Duyuru

Collapse
No announcement yet.

DELPHİ BOBİN İLE GM BOBİN ARSI FİYAT VE KALİTE FARKI

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • DELPHİ BOBİN İLE GM BOBİN ARSI FİYAT VE KALİTE FARKI

    Arkadaşlar,benim araçta tekleme başladı,silkeleme yani. 2,3,4. viteslerde 4.000 devir civarında bazen silkeliyor araç.Bir ay önce araca Delphi marka bobin taktılar ve sanırım tekleme o süre zarfında başladı. Opel'in bobin üreticisi Delphi malum,orjinal bobinde Gm Delphi yazarken,aracıma taktıklarında sadece Delphi yazıyor.İnternette Gm Delphi olan 240 TL iken normal Delphi 140 TL civarında. İki bobin arasında kalite farkı var mı? 100 TL fiyat farkı sadece marka olduğu için mi? Gm Delphi olanını kulanmak daha mı iyidir? Aracın eski bobinini yeniden taktım,Gm Delphi yazanı.Yarın Konya'ya gideceğim tekrar,deneyeceğim.Silkelemezse bobindendir diyeceğim artık.Bana dua edin,silkeleme çok canımı sıkıyor,sevgiler...
    2009 1.6 T 180 hp Edition Elegance,Sprintbooster,BMC kutuiçi spor filtre,KitMTM Keihin Enjektör,1.8 MB Genius Max regülatör...

  • #2
    Ynt: DELPHİ BOBİN İLE GM BOBİN ARSI FİYAT VE KALİTE FARKI

    Kimse cevap yazmamış ama bugün Konya'ya gittim geldim.Giderken aracın kendi bobinini takmıştık Gm Delphi yazanı,hiç silkeleme yapmadı.Gelirken de lpg ile geldim,denedim ve gene silkeleme yapmadı.Sanırım Gm Delphi yazanı yani orjinal olanı kullanmak lazım,bilginize sevgiler...
    2009 1.6 T 180 hp Edition Elegance,Sprintbooster,BMC kutuiçi spor filtre,KitMTM Keihin Enjektör,1.8 MB Genius Max regülatör...

    Yorum


    • #3
      Ynt: DELPHİ BOBİN İLE GM BOBİN ARSI FİYAT VE KALİTE FARKI

      ben üzerinde GM yazanın aradaki fiyat farkı kadar farklı kalite olduğunu sanmıyorum , böyle bir durum markanın kendini kötülemesi anlamına gelir ama kullanımda da GM yazan sorunsuz çalıştığına göre bir tezat var bu işte anlamadım..
      www.facebook.com/mstfkls

      Yorum


      • #4
        Ynt: DELPHİ BOBİN İLE GM BOBİN ARSI FİYAT VE KALİTE FARKI

        Orjinal yazı sahibi: mstfkls
        ben üzerinde GM yazanın aradaki fiyat farkı kadar farklı kalite olduğunu sanmıyorum , böyle bir durum markanın kendini kötülemesi anlamına gelir ama kullanımda da GM yazan sorunsuz çalıştığına göre bir tezat var bu işte anlamadım..
        İnanın ben de anlamadım. Ama aracımda tekleme yoktu zaten,bobin değiştikten sonra olmuştu.200 km yol gidip geldim hiç teklemedi.Dün lpgdendir diye lpgyi iptal ettirdim,benzinli olarak geldim ve 2 defa tekledi. Aracın kendi bobinini takıp gittim benzinle bu sabah,silkelmedi,gelirken de lpg ile geldim ve aynı vites,aynı devirlerde denedim aracı gene yapmadı.Artık orjinal Gm ya da üzerinde Gm Delphi yazanını alırım.
        2009 1.6 T 180 hp Edition Elegance,Sprintbooster,BMC kutuiçi spor filtre,KitMTM Keihin Enjektör,1.8 MB Genius Max regülatör...

        Yorum


        • #5
          Ynt: DELPHİ BOBİN İLE GM BOBİN ARSI FİYAT VE KALİTE FARKI

          Bazen üretici firmalar müşterilerinin (GM) isteği üzerine aynı ürünü farklılıklarla üretebiliyorlar misal orjinal üründe bobinlerde bakır kalınlığı 0.5 iken gm 0.6 yaptırabiliyor ve bu farklar bazen sorun yaşatabilir.



