Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Değişik bir ses

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • #76
    Ynt: Değişik bir ses

    Bana da aynısı dendi
    2011 1.6 T Cosmo Sports Tourer

    Yorum


    • #77
      Ynt: Değişik bir ses

      Hortum deyince aklıma rahmetli Kemal Sunal ve Şener Şen'in filmdeki diyaloğu geliyor. Kıble - Hortum )))

      Yorum


      • #78
        Ynt: Değişik bir ses

        Beyler Bu Sesin Alası Daha Önce Başka Bir Konuda Yayınlanmıştı Yanılmıyorsam. Araç Astra Ama O da Bir Opel Sonuçta. Servise Filan Giderseniz Dinletmek İçin Yardımcı Olsun Diye Aşağıda Paylaşıyorum.
        Ben Hortumları Yukarı Doğru Bastırmıştım Zamanında Ancak Bu Günlerde Gene Yapmaya Başladı. Fakat Eskisi Kadar Şiddetli Değil.


        https://www.youtube.com/watch?v=xsL0ketb0Ko

        Yorum


        • #79
          Ynt: Değişik bir ses

          Turbo ile alakalı bir durum değil kesinlikle.Çünkü ben turboyu geçen hafta değiştirdim komple Odakta o ses hala var.
          2011 Teknik Gri+Nav800+Sunroof+Chip+Performans buji+Sprintbooster+KN Kutu içi Filtre+OPC Pedal Seti

          Yorum


          • #80
            Ynt: Değişik bir ses

            Orjinal yazı sahibi: Beschäler Insignia
            Beyler Bu Sesin Alası Daha Önce Başka Bir Konuda Yayınlanmıştı Yanılmıyorsam. Araç Astra Ama O da Bir Opel Sonuçta. Servise Filan Giderseniz Dinletmek İçin Yardımcı Olsun Diye Aşağıda Paylaşıyorum.
            Ben Hortumları Yukarı Doğru Bastırmıştım Zamanında Ancak Bu Günlerde Gene Yapmaya Başladı. Fakat Eskisi Kadar Şiddetli Değil.


            https://www.youtube.com/watch?v=xsL0ketb0Ko
            Abi seninkini halletmiştik, yine çıkmış ya da gevşemiştir.
            2009 1.6 T 180 hp Edition Elegance,Sprintbooster,BMC kutuiçi spor filtre,KitMTM Keihin Enjektör,1.8 MB Genius Max regülatör...

            Yorum


            • #81
              Ynt: Değişik bir ses

              Orjinal yazı sahibi: Beschäler Insignia
              Beyler Bu Sesin Alası Daha Önce Başka Bir Konuda Yayınlanmıştı Yanılmıyorsam. Araç Astra Ama O da Bir Opel Sonuçta. Servise Filan Giderseniz Dinletmek İçin Yardımcı Olsun Diye Aşağıda Paylaşıyorum.
              Ben Hortumları Yukarı Doğru Bastırmıştım Zamanında Ancak Bu Günlerde Gene Yapmaya Başladı. Fakat Eskisi Kadar Şiddetli Değil.


              https://www.youtube.com/watch?v=xsL0ketb0Ko
              O ses için şöyle denmiş ama;

              Orjinal yazı sahibi: eketen
              Arkadaşlar bu ses Turbo By-Pass valfi diye geçen d.v nin sıkışma sesi. Bende servis uyarısını attı araç ancak servis göremedi nedense lakin bosch diagnoz da Turbo By-Pass Valfi Sıkışıyor diye hata çıktı. Zamanla yakıt ve kullanılan yağ neticesi kurumlanma yüzünden oluşuyor. Bende ki bu ses serviste yeni yazılım yüklendiğinde kayboldu. Daha sonra yeniden daha sessiz şekilde ortaya çıktı. Temizlediler sorun yok. Bu ses ilk başlarda önce hafif tıslama peşinden çok daha kısık şekli ile başlıyor. Giderek en ufak gaz yüklemesi peşinden geri basınç oluşturulduğunda çığlık şekline dönüşüyor. Ve son raddede tam kapanmayan valf yüzünden basınç kaçırmaya, yolda gazı açtığınız zaman uğultuya neden oluyor. Aracın çekiş gücü herkesin hissedemeyeceği şekilde düşüyor, yakıt tüketimi ortalamada 2-3 lt kadar artıyor. Performans düşüklüğünü şu şekilde hissedebilirsiniz sorunsuz halinde 200 gibi çıkabildiği bir yokuşu ancak 170-180 gibi bitirebiliyor araç. Düşük hızlarda pek hissedemeyebilir herkes. Öncelikle yeni yazılım yükletip deneyin, sorun devam ediyorsa mutlaka temizlenmesi gerekiyor. Bizim gördüğümüz kadarı ile 1.6T lerin %80 inin de bu sıkıntı var.
              2011 1.6 T Cosmo Sports Tourer

              Yorum


              • #82
                Ynt: Değişik bir ses

                Bir Üye de Çatlak Manifoldtan Kaynaklanıyor Diyordu Yanlış Hatırlamıyorsam. En Güzeli Dyno ya Bağlı Halde Kaput Açıkken Ses Kaynağını Bulmak.

                Yorum


                • #83
                  Ynt: Değişik bir ses

                  Orjinal yazı sahibi: Beschäler Insignia
                  Bir Üye de Çatlak Manifodtan Kaynaklanıyor Diyordu Yanlış Hatırlamıyorsam. En Güzeli Dyno ya Bağlı Halde Kaput Açıkken Ses Kaynağını Bulmak.
                  Daha dün deniz bey e böyle yapmasını söyledim. Mükemmel bir yöntem. Hareket halindeki kaynağı belli olmayan seslerin konumunu bulmak için basit olarak başka yol yok.
                  CARRARO 806 ELITE HD - SHIMANO ALTUS M310 - SHIMANO TOURNEY TX51 - SHIMANO M355 HİDROLİK DİSK -
                  SHIMANO ALTUS M310 3X8 - ALÜMİNYUM 1.1/8″ YARI ENTEGRE

                  Yorum


                  • #84
                    Ynt: Değişik bir ses

                    İlgilenecek Arkadaşlar İçin de Bir Makale;

                    http://artattech.blogspot.com.tr/200...cozumleri.html

                    Yorum

                    İşleniyor...
                    X