Ynt: Yol Bilgisayarı ekranını yeni versiyona yükseltme
Abi shift light bile yok.
Ne güzel 1.4 lerde ekonomik sürüş için vites yönlendirmesi var.
Yakıt tüketimleri seyahat bilgileri ile beraber saklanıyor. Kaç km mesafe yapılmış bu ölçüm ile falan.
Harika ya.
Ben açıkçası bu kadar basit bir yol bilgisayarı beklemiyordum o yüzden hayal kırıklığına uğradım.
Umarım bu ekranın güncellemesi falan gelir.
Çok harika olur. 1.4 lerin ekranları çok güzel bence.
Insignia 1.6T Cosmo + Navi Paket - Metro Mavi 2011 Astra J 1.4 T Enjoy Active - Olimpik Beyaz 2013
Ynt: Yol Bilgisayarı ekranını yeni versiyona yükseltme
Benim bildiğim kadarıyla gösterge paneli değiştirilmeden imkanı yok. Yeni versiyon panel takılıp, programlanması gerekir, yapan duymadım, ama olması büyük ihtimal.
'11 Insignia 1.6 Turbo Cosmo RoadRover Nav '15 BMW 118i LCI
Ynt: Yol Bilgisayarı ekranını yeni versiyona yükseltme
Orjinal yazı sahibi: FacomX
Şu ana kadar kimse orjinal yazılımın üzerine bir patch yazmadı bildiğim kadarı ile
Ve düşünüldüğü kadar basit işler değil yazım donanımlarla enteğre çalışıyor ya sıfırdan komple bir yazılım yapılıp onu boot ettirmek lazım yada ellememek lazım
fatih abi bi el at su işe boşunamı bilgisayar işiyle uğraşıyorsun heeee bide bizim çamaşır makinasında bi arıza var onuda başka zaman anlatırım sana haha haha haha
Hayat bisiklete benzer,Pedal çevirmeyi bıraktığın an düşmeye mahkümsun... [img height=150]http://i1096.photobucket.com/albums/g322/emrezxr/144_zps71fffeb4.jpg[/img]
Ynt: Yol Bilgisayarı ekranını yeni versiyona yükseltme
bende eski bir 1,4 140 bg.kulanıcısı olarak yeni aldıgım 2012 model cosmo aracım göstergesi yol bılgisayarı cok basit 1,4 ler cok güzel. AFL ve koltuk hafızsı bir kac özlik harci olarak 1,4 lerin elline su dükmez bana göre.1,5 sene 1,4 140 gb kulandım bana göre 1.6 dan kalkışlarda daha seri daha atikti 1,4 ler...yakıt olarak tahminimce 3-4 lt fark ediyo.ayrıca vites geçişleri cok sert 1,4 ler daha yumsaktı vites geçişleri. ve kalkışlarda benim 1,6 1,4 te göre cok hantal iki hafta oldu alalı 1,4 te aldıgım zevki 1,6 dan almıyorum kalkışlarda hantalıgı canımı sıktı ılk 1-2-3- viteste araba 1,4 e göre cok hantal..viste 1 de sarsıtılı kalkıyor hata istop etgım oldu bılmeyen acemi şöförüm diyecek ayrıca her aksam park etigim oto parkımda hafif kaldırım tası var 1,4 orayı hemen çıkıyordu yalnız 1,6 aracım orayı çıkmak ıcın cogu zaman istop eti.1,4 e göre güçsüz sorun benım arabda ola bılır haftaya servise göstercem..ayrıca arbamı izmirden aldım gelişte cogu zaman araç solmayı gözüm kesmıyordu benim eski 1,4 gözüm kapalı araç soluyordum...bu hantalık baskı balatlardan ola bilirmi acaba?araba 1,4 e göre cok agırır ve hantal buda kafama cok takıldı... far düğmesi yapış yapış olmuş garantiden degisim onayı aldı.haftaya degistirmye gidecem bu hantalık konsuda servise paylasacagım isallah 1,6 lar hepisı buyle degıl buyle olsa 1,4 ler cok cok başarılı cok serı daha güçlü 1,6 lara göre tabiki bu benım fikrim...bana güle bilirsiniz ama gerçekten 1,4 lere göre sunakı 1,6 cosmo aracım cok hantal.benim tesbitlerim bu özlikle oto parkta park etigim yer yokuslu bide kaldırım tası var orayı çıkması ve cogu zaman istop etmesı canımı cok sıkıyor..1,4 aracım burayı canvar gıbı çıkıyordu...ayrıca bu degım hantalık baskı balatadan ola bılırmı arkadaşlar?balata lar gitmiş diye dusunuyorumu kendımı baskı balata kesın gıtmıs deyıp avutuyorum kendımı
** 2012 NSIGNIA 1,4 140 BG Karbon Siyah... 2012 INSIGNIA 1,6 Cosmo Karbon Siyah... ve ** 2016 INSIGNIA 1.6 otomatik CDTİ Siyah
Ynt: Yol Bilgisayarı ekranını yeni versiyona yükseltme
Orjinal yazı sahibi: karyurekli
