Sırf görsel karşılaştırma yapmak bile gerekli cevabı verir bence.
Bu en son B7 kasa hakkaten çirkin. Kişiden kişiye göre değişebilir ama göz var nizam var. Insignia alırken C5, 508 gibi araçlarla ciddi kıyaslama yaptım, hatta 508 ile çok arada kaldım. Ama inanın Passat ın fiyat listesine dahi göz atmadım.
Bir araca vereceğiniz para belli bir limitin üstündeyse artık yani D sınıfı gibi bir sınıfa çıkılıyorsa, meblağ ne kadar olursa olsun gözünüze hoş gelmesi, görsel yönden tatmin etmesi lazım.
Passat ın bu son kasasını alanlar eminim ki Türkiye deki VW ne bakış açısı, 2. eldeki avantajı(hakkatende avantajlı şimdi) yüzünden tercih ediyor. Passat forumda bile B7 kasanın şekli şemali ile olumsuz görüşleri rahatlıkla görebilirsiniz.
samet kardeşim valla aynen size katılıyorum bu konuda bu kasayı iyi cizememişler bence bu kasa bi facia
Hayat bisiklete benzer,Pedal çevirmeyi bıraktığın an düşmeye mahkümsun... [img height=150]http://i1096.photobucket.com/albums/g322/emrezxr/144_zps71fffeb4.jpg[/img]
Beyler bayanlar lütfen aracımızın değerini bilelim. Bizim araçlarımız benim gözümde passatla hayatta kıyaslanamaz. Bir kere aynı fiyat grubundaki turbo benzinlilerde 180 likle 122 lik hiç kıyaslanmaz. Ayrıca gerçekten bu kadar kötü dizayn edilmiş bir araba ile bizimkileri kıyaslarsak İNSİGNİAya ayıp etmiş oluruz. Ha piyasası kuvvetliymiş .Bu o arabanın çok iyi bir araç olduğunu göstermez.Hele Türkiyede arkasında kurumsal kimlik olan firmalar bu konularda her zaman önde oluyorlar. Sonra dizeller aynı fiyattaki 160 lık bizim dizelle onların 140lığı kesinlikle kıyaslanmaz. Ayrıca çok övülen tsi ve dsg anormal sayıda sorun çıkarmaya başladı.Arabalar 60000e gelmeye başlayınca sorunlar açığa çıktı. Ama doğuş bunları kolay bir şekilde ört bas edebiliyor. Aracın şnzımanı ve motoru değişiyor olay kapanıyor. Adamlar da piyasayı değiştirmemek için bunu dillendirmiyorlar. AMA BİZ NE YAPIYORUZ EN KÜÇÜK KUSURDA ORTALIĞI AYAĞA KALDIRIYORUZ. Bunu şurda açıkca ifade edeyim değerini vermedikleri sürece aracımı satmayacağım. Bu arabanın bana yaşattığı keyfin bedelini üzerinde harcadığım emeğin karşılığını almadan satmayacağım. Çünkü İNSİGNİA herşeye değer. Bunu sadece ben değil dün s3 ü olan ve arabamı deneyen bir arakadşım da söylüyor. Araçlarımız gerçekten çok güzel ve çok özel.....
Beyler bayanlar lütfen aracımızın değerini bilelim. Bizim araçlarımız benim gözümde passatla hayatta kıyaslanamaz. Bir kere aynı fiyat grubundaki turbo benzinlilerde 180 likle 122 lik hiç kıyaslanmaz. Ayrıca gerçekten bu kadar kötü dizayn edilmiş bir araba ile bizimkileri kıyaslarsak İNSİGNİAya ayıp etmiş oluruz. Ha piyasası kuvvetliymiş .Bu o arabanın çok iyi bir araç olduğunu göstermez.Hele Türkiyede arkasında kurumsal kimlik olan firmalar bu konularda her zaman önde oluyorlar. Sonra dizeller aynı fiyattaki 160 lık bizim dizelle onların 140lığı kesinlikle kıyaslanmaz. Ayrıca çok övülen tsi ve dsg anormal sayıda sorun çıkarmaya başladı.Arabalar 60000e gelmeye başlayınca sorunlar açığa çıktı. Ama doğuş bunları kolay bir şekilde ört bas edebiliyor. Aracın şnzımanı ve motoru değişiyor olay kapanıyor. Adamlar da piyasayı değiştirmemek için bunu dillendirmiyorlar. AMA BİZ NE YAPIYORUZ EN KÜÇÜK KUSURDA ORTALIĞI AYAĞA KALDIRIYORUZ. Bunu şurda açıkca ifade edeyim değerini vermedikleri sürece aracımı satmayacağım. Bu arabanın bana yaşattığı keyfin bedelini üzerinde harcadığım emeğin karşılığını almadan satmayacağım. Çünkü İNSİGNİA herşeye değer. Bunu sadece ben değil dün s3 ü olan ve arabamı deneyen bir arakadşım da söylüyor. Araçlarımız gerçekten çok güzel ve çok özel.....
