Bir şeyi merak ediyorum.Muhtemelen Volkan bey açıklık getirir Sadece yazılımla 180 Hp yapılmış bir 1.4 ile buji hava filtresi egzost yapılarak 180 hp yapılmış 1.4 arasında yazılımlarında 2 cisi yazılım olarak daha az sıkıştırılmış bir yazılım oluyor değilmi.Yada tersten düşünecek olursak stock hali 200hp olan araç yazılımla 180 hp ye düşürülse (olurmu bilmiyorum sadece düşünce) 180hp stock araçla kapışmasında sonuç ne olur.
2011 Teknik Gri+Nav800+Sunroof+Chip+Performans buji+Sprintbooster+KN Kutu içi Filtre+OPC Pedal Seti
Bir şeyi merak ediyorum.Muhtemelen Volkan bey açıklık getirir Sadece yazılımla 180 Hp yapılmış bir 1.4 ile buji hava filtresi egzost yapılarak 180 hp yapılmış 1.4 arasında yazılımlarında 2 cisi yazılım olarak daha az sıkıştırılmış bir yazılım oluyor değilmi.Yada tersten düşünecek olursak stock hali 200hp olan araç yazılımla 180 hp ye düşürülse (olurmu bilmiyorum sadece düşünce) 180hp stock araçla kapışmasında sonuç ne olur.
evet dediğiniz gibi 180 bg i motoru çok sıkıştırarak elde etmek yerine emişi rahatlatıp daha fazla hava alarak, çıkışıda rahatlatarak egzoz yaparak , ateşlemeyide daha kusursuz yaparak bujıylen , alınacak güç motoru zorlamıyacaktır
1.6 Turbo Cosmo 272bg 360 nm forget piston ve piston kollari downpipe komple 76mm egzoz sistemi ve daha büyük intercoler
Arkadaslar RSA 1.4T icin yazilim yapmis 175/250 olarak gozukuyor degerler
Bu degerleri bizim 1.4 ler ne kadar saglikli ve uzun vade olarak kaldirabilir acaba?
Bana bir hayli yuksek gibi geldi de,yorumlarinizi almak istedim. http://www.rsamotorsports.com/tr/auto/astra-j/
Konuyu baltalamak istemem ama tahmin ediyorum bahsedeceğim konu 1.4 T GM motoruyla yakından ilgili..Ben de dış haber kaynağında avustralya daki Chevy Cruze 1.4 T motora walkinshaw performance firmasının çabasıyla 1.4 T 140 hp 200 nm olan stock halini almışlar 245 hp, 310 nm torka çıkarmışlar ki bu litre başına 175 hp demek...Demek ki 1.0 ecoboost yapsa GM, 175 hp ve 310 nm tork sağlanabilir
Arkadaşlar merhaba. Konuyu biraz hortlatmış oldum ama chip uygulaması yaptırmış ve uzun süredir kullanan arkadaşlarda herhangi bir problem ya da şikayet var mı? Ben de şu ara yaptırmayı düşünüyorum ancak soft bi yazılım ile 160-165e kadar yükseltmek niyetim. Olursa bursa paşaoğluna gideceğim. Bir de garanti olayını bozar mı acep?
Motor ile ilgili sorunlarda garantiyş bozar, ben 1.6t aracıma chip yaptırmıştım 225 hp civarı bi güç almıştık soft bi yazılımla, 90 bin kmye kadarda sorunsuz kullandım...
Zamanınızı ayırıp cevap veridğiniz için çok teşekkür ederim. Özellikle adaşıma sorayım (aracı 1.4 olduğu için) nerede yaptırdınız ve yakıtta ne gibi değişim gözlemlediniz?
1.6 T insignia ST icin "euro chipwerkes" diye bir chip tavsiyesi ile 220 hp gibi bir güç rahat alabilecegim söylendi.. Fiyati 229 euro dendi..
Bilen arkadaş var mi? eksileri yada artilari hakkinda deneyimli arkadaşlrdan bilgi talep ediyorum..
Paşaoğlunun dyno'sundaki hp ölçümü yanlış , niye çünkü normalde kW'ı hp'ye çevirirken 1.36 katsayısı kullanılır. Paşaoğlundaki dyno 1.4 kullanıyor ve dolayısı ile fazla gösteriyor. Aslında ilk postta yazan 152hp değeri gerçeği yansıtmıyor.
Aynı testi barbarosda veya aynı sitedeki bosch'da yaptırırsanız sonucun değiştiğini görürsünüz.
Yorum