Bu konuyla ilqili ayrı bi başlık açmak istedim.. Önceki konudaki bulduğum bilqileri tekrar paylaşıyorum Umarım yardımcı olabilirim ve konuyla ilqili yardımcı olanlar ve öneride bulunanlar da olacaktır
*Lastiklere nitrojen bastırmak konfor açısından, fren tutuşuna ve lastiğin ömrü açısından + jantlara yaptığı korumadan iyi oluyormuş.. Gerçekten öylemi??
*Lastiklere nitrojen basmadan önce yapılması qereken şeyler varmış, bunları yaparak nitrojen bastırmak direk nitrojen basmaktan daha iyi olacakmış..
1-Önce lastikler sökülüp pudralanıyor..(Nedeni ise, içerdeki havayı ve nemi kurutmasıymış)
2- Lastikler tekrar geri takılıyor
3- Lastikler normal havayla şişirilip,tekrar indiriliyor..
4- Lastiklere nitrojen basılıyor..
5- Lastiklere balans yapılıyor ve sonra araca takılıyor..
*Lastiklere nitrojen bastırmak konfor açısından, fren tutuşuna ve lastiğin ömrü açısından + jantlara yaptığı korumadan iyi oluyormuş.. Gerçekten öylemi??
*Lastiklere nitrojen basmadan önce yapılması qereken şeyler varmış, bunları yaparak nitrojen bastırmak direk nitrojen basmaktan daha iyi olacakmış..
1-Önce lastikler sökülüp pudralanıyor..(Nedeni ise, içerdeki havayı ve nemi kurutmasıymış)
2- Lastikler tekrar geri takılıyor
3- Lastikler normal havayla şişirilip,tekrar indiriliyor..
4- Lastiklere nitrojen basılıyor..
5- Lastiklere balans yapılıyor ve sonra araca takılıyor..
Yorum