Bazen uzaktan gördüğümde passatmı alsaydım acaba diye içimden geçirmedim değil.Ama geçen arabamı yıkatırken yine yanyana kıyaslama imkanı bulduğumda acaba-macaba kalmadı,yine alsam insignia'mı alırdım.Donanımı daha düşük arabaya daha baştan 10000 fazla veriliyor.Araçlarımızın yakıtı da performansıda çok iyi,ben servisimdende çok memnunum,önceki aracımda opel di ,ikincisi de,bundan sonrası da..
Insignia NB 1.4 140 HP Edition Elegance +sunroof +dvd navi panacoto bej+bej
Geçenler de bir galeriye gitmiştim, orada şahit olduğum bir görüşmeyi aktarayım dedim. Galeri sahibinden satılacak bir araba konusunda bilgi alıyorlar, konu edinilen araba ise 2010 model bir insigna galericinin verdiği fiyat ise 40-43 bin arası bir fiyat. Görüşme bittikten sonra dedim ki; fiyat neden o kadar ucuz, D sınıfı bir araç değil mi bu. Galeri sahibi ise düşüncelerini şöyle açıkladı; Bu araba henüz kendisini kanıtlamadı, kullanılan motor teknolojisi daha yeni, ileri de ne tür sorunlar çıkaracağı belli değil üstelik, biraz da volkswagen in turbo tekniğinin melezini yapmışlar ve motor gücü ile kasa arasında çok fazla bir oransızlık var, bu da yol tutuşunu etkiliyor, üstelik yakıt sarfiyatı çok yüksek, vergisi yüksek bu nedenle 2. el de çok zarar eden bir araç bu nedenle kullanıcı bu aracı tercih etmiyor dedi. Benden söylemesi arkadaşlar, adam çokta haksız değil hani. Araç alırken bence şu değerlendirme yi yapmalıyız, dış görünüş mü yoksa, kalitesini kabul ettiren model mi. Hem öyle çok abartılı dış tasarımlar sizce de üreticinin kendine güvenememesinin sonucu değilmidir.
Öncelikle kendinizi tanışma bölümünde tanıtırsanız seviniriz.Sizleri tanırsak daha güzel iletişim kurabiliriz...
Çok da haksız değil dedinizya...Siz yazdıklarınızın ya farkında değilsiniz ya da galerici gibi siz de yanlış bilgiye sahipsiniz.
1.Bu araç bu sene 3.yılını dolduruyor ve kendisini 20+ çeşitli dallarda ödüller alarak, %96 gibi yüksek bir hatasızlık oranıyla kendisini gayet güzel kanıtlamış bir araç.
2.Kullanılan motor teknolojisi yeni derken neyi kastettiniz?Ben makine müh. olarak şunu söyleyebilirim ki ilk yapılan turbo beslemeli araç bu değil ve bilinmeyen bir teknoloji ile de üretilmedi!!!
3.VW'in kullandığı motorlar ile uzaktan yakından ilgisi yok ki Opel bu kadar basit bir marka mı ki "onun bunun" kulandığı teknolojiyi kullansın...GM bünyesinde kendi teknolojilerini üretecek mühendis, tasarımcı yok mu ki AUDİ'nin artıklarını toplayan VW'in teknolojisini taklit etmeye çalışsın.
4.Yol tutuşu piyasadaki bu segment araçların "en iyisi" önce bir test sürüşü yapmanızı öneririm.Gerek 1.6T gerek 1.4T gerekse de CDTI motorların performansı fazlasıyla iyi ve araç kasası ile de gayet uyumlu.Ayrıca rüzgar sürtünme katsayısı 0.27 olan İnsignia kendi sınıfında lider ve seri üretim araçlar arasında en üst sıralardadır.
