Dyno ya gore max. Torque 3350 devir civarinda oluyor. Ozellikle 3. Vitesde bu devire ulastigim zaman insignia su gibi akip gitmek istiyor. Hic bir tekleme isteksizlik yok.
bu 1.6 ların torklarında birşey var inanılmaz artışlardan bahsediliyor daha önce açılmış bir konuda da yanlış hatırlamıyorsam 380 nm gibi bir değerden bahsedilmişti, burada da soft sayılabilecek bir yazılımda 354 nm çıkmış dynoda orijinali 230 nm olması lazım yanı kaba bir hesapla %50-55 bir artış...
InsigniaTeam Opel Insignia hakkında Türkiye'nin en büyük bilgi ve tartışma platformu. Forum sayfamız 2009 yılından bu güne Opel Insignia sahipleri ve hayranlarını bir araya getirmektedir.
Pardon zamani gecmis ama fiyatlar bu aralikta 500-600 tl civari. İlk on kisi 500 tl den yaptirdi
Motora segmanlara ve turboya zarar veren "basınç ve yüksek devir cevirtmektir" asiri ve yüksek Güç'de piston kollarına zarar verir ki bizim piston kollarımız 230bgden sonra yamuluyor turbo motorlardan yazılımlan tork almak daha basit ve tehlikesizdir tehlikeli olan yüksek beygir gucudur bizim motorlar 210bg in üstüne cikilmadikca her hangi bir sorun teşkil etmez sanzimanimizsa 500nm ye kadar dayanıyor bu yazdıklarımın hepsi tecrubeyle sabittir birtek sanzimani kırmadım onuda 520nm tork yapılıp sonrada sanzimani kırılan dizel 160bg lik araçtan biliyorum 1'6 2.0 benzinli 2.0 dizellerinde aynı sanzimana sahip olduğunu biliyorum
1.6 Turbo Cosmo 272bg 360 nm forget piston ve piston kollari downpipe komple 76mm egzoz sistemi ve daha büyük intercoler
Yorum