Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Motorun En Zayıf Halkası

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • #16
    Ynt: Motorun En Zayıf Halkası

    hayırlı olsun volkan abi ama şunu söylemem gerekicek artık motorun daha sarsıntılı ve gürültü çalışacak... umarım sorun etmezsin ayrıca gömleklerin daha çabuk aşınacak

    Yorum


    • #17
      Ynt: Motorun En Zayıf Halkası

      Orjinal yazı sahibi: Onat89
      hayırlı olsun volkan abi ama şunu söylemem gerekicek artık motorun daha sarsıntılı ve gürültü çalışacak... umarım sorun etmezsin ayrıca gömleklerin daha çabuk aşınacak
      nerden çıkardın bunları şimdi onat, gömlekle piston kolunun ne alakası varki


      1.6 Turbo Cosmo 272bg 360 nm forget piston ve piston kollari downpipe komple 76mm egzoz sistemi ve daha büyük intercoler

      Yorum


      • #18
        Ynt: Motorun En Zayıf Halkası

        Orjinal yazı sahibi: volkan
        Orjinal yazı sahibi: Onat89
        hayırlı olsun volkan abi ama şunu söylemem gerekicek artık motorun daha sarsıntılı ve gürültü çalışacak... umarım sorun etmezsin ayrıca gömleklerin daha çabuk aşınacak
        nerden çıkardın bunları şimdi onat, gömlekle piston kolunun ne alakası varki
        takılınca anlarsın kuvvet analizleri orjinal psiton koluna göre yapılıyor titreşim gidermek için özel ağırlık merkezi vs hesap işleri yani artık yeni kolla o hesaplar geçersiz kalacak kısacası hani mühendislerin gereksiz olarak yaptığı işler neyse biraz ses ve titreşimi hissedeksin sonra birilerine atmada naptınız diye

        Yorum


        • #19
          Ynt: Motorun En Zayıf Halkası

          Orjinal yazı sahibi: Onat89
          Orjinal yazı sahibi: volkan
          Orjinal yazı sahibi: Onat89
          hayırlı olsun volkan abi ama şunu söylemem gerekicek artık motorun daha sarsıntılı ve gürültü çalışacak... umarım sorun etmezsin ayrıca gömleklerin daha çabuk aşınacak
          nerden çıkardın bunları şimdi onat, gömlekle piston kolunun ne alakası varki
          takılınca anlarsın kuvvet analizleri orjinal psiton koluna göre yapılıyor titreşim gidermek için özel ağırlık merkezi vs hesap işleri yani artık yeni kolla o hesaplar geçersiz kalacak kısacası hani mühendislerin gereksiz olarak yaptığı işler neyse biraz ses ve titreşimi hissedeksin sonra birilerine atmada naptınız diye
          sende motorcu oldun çıktın onat piston ve piston kolunu değiştikten sonra niye titreşim yapsınki, motorda yeri geldimi pistonlar bile birbirinden farklı ölçülerde kullanılabiliyor mesela birtane piston kolun yamuldu ve pistonda gömleği çizdi ne yapıyorlar çizilen gömleği ya homlarlar yada taşlarlar ne olur ölçü değişir orjınalin ölçüsü 79 iken sen silindiri taşladığından 79.50 ye çıkar ne yaparlar biraz daha büyük piston koyarlar öbür üçünü değişmezler motordaki vibrasyonu anlamassın bile


          1.6 Turbo Cosmo 272bg 360 nm forget piston ve piston kollari downpipe komple 76mm egzoz sistemi ve daha büyük intercoler

          Yorum


          • #20
            Ynt: Motorun En Zayıf Halkası

            Orjinal yazı sahibi: volkan
            Orjinal yazı sahibi: Onat89
            Orjinal yazı sahibi: volkan
            Orjinal yazı sahibi: Onat89
            hayırlı olsun volkan abi ama şunu söylemem gerekicek artık motorun daha sarsıntılı ve gürültü çalışacak... umarım sorun etmezsin ayrıca gömleklerin daha çabuk aşınacak
            nerden çıkardın bunları şimdi onat, gömlekle piston kolunun ne alakası varki
            takılınca anlarsın kuvvet analizleri orjinal psiton koluna göre yapılıyor titreşim gidermek için özel ağırlık merkezi vs hesap işleri yani artık yeni kolla o hesaplar geçersiz kalacak kısacası hani mühendislerin gereksiz olarak yaptığı işler neyse biraz ses ve titreşimi hissedeksin sonra birilerine atmada naptınız diye
            sende motorcu oldun çıktın onat piston ve piston kolunu değiştikten sonra niye titreşim yapsınki, motorda yeri geldimi pistonlar bile birbirinden farklı ölçülerde kullanılabiliyor mesela birtane piston kolun yamuldu ve pistonda gömleği çizdi ne yapıyorlar çizilen gömleği ya homlarlar yada taşlarlar ne olur ölçü değişir orjınalin ölçüsü 79 iken sen silindiri taşladığından 79.50 ye çıkar ne yaparlar biraz daha büyük piston koyarlar öbür üçünü değişmezler motordaki vibrasyonu anlamassın bile
            hassas kulak anlar abi neyse önemli olan senin için zaten performans zaten titreşim dediysekde öyle çok aşırı birşey değil ama dikkatli insan çok rahat fark eder

            Yorum

            İşleniyor...
            X