Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Akü değişimi

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • #31
    Ynt: Akü değişimi

    Arkadaşlar aracımın bugün yarım saat kadar radyosu çalıştı ,sonra çaĺıştırmak istediğimde şarj uyarısı verdi.acaba akü ömrünümü tamamladı.yoksa geçici olaramı bitti daha önce çlışıyordu.öncesindede ölmuştu ama 2 saat bekedikten sora çalışmıştı ..teşekkürler

    Yorum


    • #32
      Ynt: Akü değişimi

      Orjinal yazı sahibi: exelanze
      Arkadaşlar aracımın bugün yarım saat kadar radyosu çalıştı ,sonra çaĺıştırmak istediğimde şarj uyarısı verdi.acaba akü ömrünümü tamamladı.yoksa geçici olaramı bitti daha önce çlışıyordu.öncesindede ölmuştu ama 2 saat bekedikten sora çalışmıştı ..teşekkürler
      Bende hiç çalışmamıştı. takviye yapmıştık. Ondan sonra çalıştı ama içim rahat etmedi gittim yeni aku almıştım. Yeni sahibi mis gibi kullanıyordur.
      CARRARO 806 ELITE HD - SHIMANO ALTUS M310 - SHIMANO TOURNEY TX51 - SHIMANO M355 HİDROLİK DİSK -
      SHIMANO ALTUS M310 3X8 - ALÜMİNYUM 1.1/8″ YARI ENTEGRE

      Yorum


      • #33
        Ynt: Akü değişimi

        Orjinal yazı sahibi: Ad3m
        Arkadaşlar bir hafta kullanmadığım aracıma bindiğimde zayıf akü uyarısı verdi.neyseki 50_60 km kullanınca uyarı kesildi.orjinal gm aküsü duruyor 4 yıllık.gittiği yere kadar kullanicam ama kışın daha da zorlanıp değiştirirsem 60 ah olan aküyü 72 ah akü yapsam zararı olmaz zannediyorum orjinalinden daha çok enerji çeken flyaudio eklenmiş.Esasen
        merak ettiğim değişim sonrası kod falan istiyor mu araç forumdan baktığım kadar böyle birşey yok gibi ama çevremdekilerin vesvese si ile emin olmak için sizlere sormak istedim.
        arkadaşlar sırf sizlere yazmak için üye oldum diyebilirim.60 amper yerıne 72 amper takmanın bır zarar olmaz. evet cok nadıren de olsa bazı full elektronık araclarda srun oluyor ornegın bı bmw ye 100 amper yerıne 110 takarsanız aracın calısmadıgı goruldu benım tarafımdan. ama bu durum cok cok nadır. genel olarak cogu arabalarda 60 yerıne 72 takmanın sıkıntısı olmuyor. ayrıca 72 amperın ebatları 60 ampere gore daha buyuktur yerıne sıgıp sıgmama durumuda var sıgarsa sıkıntı yok takın. kod olayına gelınce de kullanım klavuzunda veya garantı belgesınde kodunuz yazar dıyelım kı yazmıyor servıse gıtmenız gerekır. bunun ıcın akuyu degıstırırken takvıye yaparak degıstırmek veya araç calısırken akuyu degıstırmek yoluna gıdılebılır o zaman kodlar gıtmıyor. Ben sırf bu aku konuları uzerıne cok ıyı bır blog bılıyorum ustelık adamlar her sorulana cevap verıyor ben daha cevap vermedıgı kımse gormedım akü hakkında kafanıza takılan bır sey olursa zıyaret etmenızı tavsıye ederım

        http://www.dogruaku.com/

        Yorum


        • #34
          Ynt: Akü değişimi

          Yuksek amperden bir sorun olmaz.elektronik cihazlari bozan voltajdir. cihazlar gerektigi akim kadarini ceker. Bende 95ah gm 900cca aku var sorun yaratacak olsaydi takmazlardi sanirim. artik sarj kapasitesi dusmeye basladi ya da uzun yol yapmadigimdan yarim dolu 12,45v olcuyorum. start stop calismiyor. sokup evde sarja takayim keykod falan istermi diye arastirirken buraya geldim. yazayim dedim. yuksek amperin soyle avantaji olur defaen uzun sure start stopa izin verir. sikisik trafikte yazin 2mt araci yurutup her durdugumda saat gibi calisiyordu. sadece start stop icin tasarlanan akuler tercih etmek daha onemli.

          Yorum


          • #35
            Ynt: Akü değişimi

            Sonunda aküyü söküp şarja taktım. Geri taktığımda sadece 4 camı sırayla açıp kapatmamı istedi. 7-8 gündür start-stop yine saat gibi çalışıyor.Start-stop sorunu yaşayan arkadaşlar şarj edip deneyebilirler. Ev ortamında akü şarjı için güneş panellerindeki düzenek oldukça güvenli diğer türlü risk almayınız. Akü patlarsa ev ya da üzerine eğilmişseniz sizin için felaket olur.

            Yorum

            İşleniyor...
            X