Son zamanlarda vites topuzu oldukça ağırlaşmış durumda bazen zor bile geçiyor.Önceden ara ara yapıyordu fakat şimdi daha da sıklaştı.Bazen aracı kapatıp çalıştırdığımda eski haline dönüyor ancak sonra tekrar başlıyor.Bu durumu daha önce yaşayan var mı?
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
Vites Gecişlerinde Ağırlaşma
Collapse
X
-
Ynt: Vites Gecişlerinde Ağırlaşma
Orjinal yazı sahibi: InsigniaSon zamanlarda vites topuzu oldukça ağırlaşmış durumda bazen zor bile geçiyor.Önceden ara ara yapıyordu fakat şimdi daha da sıklaştı.Bazen aracı kapatıp çalıştırdığımda eski haline dönüyor ancak sonra tekrar başlıyor.Bu durumu daha önce yaşayan var mı?
ilginç, genelde soğuk vitesler kemikli olur, ısınınca rahatlar, araç km si nedir?
-
Yorum
-
Ynt: Vites Gecişlerinde Ağırlaşma
hocam ağırlaşmadan ne derece bir şey kastettiniz bilmiyorum ama genel anlamda vites geçişlerinden ben de şikayetçiyim...Aracı antep teymurada bakıma sokacam..orada ustalara bir kontrol ettirecem artık
2011 1.6 T Cosmo, siyah, sunroof+flyaudio + arka koltuk monitörler
Yorum
-
Ynt: Vites Gecişlerinde Ağırlaşma
Bende şu şekilde bir sorun oldu.
Vites geçişleri zorlaşmaya başladı.
Derken bir gün kemik gibi takılıp ortada kaldım. Ancak eve kadar götüreninden aracı.
25000 deydi araç.
Çözüm olarak
Debriyaj setini değiştirdiler.Insignia Editition Elegance - 18" jant Teknik gri
Yorum
-
Ynt: Vites Gecişlerinde Ağırlaşma
Geçen hafta 60000 bakımına götürdüm aracı.Şikayetimide belirttim ancak bişey göremediklerini söylediler.Beraber test sürüşüne çıktık.Ancak bizim araçların genel huyu test sürüşünde hiç yapmadı.Bende şu an tam olarak hangi koşullarda yaptığını tespit etmeye çalışıyorum.Ağırlaşmayı tarif edersem sanki şanzımanda yağ yokta civa var.İçinde zor hareket ediyor öyle diyim.
Yorum
-
Ynt: Vites Gecişlerinde Ağırlaşma
Umut beyin bahsettiği şeyin soğuk hava ile alakası yok, şehir içinde 15 km yol yaptık bugün ,3 viteste 35 km hızla giderken yavaşladım debriyaja basıp vitesi boşa aldım durdum. ben durur durmaz yeşil yandı ve çabucak 1 e almak zorunda kaldım...ama aracım öyle bir zorunluluk hissetmedi hiç hem kol çok ağır hemde geçiş sıkıntılı... bugün bakım yaptırdığım servisteki ustayla denemeye çıktık, geçişlerdeki sıkıntıyı da gördük..usta bunun bir arıza olmadığını, şanzımanın dişli yapısından kaynaklandığını söyledi ısrarla...."hatta böyle durumlarda bire geçmezse vites önce 2 ye al sonra bire kaydır kolay girer " gibi bir tavsiyede de bulundu ileirde volant setimi değiştirecek olursam ne alayım dedim, luh mu luk mu nedir bir marka söyledi..sachs tan daha kalitedir dedi... bilmiyorum artık ..Standart periyodik bakım + tekerlere nitrojen+ motorsilk motor yağı katkısı + enjektör temizleyici toplamda 430+70+20 = 520 tuttu.2011 1.6 T Cosmo, siyah, sunroof+flyaudio + arka koltuk monitörler
Yorum
Yorum