Arka lastiklerin durumu bu şekilde. 2010-4. ay üretimi brigstone.
Bu çatlaklar gözünüzü korkutmasın.Yüzeysel çatlaklardır.Ancak lastik hamurunda aşırı sertleşme varsa,frenler kızaklama yapmaya ABS gereğinden fazla devreye girmeye başlamışsa sorun olur..Diş derinliği de resimden kafi görünüyor..
Bu arada lastikler kaç km yaptı? Benim aracımdaki BRIDGESTONE POTENZA lar da 2010 model.. 30bin km yaptı ama sizinkilerdeki gibi bir çatlama oluşmadı..Sanırım lastik havası ile alakalı bir durum olabilir.
Şu an 51950 km de. Önler ku19. iki ayrı yere gittim balasn ayarı için. Hala 120 de zangır zangır titreme var bir türlü geçiremediler. Ön kumho lara bağladılar suçu.
İki senede, iki defa sol arka lastiğimi değiştirmek zorunda kaldım.Her seferinde Continental almıştım.Aynı fiyata petlas tan 2 lastik alabiliyordum .En son araba 40 bin civarındayken kaymaya başladı.görüntü olarak iyi duruyordu fakat lastik hamuru iyice sertleşmişti.Bende çok araştırdım.Sonuç olarak petlas taktırdım.Hem fiyat olarak hesaplı ,kullanımındanda bir sıkıntı yaşamıyorum.Bu arada bizim ölçülere uygun olan (245 45 18) 2 üretimi var.V desenli olanını kimse onaylamıyor.Aşırı ses yapıyormuş ve kayma problemi var.Direk fabrika ile görüştüm.Ar-ge sorumlusuyla,onunda yönlendirmesi ile Velox Sport PT741 aldım. Ben petlas derim. Aşağı yukarı aynı kalite varsa ,kesinlikle yerli üretim
2014 BMW 5.20I M +comfort+premium 2011 otomatik opel astra 1.4 cosmo sunroof 2013 Chevrolet Captiva LTZ
Şu an 51950 km de. Önler ku19. iki ayrı yere gittim balasn ayarı için. Hala 120 de zangır zangır titreme var bir türlü geçiremediler. Ön kumho lara bağladılar suçu.
Yaklaşık 52 bin km yol yapmış lastik, zaten azami 60 bin yapar asfalt yolda; kısacası lastik alma zamanı gelmiş değerli aton1981
Yalnız, şu balans işine pek aklım ermedi; bildiğim kadarı ile 100 km den sonra ortaya çıkan balans bozukluğundan arka lastikler sorumludur.
Sizin usta topu taca atıp Kumhoyu suçlamış ki bence objektif değil. Balans tutmamasının sebebi lastik olmayabilir de, örneğin jantta hassas,
gözle görülmeyen iç kısımda bir vuruk (eğilme) balans için sorun yaratabilir. Aklıma bir de şu geliyor, replika jantlardan bazılarının göbeği
tam oturmuyor, bu durumda çelik bilezik dışında balans sorunu hiç çözülmez. Bizimkiler gibi geniş ebatlarda, lastik yanağının janta tam oturmama sorunu da olabiliyor; eğer öyle ise yanak oturmadan balans tutmaz. Son olarak opel yetkili servislerinde michelin kampanyası var ve Yapı Kredi word karta 6 taksit yapıyorlar, bilginiz olsun değerli aton1981 kardeşim.
Emniyet konusu elbette önemli.İş konfora gelince bakış tarzına bağlı.Bir kaç hafta önce arabamı değiştirmeyi düşünmüştüm.Bizim arabalarla aşağı yukarı aynı olan ,hatta bizim araçlarımızın daha konforlu olduğuna inanmadığım ,sadece motor güçlerinden dolayı 60-70 bin lira üzerine para vermem gereken araçları almaktan vazgeçmiştim.Yarı fiyatına almak varken ,neden fazla ödeyeyim.Ben bu düşünceyle petlas aldım.Şuanda memnunum.
2014 BMW 5.20I M +comfort+premium 2011 otomatik opel astra 1.4 cosmo sunroof 2013 Chevrolet Captiva LTZ
Şu an 51950 km de. Önler ku19. iki ayrı yere gittim balasn ayarı için. Hala 120 de zangır zangır titreme var bir türlü geçiremediler. Ön kumho lara bağladılar suçu.
Yaklaşık 52 bin km yol yapmış lastik, zaten azami 60 bin yapar asfalt yolda; kısacası lastik alma zamanı gelmiş değerli aton1981
Yalnız, şu balans işine pek aklım ermedi; bildiğim kadarı ile 100 km den sonra ortaya çıkan balans bozukluğundan arka lastikler sorumludur.
Sizin usta topu taca atıp Kumhoyu suçlamış ki bence objektif değil. Balans tutmamasının sebebi lastik olmayabilir de, örneğin jantta hassas,
gözle görülmeyen iç kısımda bir vuruk (eğilme) balans için sorun yaratabilir. Aklıma bir de şu geliyor, replika jantlardan bazılarının göbeği
tam oturmuyor, bu durumda çelik bilezik dışında balans sorunu hiç çözülmez. Bizimkiler gibi geniş ebatlarda, lastik yanağının janta tam oturmama sorunu da olabiliyor; eğer öyle ise yanak oturmadan balans tutmaz. Son olarak opel yetkili servislerinde michelin kampanyası var ve Yapı Kredi word karta 6 taksit yapıyorlar, bilginiz olsun değerli aton1981 kardeşim.
İlk önce, önlere balans ve birkaç uygulama yaptı. Önce, sağa çekmeyi aldı. Sonra da araç üzerinde lastiklere balans yaptı. ( lastikleri sıyırdı )
Sonra, 120 civarı titireme baş gösterdi. Onu da, dediğiniz gibi arka lastiklere lastik üzerinde balans yaptı. Oldu diye beni gönderdi, dene ve sorun var sa geri don dedi. Ben o an sorun görmedim.
Akşamına bir daha deneyeyim soğuk lastikde dedim. Önce lastikleri ısıttım. Sonra denemeye koyulunca, 110 civarı ve 140-150 ye kadar arac da direksiyon dahil her yeri titreşimli telefon misali titriyor.
Tahmin ediyorum ki arka/ön sıyıra sıyıra lastiğin genel yapısını bozdular : ( Bu gün bir kez daha gideceğim.
Yorum