yağ neticesi kurumlanma yüzünden oluşuyor. Bende ki bu ses serviste yeni yazılım yüklendiğinde kayboldu. Daha sonra yeniden daha sessiz şekilde ortaya çıktı. Temizlediler sorun yok. Bu ses ilk başlarda önce hafif tıslama peşinden çok daha kısık şekli ile başlıyor. Giderek en ufak gaz yüklemesi peşinden geri basınç oluşturulduğunda çığlık şekline dönüşüyor. Ve son raddede tam kapanmayan valf yüzünden basınç kaçırmaya, yolda gazı açtığınız zaman uğultuya neden oluyor. Aracın çekiş gücü herkesin hissedemeyeceği şekilde düşüyor, yakıt tüketimi ortalamada 2-3 lt kadar artıyor. Performans düşüklüğünü şu şekilde hissedebilirsiniz sorunsuz halinde 200 gibi çıkabildiği bir yokuşu ancak 170-180 gibi bitirebiliyor araç. Düşük hızlarda pek hissedemeyebilir herkes. Öncelikle yeni yazılım yükletip deneyin, sorun devam ediyorsa mutlaka temizlenmesi gerekiyor. Bizim gördüğümüz kadarı ile 1.6T lerin %80 inin de bu sıkıntı var.
Bir Üye de Çatlak Manifodtan Kaynaklanıyor Diyordu Yanlış Hatırlamıyorsam. En Güzeli Dyno ya Bağlı Halde Kaput Açıkken Ses Kaynağını Bulmak.
Daha dün deniz bey e böyle yapmasını söyledim. Mükemmel bir yöntem. Hareket halindeki kaynağı belli olmayan seslerin konumunu bulmak için basit olarak başka yol yok.
Yorum