Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Bir Vectra'yı Baştan Yaratmak..

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • #16
    Ynt: Bir Vectra'yı Baştan Yaratmak..

    Sen okulunu kazan gerisi gelir

    Yorum


    • #17
      Ynt: Bir Vectra'yı Baştan Yaratmak..

      İnsallah kardesim


      1.6 Turbo Cosmo 272bg 360 nm forget piston ve piston kollari downpipe komple 76mm egzoz sistemi ve daha büyük intercoler

      Yorum


      • #18
        Ynt: Bir Vectra'yı Baştan Yaratmak..

        Turbo olayı ukarda da denildiği gibi masraflı, çok uğraştıran ve sağlıklı yapılmazsa seni çok üzecek bir uygulama olur. Arabanı satıp orjinal turbo araba lamka sana daha ucuza bile gelir.

        Insignia alamam demişsin, benden diğer bir seçenek Vectra C 2.0T oldukça sağlamdır, ve ufak dokunuşlarla hem görsel hem perf olarak çok tatmin edici olur.

        Yok kendi aracıma devam edeyim diosan

        1- Kesinlikle led işine girme, ne yaparsan yap nasıl saklarsan sakla o ledler asla orjinal gibi durmayacak tam apachi işi olacaktır

        2- İçeriye, bagaja ve tavana aşırıya ve abuk subuk renklere kaçmayacak şekilde led yapabilirsin, bir oto elektrikçiye git onlar halleder. Yapılacak işlere göre de max 100-150TL tutar.

        3- Öne ve arkaya park sensörleri koyabilirsin.

        4- Vectra B nin ön göğsünü tam hatırlamıyorum ama illaki uayn bir CD/Mp3 çalar hatta dd bulabilirsin.

        5-İstersen orjinal stopların içini açtırarak led döşetebilirsin bu yugulamayı yapan bir çok yer var

        6- Aracın atmosferik olduğundan maalesef o çift çıkış orta borular ve son susuturucular değiştiğinde sana özellikle alt devirlerde güç kaybı olarak geri dönecektir.

        7- Yine atmosferik olduğundan chip le tork ve güç bekleme. Aracın motorunun durumuna göre en fazla +10hp ve +10-15nm elde edersin ki bu rakamlar max. HArcadağın paraya aldığın güç değmeyebilir.

        8- Yay takman süspansiyonlarını yumuşatmaz. Aksine kısa yay taktığın için amortisörlerini üstüne binen yük artar. Yaylarının kısa ve sert olması zaten sert olan opel yürüyen aksamını daha da takoz hale getiriz. Bozuk yollarda aracının salınımı artar ve zıplamalar hissedebilirsin. Ama düz ve sağlam yollarda yol tutuşun bu sertlik nedeniyle bir nebze olsun düzelir.

        Benim şahsi fikrim 5-6bin TL ciddi bir rakam ve sana ciddi perf artışları vermeyecek bir araç için bu parayı harcama. En azından biriktir, ileride alacağın araç için bu rakam sana bir üst donanım hatta bir üst model olarak geri dönecektir.

        Kendi başıma geldiği için söylüyorum. Bundan önce hep 105-120 hp aralığında araçlarım oldu ve yeni araç alırken bir önceki araca harcadığım paraları hep aradım. Ya sunroof alamadım ya da ne biliim cosmo yerine edition aldım. Ayrıca ne kadar mod yaparsam yapiim gene de istediğim perf erişememk de cabası oldu. Sonunda GTC den önceki aracıma hiç dokunmadım ve onun mod parasını biriktirip hep istediğim orjinalinde perf olan aracıma kavuştum.

        Sabretmek zor ama sana tek tavsiyem de sabredip paranı biriktirmen.



        Yorum


        • #19
          Ynt: Bir Vectra'yı Baştan Yaratmak..

          Orjinal yazı sahibi: viperking
          Turbo olayı ukarda da denildiği gibi masraflı, çok uğraştıran ve sağlıklı yapılmazsa seni çok üzecek bir uygulama olur. Arabanı satıp orjinal turbo araba lamka sana daha ucuza bile gelir.

          Insignia alamam demişsin, benden diğer bir seçenek Vectra C 2.0T oldukça sağlamdır, ve ufak dokunuşlarla hem görsel hem perf olarak çok tatmin edici olur.

          Yok kendi aracıma devam edeyim diosan

          1- Kesinlikle led işine girme, ne yaparsan yap nasıl saklarsan sakla o ledler asla orjinal gibi durmayacak tam apachi işi olacaktır

          2- İçeriye, bagaja ve tavana aşırıya ve abuk subuk renklere kaçmayacak şekilde led yapabilirsin, bir oto elektrikçiye git onlar halleder. Yapılacak işlere göre de max 100-150TL tutar.

          3- Öne ve arkaya park sensörleri koyabilirsin.

          4- Vectra B nin ön göğsünü tam hatırlamıyorum ama illaki uayn bir CD/Mp3 çalar hatta dd bulabilirsin.

          5-İstersen orjinal stopların içini açtırarak led döşetebilirsin bu yugulamayı yapan bir çok yer var

          6- Aracın atmosferik olduğundan maalesef o çift çıkış orta borular ve son susuturucular değiştiğinde sana özellikle alt devirlerde güç kaybı olarak geri dönecektir.

          7- Yine atmosferik olduğundan chip le tork ve güç bekleme. Aracın motorunun durumuna göre en fazla +10hp ve +10-15nm elde edersin ki bu rakamlar max. HArcadağın paraya aldığın güç değmeyebilir.