5.İnsignia'ya çok yakıyor diyen insanlar öyle tahmin ediyorum ki daha önce hiç araç kullanmadılar.Piyasada benzinli olan 1.6 atmosferik araçların bile şehir içi yakıt tüketimi 9.0-9.5 lt/100km altına düşmezken İnsignia gibi 180 adet beygirin içinde beslendiği bir motorun 10.5lt yakması eğer çok ise hodri meydan...VW 122hp olan mini minnacık motoru kaç yakıyor bir de kullanıcılarına sorun bakalım...Çok yakıyor diyen almasın kardeşim....ASLAN BESLİYORSAN YEMİNE KATLANICAKSIN.Çok yakan İnsignia değil benzin fiyatları pahalı.
6.Ayrıca o şekilsiz şemalsiz VW'e para vereceğime yaktığı her kuruş helal olsun diyorum...
VW sadece Türkiye'de bu kadar değerli.Bunu da unutmayın.Burada tek yanlış var ise Opel Türkiye'nin izlemiş olduğu yanlış fiyat politikasıdır.Galericiler de bunu kullanarak 2.el fiyatlarını ölü hale getiriyorlar...VW her yerinden "kalite damladığı için" her gün doğuş otoya öve öve biteremedikleri DSG şanzumanın sıkıntıları ile kullanıcılar geliyor...Söyleyecek çok şey var ama bizim araçlarımızı övmeye ihtiyacımız yok.
DEĞERİNİ BİLEN BİLİR, GERİSİ BU ZEVKTEN MAHRUM OLUR.YANINDAN İNSİGNİA GEÇERKEN ANCAK İÇ GEÇİRİR...
Bir atasözü var...Meyve veren ağacı taşlarlar...Anlayana...
Hem öyle çok abartılı dış tasarımlar sizce de üreticinin kendine güvenememesinin sonucu değilmidir.
Ayrıca yaşınıza hürmeten birşey demicem de bu nasıl bir mantıkdır ya?Çocuğa söyleseniz güler...Ne yani şimdi BMW,Mercedes gibi herkesin imrenerek baktığı araçların tasarımı güzel değil de İnsignia biraz fazla mı iyi demek istediniz cool Yoksa bu firmalar da mı kendisine güvenmiyor... hasss Yoksa VW'in mekanik aksamı "abartılı kaliteli" haha yaptığından tasarımcılarına verecek parası mı kalmıyor
Öncelikle kendinizi tanışma bölümünde tanıtırsanız seviniriz.Sizleri tanırsak daha güzel iletişim kurabiliriz...
Çok da haksız değil dedinizya...Siz yazdıklarınızın ya farkında değilsiniz ya da galerici gibi siz de yanlış bilgiye sahipsiniz.
1.Bu araç bu sene 3.yılını dolduruyor ve kendisini 20+ çeşitli dallarda ödüller alarak, %96 gibi yüksek bir hatasızlık oranıyla kendisini gayet güzel kanıtlamış bir araç.
2.Kullanılan motor teknolojisi yeni derken neyi kastettiniz?Ben makine müh. olarak şunu söyleyebilirim ki ilk yapılan turbo beslemeli araç bu değil ve bilinmeyen bir teknoloji ile de üretilmedi!!!
3.VW'in kullandığı motorlar ile uzaktan yakından ilgisi yok ki Opel bu kadar basit bir marka mı ki "onun bunun" kulandığı teknolojiyi kullansın...GM bünyesinde kendi teknolojilerini üretecek mühendis, tasarımcı yok mu ki AUDİ'nin artıklarını toplayan VW'in teknolojisini taklit etmeye çalışsın.
4.Yol tutuşu piyasadaki bu segment araçların "en iyisi" önce bir test sürüşü yapmanızı öneririm.Gerek 1.6T gerek 1.4T gerekse de CDTI motorların performansı fazlasıyla iyi ve araç kasası ile de gayet uyumlu.Ayrıca rüzgar sürtünme katsayısı 0.27 olan İnsignia kendi sınıfında lider ve seri üretim araçlar arasında en üst sıralardadır.
5.İnsignia'ya çok yakıyor diyen insanlar öyle tahmin ediyorum ki daha önce hiç araç kullanmadılar.Piyasada benzinli olan 1.6 atmosferik araçların bile şehir içi yakıt tüketimi 9.0-9.5 lt/100km altına düşmezken İnsignia gibi 180 adet beygirin içinde beslendiği bir motorun 10.5lt yakması eğer çok ise hodri meydan...VW 122hp olan mini minnacık motoru kaç yakıyor bir de kullanıcılarına sorun bakalım...Çok yakıyor diyen almasın kardeşim....ASLAN BESLİYORSAN YEMİNE KATLANICAKSIN.Çok yakan İnsignia değil benzin fiyatları pahalı.
