slm 1,6 turbo benzinli aracımla bugun ikindin anamur-karaman yolunda seyahat ederken rampalardan dolayı araç hararet yaptı ve lastik balata kokusu geldi kenara cektim hararet göstergesi 110 derece felandı stop ettm biraz bekledim araç 90 dereceye düştü sonra sakın kullandım dikkat ettim araç biraz tuhaf oldu hantallaştı tesiste mola verdim 1 saat durdm araca yüklenyrum 4000 deviri bile geçmyr gibi yani kırmızı şeride gelmyr eskisi gibi servis yok burda bi ustaya gösterecm sizce sorun nedir kafama takıldı çıkmıyor turbo felan tıs sesi felan geliyor ne yapacm bilmyrum ilk defa böyle hararet gibi sorunla karşılasınca. hayırlı akşamlar.
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
Acil. hararet sorunu..
Collapse
X
-
-
Ynt: Acil. hararet sorunu..
Olayi tam anlayamadim arac rampa cikarken hareret yapmaz saatlerce dur kalkmi ysptiniz
Arac hararet yaptigi zaman motor suyunu kontrol ettinizmi
Bu tur durumlar da motora zarar verme olasiligi yuksektir insallah bir zarar vermemistir
Akunun kutup basini sokerek arac beynini resetleyin ve en kisa zamanda servise gidin yada opel yardimi arayin
Gecmis olsun
2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ
Yorum
-
Ynt: Acil. hararet sorunu..
fatih abi ustaya gösterdim baskı balata dan dolayı zaten debriyajda yumuşadı hissettim şükür motorda bi sıkıntı felan yok ama araç boşda iken motor sesi biraz çızırtılı çalısıyor gibi nedn ne olabilir.OPEL insignia BİR nokta ALTI motor YÜZ SEKSEN beygir
Yorum
-
Ynt: Acil. hararet sorunu..
walla turbodan yada motordan bir sorun olduğu anlaşılıyor yol yardımı arayın çektirin aracı bence daha ekstra hasardan kaçınmak için. çok geçmiş olsun gelişme olursa bilgilendirin lütfen2010 1.6T Cosmo,Teknik Gri, 19 jant,Cyclone navigasyon, JBL ses sistemi, ayna altı led,
Yorum
-
Ynt: Acil. hararet sorunu..
Bilal abi ustaya gösterttim motor yada başka bir yerde sıkıntı yok dedi sadece baskı balata deforme olmuş degişek dedi turbo felan görevini yapıyor baskı balatadan dolayı performans kaybı var sadece. yinede parça degişince komple bi baktıracam motoraOPEL insignia BİR nokta ALTI motor YÜZ SEKSEN beygir
Yorum
-
Ynt: Acil. hararet sorunu..
Bugün çalıştırdıktan sonra biraz motoru da sıkıştırarak yaklaşık 4km yol gittim. İlk çalıştığı andan vardığım yere kadar rolanti tüksekti..
Vardığım yerde balata kokusu gibi bir koku vardı ve fan çalışıyordu,hararet 110 civarındaydı. Stop etmeden biraz gaza yüklendim ve devir daim yükselsin ve soğusun derken fan sustu..
Fakat beni şaşırtan ve korkutan acaba kronik bir sıkıntı mı var? Daha yeni hareket etmiş ve soğuk havada çalışan araç neden hararet yapmıştı? Ayrıca aracım normal şartlarda da ( zaten alalı daha 3 hafta oldu hiç yazın binmedim ) 105° derecede çalışıyor. Bu normalmidir? Sizlerin aracı ortalama kaç derecede çalışıyor?
Yorum
-
Ynt: Acil. hararet sorunu..
90 dereceyi geçmez normalde,sizin soğutma sisteminde sorun var sanırım,servise gidin...2009 1.6 T 180 hp Edition Elegance,Sprintbooster,BMC kutuiçi spor filtre,KitMTM Keihin Enjektör,1.8 MB Genius Max regülatör...
Yorum
-
Ynt: Acil. hararet sorunu..
Orjinal yazı sahibi: tornado90 dereceyi geçmez normalde,sizin soğutma sisteminde sorun var sanırım,servise gidin...
Artık gözümüz hararette olacak ve konuyu servis ile görüşeceğiz...
Teşekkürlerimle...
Yorum
-
Ynt: Acil. hararet sorunu..
Orjinal yazı sahibi: aliuluerOrjinal yazı sahibi: tornado90 dereceyi geçmez normalde,sizin soğutma sisteminde sorun var sanırım,servise gidin...
Artık gözümüz hararette olacak ve konuyu servis ile görüşeceğiz...
Teşekkürlerimle...
Bence binmeyin öyle daha fazla,garantiden de çıkar ve motor elinizde kalabilir.Acil, servise götürün siz onu.16 yıldır araba kullanıyorum,daha sıcaklık göstergesi 90 dereceyi geçeni görmedim,105 fazla,motora zarar verir.
2009 1.6 T 180 hp Edition Elegance,Sprintbooster,BMC kutuiçi spor filtre,KitMTM Keihin Enjektör,1.8 MB Genius Max regülatör...
Yorum
Yorum