Önceki Yorumlarda; "Bu cihaz işlem yapmazken bile yaklaşık 0.2 A güç çekiyor, yani aracın çektiğinin 10 katı. Bazı BT OBD cihazlarda açma-kapama düğmesi de bulunuyor, bazıları ise belli bir süre veri almazsa kendini otomatik kapatıyor. Ancak en küçüğü bu olduğu için ve güç kapatma seçeneği bunda olmadığı için en kolay ve güvenli yoldan nasıl hallederiz diye düşündüm." ve "Cihazın çektiği güç yurtdışında bir siteden aldığım bilgi, adamın teki araç kapalı ve kilitliyken aküden akım ölçümü yapmış, OBD cihaz akımı normale göre 200mA artırmış hiç bir işlem yapmaz ve BT bağlı değilken. Alarmlı bir Insignia kilitli iken ne kadar akım çekiyor bilmiyorum, ancak en fazla 50mA'dir diye düşünüyorum ki büyük ihtimal 20-40mA arasındadır."
Paylaşımı Yapmışız.
Ben Kullandığım Cihazı Devamlı Araç Üzerinde Bırakıyorum ve Bu Paylaşım Beni Bir Araştırmaya Sevk Etti. Ancak Ne Cihaz ın Prospektüsünde Ne de İnt. te Böyle Bir Bilgiye Rastlamadım. Belki de Üretici Cihaz ın Her Daim Araç Üzerinde Bırakılacağını Düşünmemiş Olacağından Böyle Bir Bilgiyi Yayınlamamış Olabilir. Bu 0,2 Amp. Bilgisinin Kaynağını Paylaşabilirmiyiz Acaba?
İyi Forumlar.
İnanılır Gibi Değil... "dearouyang" Nick Name li Yorumcunun 7. Paragrafta Kırmızı ve Mavi Yazı Renkleri İle Yapmış Olduğu Açıklamadan Gayet Açık, Seçik ve Net Olarak Anlaşıldığı Üzere; Yaptığı Ölçümler Sonrası (OBD Adapter i Araca Bağlı Kapılar Kitli/ OBD Adapter i Araca Bağlı Değil Kapılar Kitli) Aradaki Fark 200 mA Değil, Hatta 210 mA Olarak Görülüyor. Yani 1 Amperin 5 te 1 inden Fazla...
Ben de, Konu Miğdemi Bulandırdığı İçin (Aküyü Bitirebileceği ve Marş Basmayabileceğini Kastediyorum) Biraz Daha Araştırdım Ve Aşağıdaki Likn i Bulabildim En Sonunda. Bu Linkteki Cihaz ve Versiyonu Benim Kullandığımla Bire Bir Aynı. Şekli Şemali de Aynı.
Sayfanın: "TomTop-Item Description/ Spesifications" Bölümünde Cihazdan Geçen Gerilim(Volt) ve Akım Şiddeti (Amp);
Voltage: 12V
Current: 45mA
Olarak Belirtilmiş. Hani 45 mA nereye, 210 mA Nereye Demekten Alı Koyamıyor İnsan Kendini. En Kötü İhtimalle 45 mA Araç Kapıları Kitli ve Veri Transferi Yokken ki Değer Desek, Gene de Neredeyse 5 Katı..!
Konunun Bu Bölümü İle İlgili Bana Göre Sonuç; Daha Önce de Belirttiğim Gibi, Şu Ana Kadar Devamlı Üzerinde Olupta Her Hangi Bir Sıkıntı Yaşamış Olmamama Rağmen, Dünya Kardeşimiz "dearouyang" ın Yaptığı Deneye Göre Umarım Aküyü Elime Almak Zorunda Kalmam...
İyi Forumlar.
Bizim araçlarda bu ürünü ilk kullananlardan biri olarak HUD olayı ilk önce güzel bir farklılık oluyor sonrasında ise kullanmadığınız bir özellik oluyor ama diğer tarafta aracın sensörlerinden gelen değerleri gerçek zamanlı izlemek güzel ve faydalı olduğunu düşünüyorum
Birde geçici arıza kodlarını silmesi ve yorumlamasıda güzel bir durum
Sonuçta teknolojiyi seviyorsanız ve ilgileniyorsanız düzgün bir OBDII cihazı alıp kullanmakta fayda var
2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ
Bizim araçlarda bu ürünü ilk kullananlardan biri olarak HUD olayı ilk önce güzel bir farklılık oluyor sonrasında ise kullanmadığınız bir özellik oluyor ama diğer tarafta aracın sensörlerinden gelen değerleri gerçek zamanlı izlemek güzel ve faydalı olduğunu düşünüyorum
Birde geçici arıza kodlarını silmesi ve yorumlamasıda güzel bir durum
Sonuçta teknolojiyi seviyorsanız ve ilgileniyorsanız düzgün bir OBDII cihazı alıp kullanmakta fayda var
Çift Kontür Oluyormuş. Sende mi Kırtasiye Uyguladın Fatih Hocam, Bi Göreydik Ya Şu Fotoları??
Bizim araçlarda bu ürünü ilk kullananlardan biri olarak HUD olayı ilk önce güzel bir farklılık oluyor sonrasında ise kullanmadığınız bir özellik oluyor ama diğer tarafta aracın sensörlerinden gelen değerleri gerçek zamanlı izlemek güzel ve faydalı olduğunu düşünüyorum
Birde geçici arıza kodlarını silmesi ve yorumlamasıda güzel bir durum
Sonuçta teknolojiyi seviyorsanız ve ilgileniyorsanız düzgün bir OBDII cihazı alıp kullanmakta fayda var
Çift Kontür Oluyormuş. Sende mi Kırtasiye Uyguladın Fatih Hocam, Bi Göreydik Ya Şu Fotoları??
Benimki doğuştan filimli olduğu için gerek kalmadı
2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ
Yorum