6.Ayrıca o şekilsiz şemalsiz VW'e para vereceğime yaktığı her kuruş helal olsun diyorum...
VW sadece Türkiye'de bu kadar değerli.Bunu da unutmayın.Burada tek yanlış var ise Opel Türkiye'nin izlemiş olduğu yanlış fiyat politikasıdır.Galericiler de bunu kullanarak 2.el fiyatlarını ölü hale getiriyorlar...VW her yerinden "kalite damladığı için" her gün doğuş otoya öve öve biteremedikleri DSG şanzumanın sıkıntıları ile kullanıcılar geliyor...Söyleyecek çok şey var ama bizim araçlarımızı övmeye ihtiyacımız yok.
DEĞERİNİ BİLEN BİLİR, GERİSİ BU ZEVKTEN MAHRUM OLUR.YANINDAN İNSİGNİA GEÇERKEN ANCAK İÇ GEÇİRİR...
Bir atasözü var...Meyve veren ağacı taşlarlar...Anlayana...
Yahu bırakın bunları tartışmayı arkadaşlar niye kendinizi yoruyorsunuz. Burası INSIGNITEAM , Insignia Fan Klübü gelip saçma sapan arabalarla kendi araçlarımızı kıyaslamamızı istiyorlar. Burası onun yeri değil, kıyaslama isteyen arkadaşlar gitsinler Araba dergileri alsınlar okusunlar,kıyaslamaları incelesinler verilen puanlara baksınlar. Siz istediğiniz kadar arabaları objektif şekilde açıklayın bu arkadaşlar yine verecek saçma bir cevap bulacaklar. Kimse kendini kasmasın ve hatta açılan bu konular direk kilitlensin yada silinsin. Benim görüşüm budur
Dün, Mesai arkadaşlarımla (bay&bayan 10 kişi ) Ankara'da bulunan bir "Huzur Evini" nde buluştuk ve ziyarette bulunduk. Tabiiki benim aracım onların arasında gözbebeği idi, Herkes aracımın etrafında dört döndü desem yalan değil, İçine bakanlar, dışından süzenler, hatta ben seninle gelmek istiyorum diyen diyene ama buna bir mesai arkadaşım kazandı (aracı olmadığı için) kendisini evine kadar bıraktım.
Fazla laf kalabalığı etmek istemiyorum, Duyduğum mutluluğu anlatamam bile, Başka söze gerek var mı?
yaw hepsini anlarımda vergisel olarak dezavantajlı cümlesini hiç mi hiç anlamadım. vw ler 1.4 kullanıyor vergi dilimi ile opel 1.6 kullanıyor sanki farklı mı !... aynı şekilde 1.4 insignia ile 1.6 insignia vergi farkı yok. ayrıca araba gitmiyor çekmiyor için bu galerici bey acaba 1.6 atmosferik için sölemiş olabilir mi ??? eminmisiniz 1.6 t için sölediğine ??? kendisi neye biniyormuşki evoya falan mı abimde passat var 2.0 dizel. onlarıda biliyoruz nasıl gittiğini. sorun çıktığı zaman bunun markası mimlenmesi de olmuyor yani. kusura bakmayın ama cemcan bey ama , galerici böle şeyler sölemişse onun galericiliğinden sizin de otomobil bilginizden şüphe ederim.
Geçenler de bir galeriye gitmiştim, orada şahit olduğum bir görüşmeyi aktarayım dedim. Galeri sahibinden satılacak bir araba konusunda bilgi alıyorlar, konu edinilen araba ise 2010 model bir insigna galericinin verdiği fiyat ise 40-43 bin arası bir fiyat. Görüşme bittikten sonra dedim ki; fiyat neden o kadar ucuz, D sınıfı bir araç değil mi bu. Galeri sahibi ise düşüncelerini şöyle açıkladı; Bu araba henüz kendisini kanıtlamadı, kullanılan motor teknolojisi daha yeni, ileri de ne tür sorunlar çıkaracağı belli değil üstelik, biraz da volkswagen in turbo tekniğinin melezini yapmışlar ve motor gücü ile kasa arasında çok fazla bir oransızlık var, bu da yol tutuşunu etkiliyor, üstelik yakıt sarfiyatı çok yüksek, vergisi yüksek bu nedenle 2. el de çok zarar eden bir araç bu nedenle kullanıcı bu aracı tercih etmiyor dedi. Benden söylemesi arkadaşlar, adam çokta haksız değil hani. Araç alırken bence şu değerlendirme yi yapmalıyız, dış görünüş mü yoksa, kalitesini kabul ettiren model mi. Hem öyle çok abartılı dış tasarımlar sizce de üreticinin kendine güvenememesinin sonucu değilmidir.
