Selamlar.
10 gün evvel önlere yeni 2 lastik alıp, ön arka yaptık. Marka model Önler: kumho ku39, arkalar Kumho ku19 245-45-18
Değişim önceside dahil olmak üzere çözülemeyen, yada bir türlü doğru ustaya denk gelemediğim bir durummu anlayamadığım bir olaylar silsilesi içerisindeyim. Az kaldı delirmek de üzereyim hani.
Arça resmen, sök tak yapa yapa yalama oldu. Her sökümde içim cız ediyor. 4. rot balans çı ya gitmekteyim. Bir türlü sağa çekme ve 90 dan sonra 140 a kadar ki titremeyi alamadılar. Bu eski lastiklerde de böyleydi. En azından benzerdi.
Yenileri takınca da devam etti. Bazen titreme, 110 -150 gibi olmakta, bazen de sağa çekme kalkıp sadece titreme olmakta, titremeyi kestik deyip bu sefer de sağa çekme devam etmekte.
Alt takıma ısrarla sorunz diyorlar. En son işlemde, lastik takan şahsın bilgisiszliği nedeniyle doğru takmadığını söyleyip, sadece sağ ön lastiği söküp bir çeşit krem ile sıvayıp geri taktılar. değişen birşey olmadı. Son yorumu ise yanal kayma var deyip, önleri sol sağ yaparak çekmeyi düzelttiler, Fakat, titreme ( 110-140 ) devam etmekte.
Motor ustama durumu anlatıp teste çıktığımızda aracın hopladığını söyleyip lastik basınçlarına baktık. Önler 33, arka 32, sağ arka 31... Bir lastikçi bu hatayı yapabilr mi? evet yapar. Kimsi yamuk jantı bile göremez. Olur bunlar benim başıma gelir.
Acilen, latikleri ön ve arka 30' a düşürüp denedik, araç yumuşadı resmen. Kendine geldi diyebilirim. Titreme %80-90 kesildi.
Şimdide kalan tek şey, direksiyon titremesi yerine, direksiyonda, 90 dan sonra, titreşimli telefon gibi titremesi. İnce bir titreme. Balans titremesi benzeri değil nasıl tarif edebilirim bilmiyorum, titreşimli telefon buna iyi bir örnek....
Arkadaşlar, bu çok bilmiş ustalara neresine bakmalarını söyleyebilirim?
Şu meşhur, Salıncak burçlarından yapıyor olabilir mi? 100 civarı gaza basınca o titreşim daha da hissediliyor.
http://www.insigniateam.com/forum/in...p?topic=8545.0
10 gün evvel önlere yeni 2 lastik alıp, ön arka yaptık. Marka model Önler: kumho ku39, arkalar Kumho ku19 245-45-18
Değişim önceside dahil olmak üzere çözülemeyen, yada bir türlü doğru ustaya denk gelemediğim bir durummu anlayamadığım bir olaylar silsilesi içerisindeyim. Az kaldı delirmek de üzereyim hani.
Arça resmen, sök tak yapa yapa yalama oldu. Her sökümde içim cız ediyor. 4. rot balans çı ya gitmekteyim. Bir türlü sağa çekme ve 90 dan sonra 140 a kadar ki titremeyi alamadılar. Bu eski lastiklerde de böyleydi. En azından benzerdi.
Yenileri takınca da devam etti. Bazen titreme, 110 -150 gibi olmakta, bazen de sağa çekme kalkıp sadece titreme olmakta, titremeyi kestik deyip bu sefer de sağa çekme devam etmekte.
Alt takıma ısrarla sorunz diyorlar. En son işlemde, lastik takan şahsın bilgisiszliği nedeniyle doğru takmadığını söyleyip, sadece sağ ön lastiği söküp bir çeşit krem ile sıvayıp geri taktılar. değişen birşey olmadı. Son yorumu ise yanal kayma var deyip, önleri sol sağ yaparak çekmeyi düzelttiler, Fakat, titreme ( 110-140 ) devam etmekte.
Motor ustama durumu anlatıp teste çıktığımızda aracın hopladığını söyleyip lastik basınçlarına baktık. Önler 33, arka 32, sağ arka 31... Bir lastikçi bu hatayı yapabilr mi? evet yapar. Kimsi yamuk jantı bile göremez. Olur bunlar benim başıma gelir.
Acilen, latikleri ön ve arka 30' a düşürüp denedik, araç yumuşadı resmen. Kendine geldi diyebilirim. Titreme %80-90 kesildi.
Şimdide kalan tek şey, direksiyon titremesi yerine, direksiyonda, 90 dan sonra, titreşimli telefon gibi titremesi. İnce bir titreme. Balans titremesi benzeri değil nasıl tarif edebilirim bilmiyorum, titreşimli telefon buna iyi bir örnek....
Arkadaşlar, bu çok bilmiş ustalara neresine bakmalarını söyleyebilirim?
Şu meşhur, Salıncak burçlarından yapıyor olabilir mi? 100 civarı gaza basınca o titreşim daha da hissediliyor.
http://www.insigniateam.com/forum/in...p?topic=8545.0
Yorum