bende eski bir 1,4 140 bg.kulanıcısı olarak yeni aldıgım 2012 model cosmo aracım göstergesi yol bılgisayarı cok basit 1,4 ler cok güzel. AFL ve koltuk hafızsı bir kac özlik harci olarak 1,4 lerin elline su dükmez bana göre.1,5 sene 1,4 140 gb kulandım bana göre 1.6 dan kalkışlarda daha seri daha atikti 1,4 ler...yakıt olarak tahminimce 3-4 lt fark ediyo.ayrıca vites geçişleri cok sert 1,4 ler daha yumsaktı vites geçişleri. ve kalkışlarda benim 1,6 1,4 te göre cok hantal iki hafta oldu alalı 1,4 te aldıgım zevki 1,6 dan almıyorum kalkışlarda hantalıgı canımı sıktı ılk 1-2-3- viteste araba 1,4 e göre cok hantal..viste 1 de sarsıtılı kalkıyor hata istop etgım oldu bılmeyen acemi şöförüm diyecek ayrıca her aksam park etigim oto parkımda hafif kaldırım tası var 1,4 orayı hemen çıkıyordu yalnız 1,6 aracım orayı çıkmak ıcın cogu zaman istop eti.1,4 e göre güçsüz sorun benım arabda ola bılır haftaya servise göstercem..ayrıca arbamı izmirden aldım gelişte cogu zaman araç solmayı gözüm kesmıyordu benim eski 1,4 gözüm kapalı araç soluyordum...bu hantalık baskı balatlardan ola bilirmi acaba?araba 1,4 e göre cok agırır ve hantal buda kafama cok takıldı... far düğmesi yapış yapış olmuş garantiden degisim onayı aldı.haftaya degistirmye gidecem bu hantalık konsuda servise paylasacagım isallah 1,6 lar hepisı buyle degıl buyle olsa 1,4 ler cok cok başarılı cok serı daha güçlü 1,6 lara göre tabiki bu benım fikrim...bana güle bilirsiniz ama gerçekten 1,4 lere göre sunakı 1,6 cosmo aracım cok hantal.benim tesbitlerim bu özlikle oto parkta park etigim yer yokuslu bide kaldırım tası var orayı çıkması ve cogu zaman istop etmesı canımı cok sıkıyor..1,4 aracım burayı canvar gıbı çıkıyordu...ayrıca bu degım hantalık baskı balatadan ola bılırmı arkadaşlar?balata lar gitmiş diye dusunuyorumu kendımı baskı balata kesın gıtmıs deyıp avutuyorum kendımı
Bende keske 1.6 T alsaydım diyordum.. aracımdan çok memnun olmama rağmen.. insallah baskı balatadandır problem.. en kısa zamanda çözüme kavuşur...
1.4 T EDİTİON ELEGANCE + AFL+18 jant +NAVİ+sprintbooster+ses sistemi+opc sinyal çerçeveleri+turn push+kaliperler app +full led aydınlatma... vs..
Ynt: Yol Bilgisayarı ekranını yeni versiyona yükseltme
Orjinal yazı sahibi: karyurekli
bende eski bir 1,4 140 bg.kulanıcısı olarak yeni aldıgım 2012 model cosmo aracım göstergesi yol bılgisayarı cok basit 1,4 ler cok güzel. AFL ve koltuk hafızsı bir kac özlik harci olarak 1,4 lerin elline su dükmez bana göre.1,5 sene 1,4 140 gb kulandım bana göre 1.6 dan kalkışlarda daha seri daha atikti 1,4 ler...yakıt olarak tahminimce 3-4 lt fark ediyo.ayrıca vites geçişleri cok sert 1,4 ler daha yumsaktı vites geçişleri. ve kalkışlarda benim 1,6 1,4 te göre cok hantal iki hafta oldu alalı 1,4 te aldıgım zevki 1,6 dan almıyorum kalkışlarda hantalıgı canımı sıktı ılk 1-2-3- viteste araba 1,4 e göre cok hantal..viste 1 de sarsıtılı kalkıyor hata istop etgım oldu bılmeyen acemi şöförüm diyecek ayrıca her aksam park etigim oto parkımda hafif kaldırım tası var 1,4 orayı hemen çıkıyordu yalnız 1,6 aracım orayı çıkmak ıcın cogu zaman istop eti.1,4 e göre güçsüz sorun benım arabda ola bılır haftaya servise göstercem..ayrıca arbamı izmirden aldım gelişte cogu zaman araç solmayı gözüm kesmıyordu benim eski 1,4 gözüm kapalı araç soluyordum...bu hantalık baskı balatlardan ola bilirmi acaba?araba 1,4 e göre cok agırır ve hantal buda kafama cok takıldı... far düğmesi yapış yapış olmuş garantiden degisim onayı aldı.haftaya degistirmye gidecem bu hantalık konsuda servise paylasacagım isallah 1,6 lar hepisı buyle degıl buyle olsa 1,4 ler cok cok başarılı cok serı daha güçlü 1,6 lara göre tabiki bu benım fikrim...bana güle bilirsiniz ama gerçekten 1,4 lere göre sunakı 1,6 cosmo aracım cok hantal.benim tesbitlerim bu özlikle oto parkta park etigim yer yokuslu bide kaldırım tası var orayı çıkması ve cogu zaman istop etmesı canımı cok sıkıyor..1,4 aracım burayı canvar gıbı çıkıyordu...ayrıca bu degım hantalık baskı balatadan ola bılırmı arkadaşlar?balata lar gitmiş diye dusunuyorumu kendımı baskı balata kesın gıtmıs deyıp avutuyorum kendımı
Bence aracınızda ciddi bir sorun olmalı..Zira 2010 Cosmo aracım kalkışlarda LPG de dahi koltuğa yapıştırıyor..Servise göstermenizi tavsiye ederim..
Yorum