          2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ

          Yorum


          • #6
            Ynt: DELPHİ BOBİN İLE GM BOBİN ARSI FİYAT VE KALİTE FARKI

            Orjinal yazı sahibi: FacomX
            Bazen üretici firmalar müşterilerinin (GM) isteği üzerine aynı ürünü farklılıklarla üretebiliyorlar misal orjinal üründe bobinlerde bakır kalınlığı 0.5 iken gm 0.6 yaptırabiliyor ve bu farklar bazen sorun yaşatabilir.
            Vallahi Fatih abi,bugün lpg servisindeyken de bir yedek parça işi yapan abi ile konuştuk da aynı markanın kalite farklarının olacağını,Delphi'nin üretim yeri ile de farklar olabileceğini,senin de dediğin gibi olabileceğini söyledi.O yüzden artık Gm Delphi yazanını alırım.
            2009 1.6 T 180 hp Edition Elegance,Sprintbooster,BMC kutuiçi spor filtre,KitMTM Keihin Enjektör,1.8 MB Genius Max regülatör...

            Yorum


            • #7
              Biraz konuyu hortlatıcak gibi olucak ama benim arabamda tüpte yıgılıyor anlık gazlayınca, ateşleme sisteminden şüphelendiler sırasıyla önce buji sonra bobin bakılacak ama delphi bobinle gm bobin arasındaki şuanki fark sizin zamanınıza göre çok fazla artış göstermiş 900 küsür gm 200 küsür delphi hangisini taktırmak daha mantıklı acaba ? Delphi kullanıp memnun kalan hiç olmadı mı?

              Yorum


              • #8
                Yakın zamanda normal delphi nasıldır diye bir yorum gelmedi. Eskiden epey fark vardı. Satın aldığınız yer iade alabilirse denenebilir.
                34 ST 579 '09 C180 Kompresor

                BİR ZAMANLAR 34 KRR 79 1.6T Edition Elegance Teknik Gri

                Yorum


                • #9
                  Ben Delphi'nin GM kutusundakinden pek de farklı olacağına ihtimal vermiyorum. Böyle bariz bir sorun yaşanıyor olsa zaten Delphi firması da ürünü revize edecektir. Ufak farklar olabilir ama 4.5 kat fiyat farkına değecek bir fark olması mantıksız; bence konu sahibinin aldığı üründe münferit bir problem varmış.

                  Yorum


                  • #10
                    arabanın üstündeki bobin delphi ama gm değil önceki sahibinden kaç binde değiştiğini ögrenmeye çalışıcam ama anlaşılan delphide randuman alamıyor araba şimdilik orginal delphi alma yönünde bir kararım var birde bu sirkeleme bir iki gündür bazen hiç olmuyor başka neden kaynaklanabilir onu araştırıyorum bakalım

                    Yorum


                    • #11
                      sıfır delphi takılmış a16let de 2500 devirde tekleme hatası sebebi ile orj gm önerdim. Arkadaş nasıl olsa delphi orijinaldir diye değiştirmedi.

                      Gitti supap yaptırdı aracına, hala devam ediyor. daha sonra orijnal alın diye tavsiyede bulunuyordu facebook gruplarında. Alıp sorunsuz kullanan da var ama kusursuz güvenmeyin.
                      Fikrin kadar varsın!

                      Yorum


                      • #12
                        Orjinal yazı sahibi: mr.big View Post
                        sıfır delphi takılmış a16let de 2500 devirde tekleme hatası sebebi ile orj gm önerdim. Arkadaş nasıl olsa delphi orijinaldir diye değiştirmedi.

                        Gitti supap yaptırdı aracına, hala devam ediyor. daha sonra orijnal alın diye tavsiyede bulunuyordu facebook gruplarında. Alıp sorunsuz kullanan da var ama kusursuz güvenmeyin.
                        şimdi ben en ucuz yöntemlerden başlıcam bu hafta sonu map ve maf sensörlerini deneyip sonra buji ve en son olarak gm bobin alıp takıcam bakalım hangisinde sorun ortadan kalkmış olucak bakalım burdan paylaşıcam sonuçlarıda teşekkürler...

                        Yorum


                        • #13
                          Orjinal yazı sahibi: İLKER KARTAL View Post

                          şimdi ben en ucuz yöntemlerden başlıcam bu hafta sonu map ve maf sensörlerini deneyip sonra buji ve en son olarak gm bobin alıp takıcam bakalım hangisinde sorun ortadan kalkmış olucak bakalım burdan paylaşıcam sonuçlarıda teşekkürler...
                          map ve maf sensörlerini temizledikten sonra şuan için sorun ortadan kalkmış görünüyor 15 tl'lik yağsız kontak spreyle sorunu çözdük gibi duruyor... Bence bu tip sorunda ilk bakılacak yer map ve maf sensörü çözülmez ise devamına bakılmalı herkese hayırlı günler...

                          Yorum

                          İşleniyor...
                          X