hadi itiraf edin. sizinde içiniz içinizi kemiriyor insignia aşkı değil mi?
abilerim ve kardeşlerim, hepiniz doğru şeyleri yazmışsınız daha bana bişey söylemek düşmez, ama bazı insanların kafa yapısı bu tür forum, interaktif sosyallik gibi şeyleri gerekli bulmuyorlar. hadi onlara saygı duyarım, her insan bu ortamı sevmez hoşlanmaz; amma hadi sevmezsin, gerekli bulmazsın tamam orası da, fakat gelip de burayı karıştırmaya niye çalışıyorsun kardeşim ya? hayır amaç ne? bi tane yazı yazmak için üye olup vakit kaybediyorsun, sonra lafını söyleyip kaçıyorsun, sen vaktini israf ediyorsun, bizimkini de israf ediyorsun... burdaki insanların da canını sıkmış oluyorsun, gereksiz bir gerginlik yaratmış oluyorsun... bir de dediğiniz doğru düzgün, bütün insignia sahiplerini soğutacak arabalarından nefret ettirecek birşey olsa içim yanmıyacak bunun vebalini ödeyebilecek kadar yüreğin var mı??? gereksiz polemik, gereksiz yazı zaman israfı...
Geçenler de bir galeriye gitmiştim, orada şahit olduğum bir görüşmeyi aktarayım dedim. Galeri sahibinden satılacak bir araba konusunda bilgi alıyorlar, konu edinilen araba ise 2010 model bir insigna galericinin verdiği fiyat ise 40-43 bin arası bir fiyat. Görüşme bittikten sonra dedim ki; fiyat neden o kadar ucuz, D sınıfı bir araç değil mi bu. Galeri sahibi ise düşüncelerini şöyle açıkladı; Bu araba henüz kendisini kanıtlamadı, kullanılan motor teknolojisi daha yeni, ileri de ne tür sorunlar çıkaracağı belli değil üstelik, biraz da volkswagen in turbo tekniğinin melezini yapmışlar ve motor gücü ile kasa arasında çok fazla bir oransızlık var, bu da yol tutuşunu etkiliyor, üstelik yakıt sarfiyatı çok yüksek, vergisi yüksek bu nedenle 2. el de çok zarar eden bir araç bu nedenle kullanıcı bu aracı tercih etmiyor dedi. Benden söylemesi arkadaşlar, adam çokta haksız değil hani. Araç alırken bence şu değerlendirme yi yapmalıyız, dış görünüş mü yoksa, kalitesini kabul ettiren model mi. Hem öyle çok abartılı dış tasarımlar sizce de üreticinin kendine güvenememesinin sonucu değilmidir.
yaşınızdan dolayı söyleyeceklerim için şimdiden özür dilerim.
yazınızdan şunu çıkardım;
1- ya galericinin bir bildiği yok, size bişeyler uydurup söylemiş,
2- yada sizin birşey bildiğiniz yok, galerici sizi ciddiye almayıp bişeyler uydurmuş.
sonuçta galericinin her söylediği hikaye. buna inanıp inanmamanıza göre siz şıklardan birini seçin.
araç kendini kanıtladı, motor teknolojisi yeni değil A16LET yıllardır piyasada var, VW'nin TSI'si ile Opel'in LET'inin alakası yok yani VW'nin melezi felan değil,
motor gücüyle kasanın neresi orantısız, 1500kg'ya 180hp fazla mı geliyormuş, tabi biz normalde 2-3 tonluk arabalar kullanıyoruz
kasa orantısızlığı ile yol tutuş ne alaka, Opel'in girdiği virajlara hangi VW girebiliyor, sitemizde kanıtı da var, 1.6Turbo'nun 200+ hız ile girdiği viraja Scirocco giremiyor (kusura bakma Gökhan abi haha )
yakıtı kime ve neye göre yüksek? D segmenti 1.6 atmosferik motorların yaktığı yakıtı Insignia turbo motor ile yakıyor.
vergisi yüksek = muhaha muhaha muhaha
Yorum