          8- Yay takman süspansiyonlarını yumuşatmaz. Aksine kısa yay taktığın için amortisörlerini üstüne binen yük artar. Yaylarının kısa ve sert olması zaten sert olan opel yürüyen aksamını daha da takoz hale getiriz. Bozuk yollarda aracının salınımı artar ve zıplamalar hissedebilirsin. Ama düz ve sağlam yollarda yol tutuşun bu sertlik nedeniyle bir nebze olsun düzelir.

          Benim şahsi fikrim 5-6bin TL ciddi bir rakam ve sana ciddi perf artışları vermeyecek bir araç için bu parayı harcama. En azından biriktir, ileride alacağın araç için bu rakam sana bir üst donanım hatta bir üst model olarak geri dönecektir.

          Kendi başıma geldiği için söylüyorum. Bundan önce hep 105-120 hp aralığında araçlarım oldu ve yeni araç alırken bir önceki araca harcadığım paraları hep aradım. Ya sunroof alamadım ya da ne biliim cosmo yerine edition aldım. Ayrıca ne kadar mod yaparsam yapiim gene de istediğim perf erişememk de cabası oldu. Sonunda GTC den önceki aracıma hiç dokunmadım ve onun mod parasını biriktirip hep istediğim orjinalinde perf olan aracıma kavuştum.

          Sabretmek zor ama sana tek tavsiyem de sabredip paranı biriktirmen.



          Şık olsun diye istemiştim çift çıkış egzozu ama güç kaybettirir diyorsan yapacak birsey yok sanırım
          İçeriye yapacağım en büyük modifiye iç aydınlatmalar olacaktır , iç aydınlatmalar derken taksicilerin içeriye taktıkları lambalar gibi değil tabi ki , gösterge panelinin rengini beyaza çevirmek , göğüsteki renkleri beyaza , Klimanın + ve - tuşlarını mavi ve kırmızıya çevirmek olacak.
          CD çaları orjinal olsun istiyorum. O yüzden bakıyorum işte fiyat olarak pahalı diyorlar
          İç mekana yapabileceğim en büyük görsel modifiye ise Sport direksiyon takmak ve sport pedallarını kullanmak olacak.

          TC Sistemi yapılır hatta hiç alt yapısı olmayan araçlara ESP yapıldığını duymuştum onu da bi sorup soruştururuz. Birde hız sabitleyiciyle SprintBooster. Malum araçta gaz teli yok tepkime güçlensin. Elektronik sisteme yapılacak bir başka modifiyeyse Hız sabitleyici , yakıt tasarrufu için ideal.

          Peki bir sorum olacak 2001 Corsaya 17" Jant sığıyorsa acaba 2001 Vectraya 18" İnsignia Jantı uyar mı ki , hoşuma giden jantlar var hepsi orjinal Opel Jantları.

          Bunların hepsini 4-5 Bin liraya olur umarım da bana da 2 Bin lira benzin parası kalır. Malum LPGyi de sökmek istiyorum
          Sonuna Kadar Vectra , Sonuna Kadar 125 HP , Sonuna Kadar LPG Power hiho

          Yorum


          • #20
            Ynt: Bir Vectra'yı Baştan Yaratmak..

            Egzostlarını yine de yapabilirsin. Sadece görünüm için egzot uçlarını değiştirmen yeterli. Bu durumda bahsettiğim kayıpları yaşamazsın.

            İç ışıklara gelince. Benim tavsiyem beyaz yerine daylight yani sarıya daha yakın (4100-4300K değerinde) led taktırman. Beyaz daha iyi aydınlatıyor gibi görünse de insanın görüş perf ı en iyi bahsettiğim renkte alınıyor. Ayrıca sarı ışık beyaza göre gözünü daha az yoracaktır.

            Göğüsteki ve göstergelerdeki ışıkları değiştiriken çok dikkatli olman gerek. eğer uygun tipte led kullanılmazsa hem gözünü alır hem de ışık dağılımı farklı olur. Göstergenin bi yeri parlakken diğer tarafı sönük görünebilir. Ayrıca ön panel sökülüp takılacağı için sonradan tıkırtılarla karşılaşabilirsin.

            ESP ve TC gibi şeyler sonradan yapılabilir ama ne kadar sağlıklı çalışır, sana kaça mal olur bunları düşünmen lazım.

            Vectra B ye 18'' jant olur ancak bijon aralıklarını bilmediğimden Insignia jantı olur mu orasını söyleyemiyorum.


            Madem mod yapacaksın yerinde olsam

            1- Vectra B GT body kit
            2- Güzel bir jant + 3,5 yay
            3- Bulabilirsen Vectra B mercekli farı + xenon
            4- Çamurluk, kapı panelleri, taban,kaput ve bagajı yalıtım malzemeleriyle kaplatıp süper sessiz ve konforlu bir araç yapardım.

            Bunlar aracını oldukça güzelleştirecektir. Sonra sıkıldıkça led stop vb ufak dokunuşlar yaparsın.

            Yorum


            • #21
              Ynt: Bir Vectra'yı Baştan Yaratmak..

              yerinde olsam 5 bin ekler ,tertemiz bir cdx alırdım.

              Yorum


              • #22
                Ynt: Bir Vectra'yı Baştan Yaratmak..

                Orjinal yazı sahibi: ethembozkurt
                yerinde olsam 5 bin ekler ,tertemiz bir cdx alırdım.
                Alternatiflerım arasında var bu abi, bu arada hoşgeldin.
                Bodykit Zender çok hoşuma gidiyor ama can yakar herhalde fiyatı..
                Sonuna Kadar Vectra , Sonuna Kadar 125 HP , Sonuna Kadar LPG Power hiho

                Yorum

                İşleniyor...
                X